Keresés

Részletes keresés

laca55 Creative Commons License 1999.10.10 0 0 11
Köszi a tanácsot, úgy lesz.

Előzmény: Herceg (9)
KoZi Creative Commons License 1999.10.10 0 0 10
Nekem is van hívásvárakoztatásom, de nem nagyon zavar. Ki az a *****, aki este 8 után telefonon keres ? Mondjuk egyszer 21:30-kor keresték apámat 9MB-om bánta.
Herceg Creative Commons License 1999.10.10 0 0 9
Ezt a problémát nem csak te tapasztaltad, én ugyan megúsztam, de sok ismerős mondta, plusz van már erről egy topic, érdemes megnézni.
Javaslatom, hogy a reklamációnál _kizárólag_ irásban tegyél panaszt, valamelyik matáv-pontban add le, pecsét, aláírás, hogy átvették, harminc napon belül kell, hogy válaszoljanak.
Tamska Creative Commons License 1999.10.09 0 0 8
Na én hasonlóan jártam, a cégemnél a benti telefonomon a következő tüneteim lettek:
hiába tettem le a telefont viszacsörgött, hiába nyomtam meg a flasht dettó visszacsörgött. Hívtam a hibabejelentőt aki először nem tudta mi lehet a hiba oka, utána rájöttek, hogy felrakták ezt a szolgáltatást - úgy mint neked - kéretlenül. A csúcs pedig az, hogy ezen a vonalon hívásátirányítás van előfizetve és mint kiderült a két szolgáltatás üti egymást. Erre mondom az embernek, hogy akkor most vegye le a nem kért szolgáltatást. Azt nem lehet - mondja - mivel erre csak az egykettőnek van jogosultsága. Ekkor kezdtem begurulni, telefon az 1212-re mire a nő megnézi és visszaszól, hogy ok le fogják szedni elnézést stb. Telt múlt az idő, mintegy jó hónap elteltével ismét ugyanez a hiba jött elő. Nagyon begurultam egyből hívtam az 1212-t és kértem a főnököt. A ügyfélszolgálatos valahogy levett a lábamról és megkért, hogy mondjam el mi a gond. Elmeséltem neki, hogy most mit tapasztalok, meg hogy mi volt egy hónapja, és kérdeztem tőle, hogy ki a felelős és mi a szarért nem tudja a bunkókám aki ráteszi szolgáltatást, leellenőrizni azt, hogy milyen szolg van fent. Persze, hogy nem tudott válaszolni, de nemegészen tíz perc alatt leszedték az "ingyen" szolgáltatást, ami a meg nem szakított kapcsolatok miatt nem is volt egészen ingyenbe nekem. No comment.

Azt javasolom bombázd őket hívásokkal (az ügyfélszolgálat úgyis ingyér' van), és ne hagyd magad követelj kártérítést, a te problémád sokáig húzódott, így valszeg a károd is jelentős. NE HAGY MAGAD!

Előzmény: laca55 (-)
Varázsos Barát Creative Commons License 1999.10.09 0 0 7
Ez tényleg nagy gazemberség volt a MATÁV részéről! Nagy sunyi ez a társaság, remélhetőleg ők is szívnak majd minimum akkorát, mint a résztulajdonosuk a Deutsche Telekom a saját hazájában, mikor nálunk is liberalizálják a vezetékes távközlést!
Előzmény: laca55 (6)
laca55 Creative Commons License 1999.10.09 0 0 6
Gondolhatod Macika, hogy én is rögtön leszedettem velük ezt a nem kért vonalgyilkos ajándékot. Csak hát mire kiderült, miért szakad a kapcsolat, három hónap telt el.
Macika_ Creative Commons License 1999.10.09 0 0 5
Sajnos ez nem olyan egyszerű, mert a magyar hálózaton a #43# beütése után bontani kell a vonalat. A Microsoft pedig erre nem készítette fel a tárcsázóprogramot. Csak a külföldi normával, a szám elé hívott kódsorral lehet arra az egy hívásnak az idejére kikapcsolni a tartás-várakoztatást. A hívás bontása után ismét működik – ellenkező kód hiányában – a tartás-várakoztatás.

Bárcsak nálunk is lehetne így! Ezért nincs nálam ez a szolgáltatás.....

Előzmény: vomit (3)
laca55 Creative Commons License 1999.10.08 0 0 4
A "szolgáltatást" ki lehet kapcsolni: #43#, persze csak akkor, ha tudsz róla. Nekem viszont fogalmam sem volt arról, hogy ezt csak úgy rátelepítették a vonalamra, megkérdezésem és beleegyezésem nélkül.
vomit Creative Commons License 1999.10.08 0 0 3
és mi van akkor, ha a szettingeknél kipipálod a várakozó hívás tiltását? az megolgya?
Előzmény: laca55 (-)
laca55 Creative Commons License 1999.10.08 0 0 1
prgprg=0
prgprg Creative Commons License 1999.10.08 0 0 0
0
laca55 Creative Commons License 1999.10.08 0 0 topiknyitó
Másfél éve netezek, idén júniusig szinte gond nélkül. Júniustól egyik napról a másikra a kapcsolatom naponta többször is megszakadt és ez állandósult az elmúlt három hónapban.
Kezdtem a szolgáltatómnál, "nekünk nem érdekünk, nálunk minden rendben"; kihívtam a Matáv vonalvizsgálót, felvette a telefont és közölte: "jó a vonal, minek hívtam ki...";
lemostam a vinyót, újratelepítettem, továbbra is szakadt; kölcsönkértem egy másik modemet, helyzet ugyanaz. Közben a neten töltött időm a töredékére esett vissza, nem vagyok milliomos.
A lényeg: 3-4 hónap idegbaj után kiderült, hogy június óta Hívásvárakoztatás szolgáltatás van a vonalamon.
Amikor kintről hívnak telefonon, az kopogtat és megszakítja a netes kapcsolatot.
Felhívtam a 1212-t és követeltem, hogy mondják meg, hogy ki volt az a barom, aki a szolgáltatást megrendelte a telefonomra. A válasz: "Hát a Matáv -- próbaképpen -- találomra kiválasztott párezer telefonszámra rárakta ezt a szolgáltatást, csak úgy, dehát nem is számláztuk le..."
Ti mit tennétek?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!