Keresés

Részletes keresés

vjv1 Creative Commons License 2021.01.01 0 0 1984

Buék.

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

:)))))

JarnoTrulli Creative Commons License 2017.12.18 0 0 1983

Kiss Pál Tamás felhagy a versenyzéssel

 

Korábban a legsikeresebb magyar formulaautós volt, majd a ralikrosszban haladt a csúcs felé: Kiss Pál Tamás most váratlanul bejelentette, hogy bizonytalan hosszúságú szünet következik pályafutásában.

 

https://formula.hu/ralikrossz/2017/12/11/kiss-pal-tamas-felhagy-a-versenyzessel

atiwrc Creative Commons License 2015.03.28 0 0 1982

2007ben már végigtolt egy egész évet, egy elsőkerék meghajtású corollával (Csak a kasztnija wrc...)

 

JarnoTrulli Creative Commons License 2015.03.28 0 0 1981

komolyabb formaautós karrierre tényleg nem (bár ha Csányiék autósport megszállottak lennének akkor lehet valamelyik F1-es csapatnál lenne "fejlesztőversenyző" vagy befizeznék a Manorhoz) jobb esetben meg Coyne-nál fullszezonos az Indycarban :)

 

én amiatt sajnálom, hogy nem ment sportkocsizni, és a WEC-ben vagy valami hasonló szériában nem helyezkedett el de még túraautós közegben sem

 

rali meg ralikrossz biztos nehéz lesz egy formaautósnak, gyakorlatilag új életet kezd

 

"Szóval drukkolok neki, hogy sikeres legyen az RX-es karrierje, és egyszer láthassuk a VB keretein belül Nyírádon, magyar csapattal. Akkor majd hirtelen mindenkiből RX fan lesz. :D"

 

az biztos, és lehet Lantos blogol meg szakért arról is :)

Előzmény: Törölt nick (1979)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.26 0 0 1980

Törölt nick Creative Commons License 2015.03.26 0 0 1979

Reális esélye úgysem volt még egy GP2-re vagy WSR-re sem. Viszont talán a rallyban és a rallycrossban a legkönnyebb kilépni a nemzetközi mezőnybe. Persze ez is pénz kérdése, de pl. a GP2-höz viszonyítva aprópénzből kijöhet egy full ERX évad.

 

Szóval drukkolok neki, hogy sikeres legyen az RX-es karrierje, és egyszer láthassuk a VB keretein belül Nyírádon, magyar csapattal. Akkor majd hirtelen mindenkiből RX fan lesz. :D

Előzmény: JarnoTrulli (1978)
JarnoTrulli Creative Commons License 2015.03.18 0 0 1978

Kiss Pál Tamás karrierje nagy fordulatot vett, a miskolci pilóta elsősorban hazai pályán versenyez majd ebben a szezonban. Az utóbbi évek meghatározó magyar formaautós tehetsége szakágat vált, és a Magyar Országos Rallycross Bajnokságban áll rajthoz az előttünk álló idényben.

 

http://formula.hu/off-road/2015/03/17/hivatalos-kiss-pal-tamas-uj-szakagban-versenyez-2015-ben

 

hát...akkor ennyi volt.

Kár érte, ennél azért többre hivatott.

JarnoTrulli Creative Commons License 2015.01.17 0 0 1976

eleve az Audi az a csapat ahol semmilyen változás nem történt pilótafronton azaz mind a 8 emberüket megtartották az idei évre

ráadásul már december közepén be is jelentették ezt hónapokkal az évad kezdete előtt

 

az a teszt amiről itt beszélünk meg december elején volt és ők voltak a kiválasztottak - Alex Palou, Marco Mapelli, Antonio Giovinazzi, Dean Stoneman, Laurens Vanthoor, Nicki Thiim 

 

feltételezve hogy a 8 versenyzőkkel már a hivatalos bejelentés előtt megállapodtak gyanítom úgy teszteltek a többiek, hogy esélytelenek már a négykarikás ülésre ami a DTM-et illeti 

 

+ ha ilyen hamar lefixálták a DTM-es üléseiket olyan sokat nem kellett tanakodniuk. 

 

 

Előzmény: atiwrc (1975)
atiwrc Creative Commons License 2015.01.17 0 0 1975

Több helyen is nyilatkozta már, hogy volt egy baráti kapcsolata az Audinál, aki talán tudott volna segíteni, hogy az év végi tesztre beférhessen, de sajna ezt az úriembert a konszern átrakta a Porsche részleghez.

JarnoTrulli Creative Commons License 2015.01.17 0 0 1974

Én kíváncsi lennék mit akart a DTM-ben vagy miféle lehetőséget nézett ki neki (állítólag) mert német oldalakat, fórumot folyamatosan olvasom de soha nem vetődött fel a neve még egy év végi teszten sem még pletykának sem

 

remélem valami sportautós-túraautós pályafutás még kinéz neki

Előzmény: Törölt nick (1971)
JarnoTrulli Creative Commons License 2015.01.17 0 0 1973

sajna erre lehetett számítani

ez az AutoGP is inkább egy időhúzás volt de arra nem kapnak a szponzorok 

 

 

Előzmény: nicko (1972)
nicko Creative Commons License 2015.01.17 0 0 1972

Akkor game over...kár érte.

Előzmény: Törölt nick (1971)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.15 0 0 1971

http://formula.hu/f1/2015/01/15/kpt-miert-nem-szuper-a-szuperlicenszes-pontrendszer

 

"- Ezt a témát szerintem kiveséztük, térjünk át egy kicsit Rád. Tényleg felhagysz a nemzetközi formulaautós szerepléssel?

 

- Nagyon nagy valószínűséggel igen. Őszintén szólva kicsit kiábrándultam mindenből, és olyan dolgokban is csalódnom kellett, amikről eddig azt gondoltam, hogy azok legalább biztosak és lehet rájuk támaszkodni. Katasztrofális a helyzet, és igazából nem látom a fényt az alagút végén. A DTM-es lehetőség is meghiúsult, amiben több minden szerepet játszott. A formulaautózás hatalmas összegeket emészt fel, nagyon elszálltak az árak, váltani pedig nem egyszerű. Egy Porsche Szuperkupában vagy bárhol máshol nehéz hírnevet szerezni és kedvező ajánlatot kiharcolni addig, amíg ott nem bizonyítottál. Mindegy, hogy honnan jössz, és milyen eredményeket értél el eddig máshol, csak akkor fogják igazán elhinni, hogy jó vagy, ha azzal az autóval is jól mész. De hát ehhez meg ugye be kell előbb kerülni oda, az pedig mindig komoly anyagi vonzatokkal jár."

JarnoTrulli Creative Commons License 2014.11.09 0 0 1970

Kiss Pál Tamás a következő lépcsőfokra készül

 

http://formula.hu/forma/2014/11/08/kiss-pal-tamas-a-kovetkezo-lepcsofokra-keszul

 

Ezek nem hangzanak jól, és jól gondolom, hogy közel áll ahhoz, hogy kimondja: a 2015-ös évet is elengedi autóversenyzői szempontból?


KISS PÁL TAMÁS: Azért ezt nem mondanám. Várok, dolgozok, igyekszem alakítani a jövőmet. A DTM-es tesztben hiszek, ott nincs szükség a szponzorációra, ott a csapatok választanak pilótákat, és nem fordítva. Úgyhogy minden nap meg-megnézem az e-maileket, abban a reményben, hogy az egyiknek a feladója az Audi lesz, és még a levélszemetet is rendszeresen átkutatom emiatt. Ez azonban csak decemberig tarthat, annál tovább ugyanis nem várhatnak a kiválasztással.

JarnoTrulli Creative Commons License 2014.10.20 0 0 1969

Tomi győzelemre váltotta pole-ját, és megvan a bajnoki második hely is!

 

http://www.motorsportal.hu/tomi-gyozelemre-valtotta-pole-jat-es-megvan-a-bajnoki-masodik-hely-is-c58487.html

 

Kiss Pál Tamás - A nyolcadikról a negyedikre

 

http://www.motorsportal.hu/kiss-pal-tamas-a-nyolcadikrol-a-negyedikre-c58489.html

 

„A győzelmem után felszabadultan állhattam rajthoz a második futamon, hiszen tudtam, hogy az elsődleges célomat már teljesítettem. Persze a csapat bajnoki cím kérdése még mindig nem dőlt el, így nem dőlhettem teljesen hátra. A rajtom most is jól sikerült és La Rosa megelőzésével már a harmadik helyen haladtam, amikor a csapat kihívott a kötelező kerékcserére. Úgy éreztem, hogy még néhány gyors kör lett volna bennem, de végrehajtottam az utasítást. Sajnos a kiállás nem volt sima és csak a hatodik helyre tudtam visszatérni, ráadásul Pommerrel szemben keményen kellett védekeznem, ami szintén nem segített. Az utolsó szakaszban hiába voltam egy kicsivel gyorsabb, mint az előttem haladók már nem tudtam előrébb lépni. A csapattársam pedig sajnos csak nyolcadik lett, így nem sokkal, de lemaradtunk a csapat bajnoki címről, ami miatt volt némi csalódottság házon belül. Összességében azért úgy gondolom, hogy sikerült helyt állnunk, és ha nem is maradéktalanul, de elégedetten térhetünk haza” 

atiwrc Creative Commons License 2014.10.20 0 0 1968

Azt gondolom, hogy az FA1 (ami gyakorlatilag ugyanezek a kocsik), nagy érvágás volt a sorozat számára.
Nem tudom miket ígértek az Acceleration sorozat szervezői az átment versenyzőknek, csapatoknak, de tv-s megjelenést nézve is az AutoGP sokkal erősebb. Igaz idén már nem, de ezelőttig az is emelete a presztízst, hogy a wtcc betétfutama volt.


Számomra a mai napig ez sorozat a legjobb, amit mindig megnézek akármilyen unalmas is a futam. Ahangok miatt van ez, aki 90es évek vége óta néz f1-et nem szívesen akar szerintem megszabadulni a szép v8asok hangjától, wsrnél f3nál ha unalmas a futam elkapcsolok mert egyszerűen nem élvezem ezeknek az új modern kocsik hangját, pedig ha jóltudom a wsr is v8as már. :(

Előzmény: nicko (1965)
JarnoTrulli Creative Commons License 2014.10.19 0 0 1967

gratula a győzelemhez és hogy a végére azért meglett a 2. hely a bajnokságban 

 

kiv. leszek a folytatásra, hol fog feltűnni/tesztelni

JarnoTrulli Creative Commons License 2014.10.18 0 0 1966

így igaz

éppen ezért csoda számomra hogy minden évben belevágnak és nem húzzák le a rolót mint az újkori F2

 

Maga módján azért ez nagy teljesítmény

Előzmény: nicko (1965)
nicko Creative Commons License 2014.10.18 0 0 1965

9 autó van már eleve az is LOL

ez egy döglött series...

Előzmény: JarnoTrulli (1964)
JarnoTrulli Creative Commons License 2014.10.18 0 0 1964

Sato már bajnokként itt sincs? 

Azért LOL...

 

bár ő úgyis kihagyott egy hétvégét hogy nem volt biztos a címe

 

KPT-nek jó lenne behúznia a futamot és pozitív élménnyel lezárni ezt a korszakát 

Előzmény: nicko (1963)
nicko Creative Commons License 2014.10.18 0 0 1963

Estoril Auto GP: Kiss on pole from 2013 champion Ghirelli

 

1. Tamas Pal Kiss - 1:28:759
2. Vittorio Ghirelli - 1:28:842 (+0.083)
3. Antonio Pizzonia - 1:28:934 (+0.175)

 

 

nicko Creative Commons License 2014.10.10 0 0 1962

Kiss Pál Tamás pályafutása utolsó formaautós versenyére készül

 

Jelen pillanatban számomra is rejtély, hogy mit hoz a jövő, abban viszont biztos vagyok, hogy bárhol is versenyezzek, mindig számíthatok majd a lelkes magyar szurkolók támogatására.”

atiwrc Creative Commons License 2014.08.26 0 0 1961

Már leírta a honlapján:

"
Jelen pillanatban úgy néz ki, hogy a formulaautózás világában nem tudok már előre lépni, így azt tervezem, hogy a zárt karosszériás sorozatok világában folytatom majd a karrierem az idei év után. A Nürburgringen pedig a DTM betétprogramjaként szerepel majd az Auto GP, így a következő forduló több szempontból is kiemelten fontos számomra.
.....
Másrészt szeretnék bizonyítani a világ egyik legrangosabb versenysorozatának képviselői előtt is. Óriási megtiszteltetés lenne számomra, ha egy napon a magyar színeket képviselhetném a DTM-ben!

A DTM mellett más sorozatok is szóba jöhetnek számodra a jövőben?

Muszáj más sorozatokkal is számolnom, hiszen a DTM-be nem lehet bekerülni egyik napról a másikra, ráadásul rajtam kívül még rengetek kiváló pilóta álmodozik egy ilyen lehetőségről. A Porsche Szuperkupából és a Német Porsche Kupából az idei év elején is megkerestek, így akár az is lehet, hogy ott folytatom, de a Red Bull Ringen az ELMS-t látva az is megfogalmazódott bennem, hogy a GT, vagy a hosszú távú versenyzésben is szívesen kipróbálnám magam. Jelen pillanatban azonban még minden energiámmal az Auto GP-re szeretnék koncentrálni, ha vége a szezonnak, akkor kezdhetünk majd csak igazán gondolkodni a folytatásról.
"

Előzmény: JarnoTrulli (1960)
JarnoTrulli Creative Commons License 2014.08.24 0 0 1960

úgy fest a kötelezőt (TOP3, futamgyőzelmekkel hozta) idén, de nagyon remélem hogy jövőre már nem lesz itt

ritka komolytalan egy bajnokság ez, ez az év arra volt jó hogy legalább versenyzett, meg nem hagyott ki 1 évet, ill. megmutatta hogy nem kutyaütő de ebben az AutoGP-ben nem lehet tervezni sokáig

Előzmény: nicko (1959)
nicko Creative Commons License 2014.08.18 0 0 1959

1. Kimiya Sato 221

2. Tamas Pal Kiss 170

3. Markus Pommer 157

 

http://www.autogp.net/classifiche_en.asp

antenn Creative Commons License 2014.08.17 0 0 1958

Nem volt sárga zászló. :-D

 

Ez kellett a tegnapi bünti után. Sato most már biztosan bajnok, Tomi meg kis előnnyel 2.

Előzmény: Johann Wind (1957)
Johann Wind Creative Commons License 2014.08.17 0 0 1957

:)

 

Remélem ezt nem veszik el.

 

:(

antenn Creative Commons License 2014.08.17 0 0 1956

Ja, hogy ő indult a pole-ból? Először azt hittem, hogy Kuroda mögött van KPT, és be is ragadt mögé, de szerencsére az Roda volt. :-)

 

Gondolom, Dracone is megkapta a 25mp-t tegnap, csak erről nem volt szó.

Előzmény: MoDaFiCe (1955)
MoDaFiCe Creative Commons License 2014.08.17 0 0 1955

Szegény Dracone. Nem elég hogy kiugrik, még meg is forgatja a kocsit :)

antenn Creative Commons License 2014.08.17 0 0 1954

5 -> 1. Ezaz!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!