Keresés

Részletes keresés

rusenuxu Creative Commons License 2018.05.12 0 2 2829

Ja, sima Tatra leszállásjelzővel.

Előzmény: TWdoktor (2828)
TWdoktor Creative Commons License 2018.05.12 0 1 2828

Köteles áramszedővel?

Előzmény: rusenuxu (2824)
Teaway Creative Commons License 2018.05.12 0 4 2827

Azt várom, hogy két vágányon mehessünk a rózsavölgyi szakaszon...

RozvM Creative Commons License 2017.11.30 0 0 2826

Hozzá lehetne tenni, hogy a vészjelző gombok is az ajtószekrény oldalán találhatóak... Legutóbbi esetben, amikor valamelyik utas beszorult az ajtók közé, elsőként nyomtam meg a gombot, miután már mentünk jó pár métert. (Félig aludtam, ebből adódik a lassú reagálásom.) És sok esetben gyorsabban is lehet elérni, mivel a vészfék emlékeim szerint egy plexi darab mögött van...

Előzmény: Teaway (2825)
Teaway Creative Commons License 2017.11.28 0 3 2825

„Az utastérben az ajtók –bal első ajtó kivételével –felett lévő készülékszekrény oldalán találhatók a piros színű rugózott „vészfék” nyomógombok, kocsinként 5 db. Az utasok részére lehetővé teszik, hogy bármelyik nyomógomb működtetésével a szerelvényt megállítsák, ha arra a járművezető (rosszullét) nem lenne képes, vagy olyan vészhelyzet alakult ki, amit nem észlelt.”

rusenuxu Creative Commons License 2017.11.27 -2 4 2824

Szerintem a képen egy T5C5K van.

Előzmény: VTA-641 (2823)
VTA-641 Creative Commons License 2017.11.27 -11 0 2823

A mostani típúsok rajta:

Tatra T5C5

Teaway Creative Commons License 2017.08.10 0 0 2822

Ja, ló már nincs, mert beépítik a területüket.

Előzmény: Teaway (2818)
Teaway Creative Commons License 2017.01.24 0 0 2821

A legrégebbi fajta, amire emlékszem, annak oldalán nagy piros lámpa és „Ne szálljon fel, ha a berregő szól” felirat volt. És mintha a pótkocsin ajtó helyett rács lett volna.

Előzmény: norbee601 (2819)
névtelen Creative Commons License 2017.01.24 0 0 2820

Így volt!

https://hu.wikipedia.org/wiki/41-es_villamos_(Budapest)

 

"1984. szeptember 1-jén kerültek a vonalra a kétkocsis Tatra T5C5 villamosok, felváltva a régi, acélvázas kéttengelyes villamosokat. 1988. január 1. és 2007. július 22. között UV villamosok,[1] 2007. július 22. és 2015. június 16.[forrás?] között Ganz csuklós villamosok közlekedtek a vonalon."

Előzmény: norbee601 (2819)
norbee601 Creative Commons License 2017.01.24 0 0 2819

Egyébként kölyökkoromban (80-as évek) úgy rémlik szintén Tatra járt. Aztán később lett UV.

Előzmény: Teaway (2818)
Teaway Creative Commons License 2017.01.23 0 1 2818

A hangulat csak adalék, van tó, erdő, patak, ló, miegymás.

Előzmény: e-Ticket (2817)
e-Ticket Creative Commons License 2017.01.23 -2 2 2817

Egy villamosvonalat elsősorban nem a hangulatáért tartanak fenn, hanem a közlekedés érdekében! 

Előzmény: BPI-383 (2800)
Teaway Creative Commons License 2017.01.03 -1 3 2816

Nehezen hozok jó döntéseket, ha sokat iszom.

Előzmény: tanck (2815)
tanck Creative Commons License 2017.01.03 0 3 2815

Ki mondta, hogy rá kell feküdni?

Teaway Creative Commons License 2017.01.03 -1 2 2814

Hideg a sín.

H0ember66 Creative Commons License 2016.03.14 0 0 2813

2016.03.14-én végre a 41-es villamos is eljött a Vörösvári útig.

A 4169-es, csatolt párjával,

a 4165-ös pályaszámú T5C5-tel érkezik az óbudai új végállomására, a fonódó első teljesen megnyitott napján.

Teaway Creative Commons License 2016.01.17 0 3 2812

BKK.hu:

Január 16., szombat üzemkezdettől - visszavonásig a 41-es villamos Clark Ádám tér és Clark Ádám tér között nem közlekedik.

 

:)

H0ember66 Creative Commons License 2015.11.19 0 0 2811

Én is, és szívesen megismételném egy kicsit jobb időjárási körülmények között is, mondjuk a fonódó beindulása környékén. :)

Előzmény: Törölt nick (2810)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.19 0 1 2810

Ezt végigutaztuk egyszer egy barátommal. Talán 71 perc volt a menetidő, de lehet, hogy "csak" 67 perc. :) Ez már vonatozásszámba ment.

Előzmény: H0ember66 (2809)
H0ember66 Creative Commons License 2015.11.19 0 2 2809

Azért még a fonódó elkészülte előtt Óbudán járt a 41-es villamos, igaz, így végeredményben mínusz 40 lett :)

A 4349 psz. T5C5 a Bécsi út/Vörösvári útnál, 2015.09.26-án, 1-41 viszonylatszámmal.

 

 

BPI-383 Creative Commons License 2015.09.20 -1 0 2808

Előzmény: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=136768003&t=9009238

 

Rögtön utána rá is kérdeztem az okára. Illetve előtte is írtam, hogy a célom csak is kizárólag az érdeklődés, nem a vádaskodás. Tévedni emberi dolog, azt meg nem tudom egyértelműen megállapítani, hogy mikor áll fent informatikai hiba, mikor áll fent valóban 0-ás forgalmival való bejelentkezés.

 

két nap is dolgoztam a 41-esen, minden menetben rendesen jelentkeztem be, mégis az utazástervezőben és a FUTÁR nyilvános felületén nem látszott valós idejű adat a kocsimról. (Az egyik nap egyébként be is írtad ide, hogy szólni kellene a járművezetőknek, hogy ne nullással jelentkezzenek be.) Ha ilyet látsz, akkor nem kell elkezdeni prekoncepciókat gyártani, és azt nagy mellénnyel hajtogatni, mert nem biztos, hogy úgy van, ahogyan gondolod.

 

Másnapra javítva is lett, az Ut. osztályon hibáztak valamit. Valószínűleg hasonló ok lehet akkor most is a Budafokra Kamarából beállóknál is.

Teaway Creative Commons License 2015.06.20 0 0 2807

Megint más villamosok járnak...

Előzmény: BPI-383 (2806)
BPI-383 Creative Commons License 2015.03.08 -1 0 2806

Én is látom mindennap szerencsére. :)

Előzmény: Teaway (2805)
Teaway Creative Commons License 2015.03.08 0 0 2805

Minden kép OK.

(mondjuk nekem szerencsém van, mert minden nap látom „élőben” a vonalat :))

Előzmény: BPI-383 (2804)
BPI-383 Creative Commons License 2015.03.08 -1 0 2804

Mai képeim 

 

(ha valamit nem láttok véletlenül belőle jelezettek vissza legyetek szívesek, köszönöm)

BPI-383 Creative Commons License 2015.03.05 -1 0 2803

Hát igen, eljárt a vonal felett az idő, minden tekintetben (pláne a sínekében)

Előzmény: Teaway (2802)
Teaway Creative Commons License 2015.02.26 0 0 2802

1988 Diósgyőr. Ez van a patakoldali sínekre írva, Rózsavölgyben. A másik oldalon pedig 1962 Diósgyőr...

Előzmény: BPI-383 (2799)
BPI-383 Creative Commons License 2014.10.20 -1 0 2801

Egyik kedvenc saját képem és kedvenc kocsim :)

https://drive.google.com/file/d/0BzL1SMzZKJeVRmNPWnQ5WGVlaVk/view?usp=sharing

BPI-383 Creative Commons License 2014.10.19 -1 0 2800

Ettől függetlenül viszont hangulatos az egész vonal, úgy ahogy van.

Előzmény: BPI-383 (2799)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!