Keresés

Részletes keresés

r_tamas Creative Commons License 2018.03.15 0 0 210

Keleti >> Kelenföld

https://youtu.be/UqgpUwB9tNI

Közlekedésguru Creative Commons License 2016.12.06 0 0 209
czzf50 Creative Commons License 2014.05.24 0 0 207

Valaki tudja, miért nem működik a Gellért téren a lejárati lépcső melletti csobogó (tehát a vízkeringetés) általában? 

 

Tegnap a jobb oldalon kivételesen működött, most láttam először működni (gondolom, az átadás napján ment, aztán azóta nem nagyon....).

drnyulas Creative Commons License 2014.05.23 0 0 206

Valaki tudja, hogy a II. János Pál pápa teret át fogják nevezni Szt. II. János Pál pápa térre, a megállóval egyetemben ?

sesamm Creative Commons License 2014.04.15 0 0 205

Szépek a fotók és szép a metró!

 

Szeretném felhívni a figyelmet a két végállomáson, a BKV-információban található látszóbeton ülőpadokra.

 

http://vpi.hu/munkaink/cubo/

Előzmény: Maxesz (204)
Maxesz Creative Commons License 2014.04.01 0 0 204
sesamm Creative Commons License 2014.03.31 0 0 203

Ezt még nekem is fel kell fedezni, mert akárhogy néztem, nem sikerült meglátni a mozaikokban a kottafejeket.

Előzmény: Magdi60 (202)
Magdi60 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 202

A Kálvin térnél Kodály Psalmus Hungaricusának stilizált kottái, szövegei, de vajon mi?

Talán a: A szegényeket felmagasztalod, a kevélyeket aláhajigálod?

 

 

FAV 20 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 201

A keletinél láttam ezt. Mi lesz 3 év múlva. A sok szemét ott fog rohadni a rács között. Szag után is megtalálod a bejáratot.

FAV 20 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 200

Sokan voltak, sokan fotóztak.

FAV 20 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 199

Tetszett az irányonként más színű világító vonal.

A magas állomások télen hidegek lehetnek, hisz a meleg fölfelé megy. A sok beton viszont nem szép szerintem. A rozsdásított lemezek meg nem tetszettek. A mozgolépcső led világítása az szép. Voltak pozitívumok, és negatívumok a szememben.

 

FAV 20 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 198

 Megtekintettem én is a a 4-es metrót.

FAV 20 Creative Commons License 2014.03.29 0 0 197

Kálvin tér. Nem ér a lépcső a falig. Várjuk az első balesetet.

 

Előzmény: sesamm (196)
sesamm Creative Commons License 2014.03.29 0 0 196

Fantasztikus!

Nagyszerű!

Tökéletes!

Nem lehet elég szuperlatívuszokban beszélni az új metróról, nagyon jól ki van találva.

 

Egy alkotó nevét tudom biztosan: a Kelenföld metróállomást Varga Péter István tervezte.

 

 

sesamm Creative Commons License 2014.03.28 0 0 195

Mindjárt megyek!

Az egész délutánt a metrón fogom tölteni. Végigutazom, aztán minden állomáson kiszállok, beszállok, feljövök, lemegyek, liftezek.

Kelenföldön kimegyek az összes kijáraton.

Előzmény: FAV 20 (194)
FAV 20 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 194

12 órától utasokat szállít.

sesamm Creative Commons License 2014.03.28 0 0 193

Elegáns, nagystílű minden állomás!

 

Kár, hogy a tervezők nevét nem látni sehol, pedig rajtuk múlt minden, ami látszik.

Egy picike táblát megérdemelne minden építész, akinek munkáját milliók fogják élvezni évtizedekig.

 

Előzmény: FAV 20 (191)
FAV 20 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 192

Holnap fogom kipróbálni. Nagy esemény ez Budapest történelmében.

 

FAV 20 Creative Commons License 2014.03.28 0 0 191
Előzmény: sesamm (190)
sesamm Creative Commons License 2014.03.28 0 0 190

Bizony!

 

Még fél óra, és lehet utazni rajta!

 

Izgalommal várom, a mai délutánomat az új metrón fogom tölteni. A képek alapján gyönyörűek az állomások, csodálatos az egész.

 

Előzmény: FAV 20 (188)
Maxesz Creative Commons License 2014.03.26 0 0 189

A Google Térképen már be van rajzolva a 4-es metró útvonala - narancs színnel. :)

FAV 20 Creative Commons License 2014.03.25 0 0 188

Nagyon várjuk a 28.-át. Hihetetlen, hogy elkészült. Érdemes visszaolvasni a topikban.

FAV 20 Creative Commons License 2014.03.25 0 0 187
M4DBR Creative Commons License 2014.03.23 0 0 186

Nem tudom, kinek jelent újdonságot és kinek nem, ssc-n a 4-es metrós topikban egy ilyen hsz-t találtam (link lejjebb!)

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=446547&page=279

 

ill. a forrás:

https://www.facebook.com/vekehu

 

és szöveggel kiírva:

Jelen állás szerint a 4-es metró átadása március 28-án, pénteken 10:30-kor lesz. A metrót Orbán Viktor miniszterelnök adja át. Ezután VIP menet megy egy kört, a pórnép előtt 12 órakor nyitják meg a kapukat.

 

FAV 20 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 185
FAV 20 Creative Commons License 2014.01.21 0 0 184
combi123 Creative Commons License 2013.09.21 0 0 183

A hangsúly itt az ELVILEG-en van. Mert amint az tapasztalható, használhatatlan egyelőre a két elem (szerelvény és vonatbefolyásolás) együtt. Az M2-n már közel fél éve működnie kéne a rendszernek, ehhez képest még most is olyan hibák vannak benne, amik utasforgalomban megengedhetetlenek...(épp ezért még nem is használják) és akkor a 4-es metróról még nem is beszéltünk.

Szerintem lehet itt akárhány szabvány, ez egy annyira összetett dolog műszakilag, hogy nagyon nehéz összehozni két különböző gyártó termékét úgy, hogy az 100%-ig működőképes és hibamentes legyen. Hangsúlyozom, SZERINTEM!!

Előzmény: D. Belloq (182)
D. Belloq Creative Commons License 2013.09.21 0 0 182

Elvileg tökmindegy, hogy ki gyártja a rendszereket, ha a szabványos, amit készít.

Lásd: MATRA <-> Metrovagonmash

Előzmény: combi123 (179)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.21 0 0 181

Mint láthatod, IS. Meg a 4-es metrón IS.

Előzmény: D. Belloq (180)
D. Belloq Creative Commons License 2013.09.21 0 0 180

Ezek a problémák az én olvasatomban és tudomásom szerint az M2-es metrón vannak.

Előzmény: combi123 (179)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!