Keresés

Részletes keresés

RhB Creative Commons License 2016.12.12 0 0 1919

Olvassa ezt még valaki? :P

 

Ma reggel egy érdekes jelenséget tapasztaltam az FLR-740-esen (202E). A csukló után a tető mögül furcsa kopogó hang hallatszik, de eltérő ütemben és eltérő helyekről, hol a jobb, hol a bal oldalon, hol előrébb, hol hátrébb, de a 2. üléssor után "nem ment" (mintha valami össze-vissza mászkálna és kopácsolna :D). Mindig csak egy helyről jön, álló helyzetben és egészen kis sebességnél nincs, de a fölött folyamatosan. Mi a franc lehet ez? :-)

 

Tomi324 Creative Commons License 2013.12.03 0 0 1918

Tessék kérem szólni a beszállítónak, hogy ne olyan kapcsolókat hozzon, amit úgy kezdünk, hogy szedjük ripityára, és összerakjuk rendesen... :(
Az izzó benne rendszeresen kontakthibás. Megütögeted az ujjaddal, és már világít is. A menetlevélben ott az "R" betű. Hideg van ilyenkor a tárolón, főleg éjszaka, amikor ezzel akárki foglalkozna is. Ha biztosra akarsz menni, át kell fáradni másik ajtóhoz. Lassan nyomjátok meg a gombot, egyszer csak hallhattok egy kattanást. Egy relé kattant a dobozban. Ha hallod, már jó esélyjel meg fog állni az autó. Kivéve ha a pilótafülkében is rossz a lámpa. A pongrácosok már mindenhol nyitnak inkább minden ajtót... az a biztos.

RhB Creative Commons License 2013.10.22 0 0 1917

Lehet, csak az utas előbb ötször megnyomja a leszállásjelzőt (hamarabb elkopik :D ), ha több leszálló van, akkor a többi is ötször, és ezek után lehet tippelni, hogy meg fog-e állni a busz, vagy sem? Azaz a kijelző rossz vagy a nyomógomb. :-)))

 

Pár éve a 123-ason volt egy ilyen busz, egy hét után megmelítettem a vezetőnek, aki morgott egyet, de másnap már jó volt. :-)

 

Szóval az "ingerküszöb" ott van, ha pl. hiányzik egy kerék?

Előzmény: Törölt nick (1916)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.22 0 0 1916

Felreertes ne legyen: nem akartam kifigurazni a topictarsat, de ez egy jelentektelen hiba.

Előzmény: GABEN352 (1913)
Nohabf Creative Commons License 2013.10.22 0 0 1915

minek=mivel

 

Bocs!

Előzmény: Nohabf (1914)
Nohabf Creative Commons License 2013.10.22 0 0 1914

Jah minek zárhatatlananok az ablakai ezért még 20 perc a várakozási idő :-)

Előzmény: GABEN352 (1913)
GABEN352 Creative Commons License 2013.10.22 0 0 1913

Én leszállítottam volna őket, aztán majd 20 perc múlva jön a következő :D

Előzmény: Törölt nick (1912)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.22 0 0 1912

ez még egy repülőgépnél is maximum egy megjegyzés a "tapasztalt hibák" rovatban, nemhogy egy busznál... :)

Előzmény: RhB (1910)
Nohabf Creative Commons License 2013.10.22 0 0 1911

És még hány ilyen van.......

 

Kíváncsi leszek hogy a vastagon csörömpölős 412-eseket mikor fogják a kukába hajítani.

 

Előzmény: RhB (1910)
RhB Creative Commons License 2013.10.21 0 0 1910

A 19-19-esen (ma reggel 202E) a 3-as ajtónál nem ég a leszállásjelző lámpája.

430 322 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 1909

Annyit sikerült megtudni a 02-16 eseményéről, hogy nem treffre állás során balesetezett. A megálló felsőrészén állt, hogy előre engedje az áruházi buszt, a kerék a járdafelé tekerve, a járművezető kiszállt, a busz viszont "életre kelt"... Azóta már sikerült egy padot letámasztani a bódé helyére, így már legalább le lehet ülni. Illetve még ahogy hallottam, a megállót is áthelyezni kívánják, csak még nem tudják, hogy hova.

Ha már 162-es jelzésű viszonylat: hogy állatok dolgoznak a BKK berkein belül, azt mi sem bizonyítja jobban, hétvégi menetrend szerint kivétel nélkül az áruházhoz adja a müszit, ahol tulajdonképpen semmi nincs. a tartozkodó híre csak legenda, de aki tudja is, hogy hol van, az nem biztos, be is tud menni oda és pl. a kajáját megmelegíteni.

 

Más:

 

Miért van az, hogy pl. egy Ik.412-esnél az összes létező fűtés csapot elzárja a műszak? Ha ennek következtében megfázik valaki, akkor az ugye üzemi okból történik?  Hát persze! Újabban már csapvízet sem lehet tölteni a légtelenítő tartályba, ami ugye megint a szivatás része. Ha pl. főzi a vízet a kocsi, a műszaki alatt visszahűl, a kolléga le légteleníti, majd utántölti és már mehet is tovább. Ehelyett kérheti a szerelőt, akire a fene sem tudja, hogy mennyit kell várni, ezzel növelve a menetkimaradásokat is. Komolyan mondom, aki most első hullámban nem kapta meg a felmondó levelét, az most szopogathatja a hosszú cicit!

Előzmény: GABEN352 (1900)
430 322 Creative Commons License 2013.09.08 0 0 1908

Akár már vissza is mehetne a "helyére", nem mindegy, hogy hol karikázik? :-)

Előzmény: D Carlos (1903)
430 322 Creative Commons License 2013.09.08 0 0 1907

A 92-es jelzésű viszonylatról sem látok be írva soha semmit, így már valószínű, hogy ott jár.

Előzmény: dcs100 (1901)
430 322 Creative Commons License 2013.09.08 0 0 1906

Nem tudom, hogy meddig nem járt, de nem keletkezhetett benne akkora kár, mint pl. a 01-65-ben Budaörsön. Igazándiból több szempontból kacifántos az a maglódi Auchan treffje. 1; pont akkor hajol le az utas a járda szélére rakott csomagjáért, amikor a busz kanyarodna a megállóra, 2; hatalmas olajsár van az úttesten, ami ugye megintcsak balesetveszélyes! Régebben ezt úgy oldotta meg a BKV, hogy az FKF ZRt.-től kérték a megálló tisztítását! Ezt onnan tudom, édesapám az FKF ZRt.-nél gépkocsi vezető, és hébe-hóba ő is részt vett ilyen "küldetésekben".

Előzmény: GABEN352 (1900)
GABEN352 Creative Commons License 2013.09.05 0 0 1905

Jó helyen van a "nagytopicba", ott azt úgyis az is olvassa, akinek nem kéne...

Előzmény: RhB (1902)
D Carlos Creative Commons License 2013.09.05 0 0 1904

aha, akkor ezért volt eltűnve egy pár hétre, mármint a 02-16

Előzmény: GABEN352 (1900)
D Carlos Creative Commons License 2013.09.05 0 0 1903

felújítás után valóban ide került vissza a 168E-re, de mivel a felújítás alkalmával jegyes fülkeajtót kapott, így hamar elkerült elsőajtós vonalra, ha jól emlékszem az akkori 8-as csoportba (Rákosszentmihály és vidéke áfész)

Előzmény: 430 322 (1899)
RhB Creative Commons License 2013.09.04 0 0 1902

Ide is beteszem, szerintem ide tartozik az MHK-915-ös (ma reggel 202E).

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=126837366&t=9157561

 

dcs100 Creative Commons License 2013.09.04 0 0 1901

Ha minden igaz, 92-es kocsi lett.

Előzmény: 430 322 (1899)
GABEN352 Creative Commons License 2013.09.03 0 0 1900

Nem lett elbontva az utasváró, a 0216 küzdött meg vele egy cirka hónapja.

Előzmény: 430 322 (1899)
430 322 Creative Commons License 2013.08.31 0 0 1899

Merre jár, ha szabad kérdeznem? :-)

Felújítása után a 168E jelzésű viszonylat kocsija lett (talán meg előtte is az volt), aztán egy szikra pattanás után olyan szinten nyoma veszett, hogy azóta sem látom. Nemigazán szokásom kocsik után érdeklődni, de olyan régen láttam a szóban forgó kocsit, gondoltam, rá kérdezek.

 

Más téma:

 

Ma kint voltam a maglódi Auchan áruháznál, és megdöbbenve tapasztaltam, hogy elbontották a treffen az utasvárót. Nem tudom, mennyire újkeletű ez (már régen jártam arra), esetleg egy új várót kap a megálló, de ha nem, akkor azt a valakit állítanám ki oda szakadó esőben/hóban akinek az az ötlet kipattant a fejéből.

Előzmény: FKU-911 (1898)
FKU-911 Creative Commons License 2013.08.30 0 0 1898

Rendületlenül jár, már kezd zörögni.

Előzmény: 430 322 (1897)
430 322 Creative Commons License 2013.08.30 0 0 1897

Te cinkotai kocsik minden tudója! :-)

 

A 10-53-mal mi a helyzet, mert hónapok óta nem láttam? Sem személyesen, de még csak a "rendszámosba" sem látom be írva. Talán Székesfehérváron lenne? Ha nem, akkor donor, de viszont akkor már nagyon elfogyhatott , mert mint mondtam, hogy már hónapok óta nem láttam sehol.

Előzmény: GABEN352 (1895)
430 322 Creative Commons License 2013.08.30 0 0 1896

Nézem, már amióta Sülysápon lakom, és Rákos vasútállomáson át közelítem meg lakóhelyem. Még iskolai időszakban sem láttam kitömve, nemhogy nyáron. Érdemes lenne kimatekolni, hogy hány liter gáz - és motorolajat pocsékol el az a 8 busz, ami a 161A jelzésű viszonylaton karikázik.

Előzmény: D Carlos (1894)
GABEN352 Creative Commons License 2013.08.29 0 0 1895

Az A-ra csak reggel van szükség, délután felejthető is lenne.

Előzmény: D Carlos (1894)
D Carlos Creative Commons License 2013.08.29 0 0 1894

161A viszonylatot a jövő héten nézd meg és a csúcsirányban.

Előzmény: 430 322 (1891)
D Carlos Creative Commons License 2013.08.29 0 0 1893

Gondolom a múlt hétvégén szombaton, 24-én.

Egy szombati áthelyezett munkanap egyébként abszolút nem mérvadó.

Előzmény: BPI-791 (1892)
BPI-791 Creative Commons License 2013.08.29 0 0 1892

A második témához: A 161A jelzésű viszonylat szombaton NEM közlekedik.

Előzmény: 430 322 (1891)
430 322 Creative Commons License 2013.08.28 0 0 1891

Újabb verzió: mégis első ajtós lesz a 95-ös jelzésű viszonylat is, de a 2-3 napot meghaladóan is lesznek ellenőrök és Közterület Felügyelők a buszokon üzemkezdettől üzemzárásig.

 

Téma váltás! Szombaton jobban szemügyre vettem a 161A jelzésű viszonylatot! Amíg nem volt első ajtós, addig sem volt sok értelme, de utána aztán meg defőleg. A 161-es jelzésű viszonylatot besűríteném 12 percre 15 perc helyett, és hogy a többi kocsi sem maradjon munka nélkül, kiszórnám azon viszonylatokra, ahol lenne értelme a sűrítésnek!

Előzmény: BPO-105 (1887)
430 322 Creative Commons License 2013.08.24 0 1 1890

Nem feltétlen muszáj itt, csak pusztán gyalázatosnak tartom, ami a BKK berkein belül folyik.

Előzmény: D Carlos (1889)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!