Keresés

Részletes keresés

b_zsiga Creative Commons License 2016.08.12 0 0 14

Torpedo Pentasport

 

link

 

 

Előzmény: kirgizke (11)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.02 0 0 13

A szervíz helyett javítást írj!!!!

Előzmény: Törölt nick (12)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.02 0 0 12

Keress rá ő segíthet:

agyváltószervíz/szeged

Előzmény: kirgizke (11)
kirgizke Creative Commons License 2016.07.27 0 0 11

Szasztok!

 

A minap vettem egy 25 incses, komplett hátsókereket. Régóta szerettem volna már egy dobfékes agyváltós agyat, de ezen, ha jól értemezem, mindkét oldalon van váltás, gondolom a bal oldali felező lehet, de a jobb oldaliról sejtelmem sincs, talán 3 fokozatú. Csak a fékkaron volt sachs felirat, keresgettem, de semmit sem találtam felőle.  Amúgy a felni 2", saválló acél, a küllők detto. a külső is jó minőségű (schwalbe  kevlar stelvio 25x559) rajta, ezért gondolom nem rossz szamarat hajthatott anno. Egy 28 -as csepel túra vázra épített path racer hátsójába szánom, persze átfűzve. Ha tudtok, kérlek segítsetek miféle agy lehet. Bocs az offért és előre is köszi a segítséget!

 

Üdv, C.

Törölt nick Creative Commons License 2015.05.25 0 0 10

"Igaz a bringa most így agyváltóval,majdnem 19 kiló."

 

Agydinamót akartam írni!

Előzmény: Törölt nick (9)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.25 0 0 9

18-as lett a befutó, és kezdem megszokni.

Igaz a bringa most így agyváltóval,majdnem 19 kiló.

 

Nem vészes,valamit valamiért.

 

Előzmény: Törölt nick (8)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.09 0 0 8

Az.

 

Elsőkörben feldobok egy 16-os fogaskereket és meglátom milyen lesz a nyomaték.

Van tartalékban egy 18-as is.

A nagytányér kábé akkora mint a láncváltóson a középtányér.

 

 

 

 

Előzmény: kivi (7)
kivi Creative Commons License 2015.05.04 0 0 7

Szuper!

Előzmény: Törölt nick (6)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.04 0 0 6

A két sárga jelzést nem tudtam fedésbe hozni,viszont a két pirosat igen!

 

 

Teljesen jó lett!

 

 

 

Egyébként a képen a bringa fejre van borítva tehát oldalról nem látszanak a képen látható piros pettyek.

Köszönöm még egyszer.

Előzmény: kivi (0)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.03 0 0 5

Bocs,most  értelmeztem amit írtál!!!!!!!

Jól benéztem.

:)))

Előzmény: Törölt nick (4)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.03 0 0 4

...azt elfelejtettem kérdezni,hogy a váltókaron levő finom állító,mindegy mennyire van kitekerve? (vagy be)

Előzmény: kivi (0)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.03 0 0 3

Köszönöm,kérhetek egy linket?

 

Előzmény: kivi (1)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.03 0 0 2

Köszönöm szépen,holnap megcsinálom és leírom mit tapasztaltam.

 

Előzmény: kivi (0)
kivi Creative Commons License 2015.05.03 0 1 1

Ja, és van kifejezetten szerelős topic, szerintem inkább ott folytassuk, felesleges minden alkatrésznek új topicot nyitni.

kivi Creative Commons License 2015.05.03 0 0 0

A váltókart állítsd a 4. fokozatba. Az agyváltó jobb oldalán látsz két sárga jelzést, az egyik az állórészen van, a másik azon a korongon, amit a váltáskor a bowden forgat. A bowdenállító csavarral ezt a két jelzést hozd fedésbe, ha ez megvan, akkor jól fog váltani.

 

Simán lecserélheted a lánckereket, de a lánchosszal problémád lehet, főleg ha a vázban a csúszópapucs nem elég hosszú. Ha nem tudod eléggé hátrahúzni a kereket, akkor ki kell venned a láncból egy szemet. 

Előzmény: Törölt nick (-)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.03 0 0 topiknyitó

Üdvözlet!

 

Eltekergettem a finom állítót a váltókarnál és kerreg.

Sokat javult,de még kásás,kerreg.

Ezzel kapcsolatban is kéne infó.

 

Illetve érdekelne még az is,hogy valaki cserélte már le a gyári fogaskereket kisebb fogszámú kerékre?

Mert nekem ez az áttétel kevés,számítottam rá,de kevés.

Kösz.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!