Keresés

Részletes keresés

FOMA Creative Commons License 2016.01.31 0 1 3

"a rendőri jelenlét sem állandó, pedig szükséges lenne. "

 

A rendőri jelenlét állandó, a BRFK Vasútbiztonsági Osztály Keleti Pályaudvari Alosztály 24 órás szolgálatot ad, és most éppen fel is van töltve a létszám. A gond inkább az, hogy az állomány 2-3 évente teljesen kicserélődik, így nem tudja megszerezni a szükséges személy- és helyismeretet, valamint elég sok az elvonás, de egy járőrpár mindig van. Más kérdés, hogy egy járőr eléggé el tud veszni a Keletiben.

Előzmény: Törölt nick (-)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.31 0 1 2

ha a vasutas fórumba tetted volna, ott lehet több hozzászólást kapnál.

 

hál'istennek ritkán fordulok meg már a Keletiben, amire még mindig emlékszem:

- a metrók felől már beépíthettek volna egy mozdólépcsőt a csarnokba feljutáshoz

- a két külső vágánycsoport 1-5  és 11-től levők összekötése gyalogos aluljáróval (Nyugati pu mintájára) a csarnok vágányok alatt, hogy ne kelljen megkerülni az egészet.

Előzmény: Törölt nick (-)
hu manus2.0 Creative Commons License 2016.01.31 0 1 1

Pár évtizede ingázom Keleti és ... állomás között.

A Keleti a folyamatos felújítások ellenére egyre gyalázatosabb állapotban van. Tipikus példája a pénznyelésnek.

 

2 pozitívumot tudok csak említeni a rengeteg negatívum mellett:

 

- A személyzet többnyire segítőkész,

- A pénztáraknál a "sorszámosztó automata" tényleg felgyorsította a jegyváltást.

 

A leginkább irritáló dolgok:

 

- Galambürülék direktbe belepotyog az alsó szinten lévő büfékbe. Emiatt már fontolgattam ÁNTSZ-hez bejelentést, bár nem szokásom.

- A Kft-be kiszervezett "takarítók" mocskosabbak az állomásnál. Takarítási módszereik pedig a burleszket idézik,

- Mekk Elek stílusában tákolt "pavilonok" Értsd: kartonpapír, szögvas, spárga, dobozok. A feliratok pedig ékes magyarsággal íródnak. Kedvencem a Darc a Darts helyett.

- Nemzetközi vonatok rendszerint a külső vágányokra érkeznek, miközben a csarnoki vágányok üresek,

- 5 perccel az indulás és/vagy érkezés előtt még nem írják ki melyik vágányra érkezik, vagy indul a vonat.

 

A végére hagyom a legszebbet, nincs váróterem (!). Az utasok a huzatos lépcsőfeljárónál várakoznak. 

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.30 0 0 0
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.30 0 0 topiknyitó

Üdvözlök mindenkit.

 

A link elolvasása után mindenki ki-ki döntse el maga, hogy érdemes volt-e ezt a topicot létrehozni. Egy több mint 100 éves közlekedési csomópontról beszélünk. Ma ragadott magával az épület és maga az egész szellemiség amit hordoz. Nem tudni még hány száz év áll előtte és meddig szolgálja még ki emberek millióit. 

 

Kiemelten fontos lenne beszélnünk környékének tömegközlekedésének hibáiról, egyéb tényezőiről, ugyanis, ma úgy látom az ugyahogy rendezett terei ellenére is el van hanyagolva, nincs megfelelően takarítva és a rendőri jelenlét sem állandó, pedig szükséges lenne. 

 

Köszönöm előre is a hsz.-eket, melyek legyenek bármilyen hangvételűek is, elolvasom és beépítem gondolataimba.

 

Köszönettel.

MHK-911.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!