aha,
én egy-két éve egy remek Aida előadást láttam Győrben, ott a rendezés is kellemes,Pesten, minzt Nagy viktor minden munkája - ELVISELHETELEN. Ott Bándi mjellett hallottam Wiedemann Berbnadettet, ideális párosnak tűntek...
Kedves Unoka Hugo!
Igen, de minden fórumon a Seymourt használom. Igazad van, természetesen Cserna miatt is érdemes volt elmenni, meg a kedvencem Wiedmann miatt is. De nagyon jó volt mindenki. Kiss B-vel együtt.
kedves Seymour, esetleg Giovanna, a mezzo Donizettitől?
szóval én a CSERNA ILDIKÓ miatt mentem volna el az Aidára... a Norma rádióközvetitésében a Kiss B. sokkal rosszabb hatást tett, mint élőben, remélem ezt már irtam. azért nem rúgnámn ki az operából, de ÁLMODNI másrol álmodom
csók HUGÓDTÓL
Tegnap láttam Kiss B-t az Aidában, nagy sikere volt. De tetszett a Norma rádióközvetítésben is. Egyáltalán nem tűnt úgy, mint aki nem méltó partnere Lukácsnak, akit szerintem túlfényeztek az előadással kapcsolatban.
Nekem nagyon tetszett Bándi a pikk dámában, sőt, ő tetszett a legjobban, meg annak is örültem, hogy egy művet megismerhettem, amit eddig csak ritkán hallgattam, egészben meg talán még soha... Szoval Bándi nafyon nagy húzóerő, a közönség is szereti...
Sajnálom, hogy a Rálik Szilviát nem hallottam, meg hogy őt mindig kiirják különböző szerepekre, aztán elmegy Miskolcra operettet énekelni, gondolom, hogy megéljen valamibvől szomorú...:)
felülbirálom maga: a teher alatt nő a pálma nem mindig érvényes. a legtöbb tenorista összetörik a tul korai terhelés alatt
most éppen a fekete Attila van pusztulóban a túlvállalásai miatt, előtte volrt az az ügyeletes zseni, a farkasházi vagy hogy hivták, tavaly méhg láttam romjaiban a szeegedi Faust cimszereplőjét, de most éppen nem jutnak eszembe a nevek... el lehet őket felejteni egy kát évad után, Bándit meg nem tudja megfizetni állitólag az Opera, pedig ő máég ordithatna egy két évet, azzal nagyszerűen el lehet kábitani a közönséget: hangerő, kiállás, bátorság, drámai erő... d de a francba miért nerm jut eszembe a tavalyi meg a tavalyelőtti évb tenoristája... :)
felülbirálom maga: a teher alatt nő a pálma nem mindig érvényes. a legtöbb tenorista összetörik a tul korai terhelés alatt
most éppen a fekete Attila van pusztulóban a túlvállalásai miatt, előtte volrt az az ügyeletes zseni, a farkasházi vagy hogy hivták, tavaly méhg láttam romjaiban a szeegedi Faust cimszereplőjét, de most éppen nem jutnak eszembe a nevek... el lehet őket felejteni egy kát évad után, Bándit meg nem tudja megfizetni állitólag az Opera, pedig ő máég ordithatna egy két évet, azzal nagyszerűen el lehet kábitani a közönséget: hangerő, kiállás, bátorság, drámai erő... d de a francba miért nerm jut eszembe a tavalyi meg a tavalyelőtti évb tenoristája... :)
Teher alatt nő a pálma... pár éve Kiss B egy rosszarcú, depressziós, közepes tudásu, figyelemre méltó képességű fiú volt, nem lehetett tudni, hogy az alkoholizmus várja vagy a világhir
most úgy tűnik, az utóbbi jött be, a feladatok megsokszorozták az ereját, a koncentrációját, sikerült rendezőivel, vagy a filmen a Káel Csabával megoldani, hogy ember módjár tudjon nézni és kinézni. azóta MER énekelni, Marton Évával a koncertje a múlt nyári fesztiválon kiváló volt, MER kockázatot válklalni, s élőben egészen illuziókeltő, pl a Normában is, de pl ugyanannak a rádió-felvételén már ronda nyivákolós hangszin jellemezte, amit előadáson a férfias fellépés ellensúlyoz
a filmben kiválóan sikerült a hangszin kikeverése, jobb mint élőben lehetne BÁRMIKOR
Te a kürtös Szőke Zoli vagy? Amúgy én nagyon szeretem Kiss B. Attilát, de szerintem 4-5 évvel ezelőtt még hangja teljében volt, azóta meg,miután egy csomó nehéz szerepet énekelt, sokszor már erőlködik... Ezzel együtt azért még mindig ő az egyik legjobb tenorunk!!!
A Bánk bán filmben nyújtott alakítása felejthetetlen élmény számomra. Éppoly emlékezetes, mint Simándy József Bánkja az emberöltővel ezelőtt készült tv opera változatban.