Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.12.01 0 0 6

Minden a régiben.

Előzmény: Törölt nick (5)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.17 0 0 5

Nehéz eldönteni

Törölt nick Creative Commons License 2011.11.26 0 0 4

továbbra is

Előzmény: Törölt nick (3)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.22 0 0 3

Itt megállt az idő!

Törölt nick Creative Commons License 2011.02.12 0 0 2

gyulahut Creative Commons License 2006.09.03 0 0 1

"A tér területén (KV-IK-II-01) a szabályozási terv szerint a beépítettség aránya 15 %, az ún. zöld domb kialakításával 35 %-os zöldfelületi arány alakítható ki - nélküle 25 % -, az OTÉK, s így a BVKSZ által megengedett 40 % helyett. Az alacsonyabb értékek alkalmazhatósága érdekében az OTÉK alóli felmentés szükséges."

 

És ezt próbálják parkként emlegetni. Az OTÉK az egy kormányrendelet ...

Előzmény: gyulahut (-)
milendee Creative Commons License 2006.09.02 0 0 0
hát ez m0st egy nullás.
gyulahut Creative Commons License 2006.09.02 0 0 topiknyitó
A tér területén (KV-IK-II-01) a szabályozási terv szerint a beépítettség aránya 15 %, az ún. zöld domb kialakításával 35 %-os zöldfelületi arány alakítható ki - nélküle 25 % -, az OTÉK, s így a BVKSZ által megengedett 40 % helyett. Az alacsonyabb értékek alkalmazhatósága érdekében az OTÉK alóli felmentés szükséges. Szakmailag a KSZT javaslata elfogadható, tudomásul kell venni, hogy e tér elsődleges szerepe a közlekedési igény magas szintű kiszolgálása és nem a közpark funkciók széles körének biztosítása. A 2005-ben módosított Budapest Településszerkezeti Terve már ezt a szemléletet tükrözi, ahol a tér területfelhasználása általános közlekedési területként szerepel. A szabályozási előírások 9. § (1) bekezdés d) és e) pontja jóváhagyásával biztosított a közlekedési funkció elsőbbsége:

„d) Az építési övezet területén építmények csak a területére vonatkozóan lebonyolított tervpályázat eredményeinek felhasználásával kidolgozott és elfogadott közlekedési terv alapján, annak megfelelően helyezhetők el, az övezeti előírások keretei között.

 

e) Az építési övezet területén a terepszinten kizárólag a gyalogos-, a kerékpáros- és közösségi közlekedést szolgáló, ahhoz közvetlenül kapcsolódó épületek, rendeltetési egységek helyezhetők el, az övezeti előírások keretei között.”

 

Az építmények elhelyezése és a tér magas szintű kialakítása érdekében országos nyilvános térépítészeti tervpályázatot kell lebonyolítani.

 

Az épített környezet alakításáról és védelméről szóló 1997. évi LXXVIII. törvényben előírt tervek közötti összhang megteremtése érdekében azonban az OTÉK (253/1997. (XII. 20.) sz Korm. r.) 111. § (2) bekezdésében foglaltak alapján a szakminisztérium hozzájárulását meg kell szerezni a KSZT-ben javasolt övezeti mutatók alkalmazásához.

 

A Fővárosi Közgyűlés egyetértése a szabályozási terv jóváhagyásához  ezen keretek között adható.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!