Az alábbi jelenséget vettem ma észre: 3.-ban mikor huzatom kicsit, néha, mintha egy picit megugrana, és gyorsul tovább (csak nagyon kicsit, alig érezhetően egy pillanatra, de fura). Van hogy egyszer, van hogy kicsit utána is, van hogy egyszer sem. Ennek mi lehet az oka, más is találkozott már ilyennel? Feleségem nyáron Ford Focussal kombival dolgozott, azt mondta, hogy annál is tapasztalt ilyet.
A kocsi rádiója aku levétel után kérte a kódot, amit a feleségem persze nem tudott. Addig próbálkozott, hogy végleg letiltott. Mit lehet szerintetek csinálni. Szerviz? Új rádió? Buhera?
sajna ennek nincs visszajelzője, legfeljebb a talaj a kocsid alatt!
nekem is szóltak, hogy szivárog, (pont futóműszervízben volt) és egy óra múlva már füllel lehetett hallani, hogy surrog a szervoszivattyú! ha nem hallom meg, lehet azt is cerélni kellett volna ...
ha ilyen autót veszel, vedd meg a csere csövet (~20e) és egy gonddal kevesebb!
Tud e valaki arról valamit mondani, hogy honnan lehetne a 2004-ig gyártott Focus-hoz kapcsolási rajzot letölteni? Vagy van e valakinek arra tippje, hogy mitől lehet az, hogy: a klimát bekapcsolom (a benti visszajelző lámpa szerint), de viszont a relé ami tengelykapcsolót inditaná nem ránt be, mértem és nem jelenik meg az akkumulátor feszültsége a 1-es lábon, és igy nem is indul el a kompresszor. (a 3-ason megvan a fesz. ami inditani a kompresszort, sőt ha átlököm kézzel a relé kontaktorát akkor indul is a kompresszor, illetve hűt is).
Kis segitség kéne,2007 végi 1.6 tdci ambiente focusomba szeretnék távirányitású központizár vezérlőt szereltetni,ugyanis ehhez gyárilag nincs távirányitó.Mivel ebben valószinü új vezérlés van(újabb műszerfalas),egy szaki azt mondta,hogy ez nem kivitelezhető.Ez lehetséges?
Nézegetem a Ford honapját. Most zárult a genfi autószalon, bemutatták az új Focust. http://www.ford.hu/GenfiAutokiallitas2010/Genf2010UjFocus meg itt: http://www.salon-auto.ch/en/premieres/focus-5-door-0-16926
A napokban néztem egy Volvo S40-es aminek remélhetőleg új gazdája lehetek. 2.0Dmotorral, ami 1az1ben Ford gyártmány. Kérlek benneteket, ha ti ilyen Fókát birtokoltok,írjatok 1-2 szót erről a motorról, illetve ami kifejezetten éredekelne, a szervízintervallumok, esetleg árakkal. Ja a Volvóban 70000km van, 5 éves, tehát gondolom megérett a nagyszervízre.
Hát így elsőre a legegyszerűbb barkácsolási mód, ha beteszel egy diódát a reflektorról a tompítottra. Egy 10A dióda viszonylag kicsi és már elegendő lehet.
A diódán csak egyik irányban tud folyni az áram, a refiről a tompított felé - visszairányban nem.
hát, ezt csak akkor javaslom, ha a reflektor reléje elbírja a két lámpát együtt... én nem lennék ebben biztos. persze az is lehet, hogy már a biztosítéknél gondok lesznek, azt ugye 1 lámpára tervezték, nem kettőre.
Elgondolkoztam ezen kicsit és csak egy felvetés: a gyári stekkerében lévő szálak vastagságát figyelembe véve, nem lenne a reflektor szálának túl nagy terhelés ha, amíg a reflektor ég addig egymaga látja el a tompítottat és a refit is árammal.?
(esetemben a tompított az xenon és a trafó a tompított száláról kapja a tápot)
Kvázi a trafót is a reflektor szál kis nyurga vezetékén át kellene ellátnia amíg a refit égetem.
Esetleg puffernek nem-e lehetne segítségemre egy kondi?