Taxisok és utasok: beszélgetőtopic cégekről, dolgozókról és kollégákról, vezetőkről és (meg)vezetettekről, egymásról és másról - konkrétan bármiről, de politikamentesen.
Hány taxis van Hévízen? Kívülállóként úgy gondolom, hogy nálatok talán jobb a helyzet, mint a többi Balatonparti városban, Hévízre a fürdő miatt nem csak nyáron mennek az emberek.
Oh, tomajer, mit írtál, hogy kimoderáltak? Ha azért, mert kollégát Hallótaxira csábítod, akkor nem értem, hiszen a topikcím alatt ott a reklámotok... Amúgy nekem továbbra se megy a regisztráció, küdtetek egy levelet, hogy majd egyszer a magasságos Admin jóváhagyja, úgy látszik, az elmúlt két héten erre nem volt ideje.
Szó szerint az alábbi befejezetlen mondatot kaptam: "Az élesítésre egy keveset várni kell, mert a nicke élesítését még Adminunknak is engedélyeznie kell, erről emailt . "
Valamikor kollégák voltunk. Világ végére százan mentünk, ha valamelyik kollégánk bajba került. Utasra várva beszélgettünk egymással. Barátok voltunk. Természetesnek vettük, hogy azé a fuvar, aki legrégebben vár, és viszi, amit a sors dobott. Nem gondoltuk,hogy jobbak vagyunk a másiknál, ezért nekünk járna a fuvar, noha ő vár régebben. Ma ez már nem így van. Olyan munkarend kell, ahol én, én és megint én tudok dolgozni. A másik - legyőzendő ellenfél. Kiveszi családom szájából a falatot. Miért ott dolgozik, ahol én? Nem is segítek, ha bajban van. Rohadjon meg, több fuvar jut nekem. Összefogás a szakmában? Ugyan kivel fognék össze, az ellenségemmel???
Megszületett Budapest hiánypótló taxiscége, a policetaxi. Tizennyolc taxiscég után a tizenkilencedik. Hogy a p-ba jutott eszébe valakinek a tetves maffiacsicska rendőrségre asszociáltatni vállalkozását, rejtély. Inkább egy tüdőgyulladás téli ónos esőben, mint ezekhez beülni.
Helo, taxisok, eszembe jutott, hogy egy éve a sziget környékén puffogtam itt egy sort, gondoltam benézek megint :)
(Szigetes taxizással nem volt panaszom, részben mert nagyrészt bringával mentem, uccsó este volt csak taxi, a benzinkutas ideiglenes drosztnál nem ültem be egy egyik brandhez sem tartozó kocsiba, inkább hívtam egy 4-et.)
Ez a mostani lefele tendáló árverseny mennyire érint titeket rosszul? Az addig világos, hogy egy fuvaron kevesebbet fogtok, de van ettől több vendég? Fogyasztói oldalról nekem természetesen jó, "olcsóbban taxizom, mint négy éve".
Remélem, megköszöni a Berkó, hogy odaküldted gördülőt, mert most úgy látom, hogy Gördülő 3000 Kft. már a honlapon is hirdet, szerintem a következő számban már a lapon is fog. Lehet, hogy írásod végén a szmájlit :-(((-re cseréled? :-???
Engedjétek meg, hogy figyelmetekbe ajánljak egy új, ingyenes apróhirdetési lehetőséget, mely a hobbirádiósokra és a munkájukhoz rádiót hasznáókra van "kihegyezve"
http://www.radiomania.hu
Fénykép feltöltés lehetősége, készülék kategóriák, keresés, faliújság és egyéb nyalánkságok ;-)
A véglegesítésről nem kell, hogy levelet kapjál. Általában egy két órán belül engedélyezzük. Ricsi ugyan szokott írni egy szívhezszóló levelet, de bevallom én nem.
Nem vagyok regisztrálva. Egyszer megpróbáltam, de csak az első levél jött meg, a véglegesítés nem. De nem is baj, jó itt irogatni. Sokáig olvasható, nem tűnik el egyhamar. :-) Most úgyse nagyon van időm írni, megélhetési harcot folytatok, szeretnék a kevés túlélő között lenni.
Ha egyéni vállalkozóként akarja végezni, két tanfolyamot kell végeznie. Az első tanfolyam elvégzésével csak alkamazottként taxizhat. Ha jól emlékszem, ezek kb. 2 hetes tanfolyamok, darabonként úgy 70 ezerbe kerülnek ma. Taxióra kb. 100000 ft. Ha belép valamelyik taxiscéghez, tagdíjat és kauciót kell fizetnie. Ezeknek az összege cégtől és a várostól függ. A fővárosban a tagdíjak jellemzően havi 60-70 ezer ft körül vannak. A feliratot (matricákat) ezért az összegért adja a cég. Ha nem lép be egyik céghez se, akkor jó, ha olyan habitusa van, hogy bírja a konfliktusokat. Azok a helyek, ahol "beülős" utasok előfordulnak, foglaltak, és a foglalók védik is erősen. Egy magányos harcosnak nem sok esélye van velük szemben. Röviden ennyi. Az autót taxinak (sárga rendszám) kell vizsgáztatni, ezt évente meg kell ismételni. Az illetékes önkormányzat által előírt droszt-díjat kell még megfizetni, ez Bp-en évi 25000 ft. Mire kell számítani? A taxiscégek jelenleg egymás alá ígérgetős árversenyt folytatnak, amíg alvállalkozóikat és magukat is ki nem csinálják. Fokozódó árverseny és fogyatkozó megrendelők. Páran belepusztulnak majd, de mindenki abban reménykedik, hogy nem ő.
Tudnátok nekem segíteni? A párom másodállásban a taxizáson gondolkodik. Mennyi idő megcsinálni egy taxis vizsgát? Egyéni vállalkozóként lehet csinálni? Mennyibe kerül a taxisóra, felirat? Kell külön taxinak vizsgáztatni az autót? Mivel kell még számolnunk? Előre is köszi, ha valaki válaszol!