- 1979-ben érkezett meg az M43.1010 és az M44.076-os az akkor már ott szolgáló Mazsolák mellé.
- 1984-ben a Bobót lecserélték egy másik Dácsiára, az M43.1065-ösre, így már két román mozdonyuk volt.
- 1986-ban az M43.1001-es is megérkezett Komáromból, így már hárman voltak.
- 1988-ban majd 1989-ban előbb kölcsönbe, majd állomásítva megkapják az M47.1028 és M47.1029-est, illetve az M43.1076-ost. Ezzel négy kicsi és kettő nagy Dácsiájuk lett.
- 1991-ben elviszik az M43.1065-öst majd selejtezik az M47.1029-est, marad a három/egy arány.
- 1992-ben elviszik az M43.1010-est Püspökladányba, az arány 2/1,
- 1993-ban a nagy fűtőházi átszervezések évében a maradék három mozdonyt áthelyezik Szolnokra, így a fűtőház saját gép nélkül marad és kirendeltség lesz.
Tudom, megtévesztő az a tény, hogy korabeli képeken mindig oly sok Csörgőt, Bobót és Dácsiát lehet látni, azok azonban nem a ceglédi fűtőház mozdonyai voltak, hanem javításra érkeztek oda. Cegléd (hasonlóan Hegyeshalomhoz) szerény járműparkkal, de annál nagyobb fűtőházi javítóbázissal/kapacítással rendelkezett.
Más topikban is olvastam kérésed, ha jól értem a '80-as évek előtti időket keresed... ez elég tág fogalom. Gondolom modellezéshez kellenek a pályaszámok, hazai mozdonyt akarsz építeni-:)))
Itt van kapásból két lista, ebből tudsz válogatni: