Be van programozva, mint a kakukk. Pillanatra másfelé nézel, már bent is van a kosaradban. Hogy ne vedd észre, valamit ki is dob maga helyett, csak otthon tűnik fel, hogy pedig te emléxel, hogy betettél egy mosogatószert a kosaradba...
Hallottatok már a Baba új rafinált tusfürdőjéről? Könyörgök, hogy a viharba lehet egy tusfürdő rafinált? A következő generációban már a tusfürdő kib@szott huncut lesz, aztán bejönnek a piacra a minden hájjal megkent samponok? Hogy a fineszes hintőporokról már ne is beszéljek...
Az új Aromaterápicsalád óta nem röhögtem ekkorát, komolyan...
Reklámkészítőknek üzenem, könyökömön jön ki már az összes reklám, ideje lenne újakat kitalálni, mert így csak egyetlen kiutat látok, a lassan szinte elviselhetetlenné váló helyzetből.
Most még csak kapkodok a távszabályzó után, hogy amikor számítógépezés vagy vacsora közben meghallok egy reklámot (némelyiktől már a hányinger környékez!) azonnal némítom a készüléket.
Következő lépés az esti műsor rögzítése lesz, azután majd visszanézem reklámok nélkül, azt a pár műsort, ami még (úgy-ahogy) érdekel. Akkor majd feldughatjátok magatoknak az összes elcseszett reklámotokat...
Ez már antireklám! Hányok például az Erste reklám alatti nyálas zenétől, a T-Com is egy nagy nyáltömeg és folyton ugyanazok blokkok, vagy amikor rámóbégat a Níveás, hogy Je-Je, hülyét kapok... Qrvára unalmas!
A Borsodi reklám arról szól, hogy öljük meg ellenszenves kollegánkat, oszt' igyunk a sikeres akcióra egy pofa sört? Vagy van valami mélyebb mondanivalója is?
Ebben a Coke Zero-s kommandós reklámban nem értem a felhajtás okát.
Lefektette a lányt a fiú, jönnek a szülők. Miért nem nyithatja ki az ajtót és köszön, bemutatkozik, stb. Mitől tart? Félni kell a szülőktől? Nem megölte, hanem lefektette a lányukat. Van ilyen.
Két felnőtt ember együttléte miatt ekkora felhajtást csapni?
Úgy látom egyébként, hogy az egyik kommandós a szemétledobóban távozik. Miért nem tud a srác a ledobóban távozni, megspórolva ezzel az egész felhajtást.
Nagyon óvodás lelkületet feltételez a srácról ez a reklám. Vagy ivott a csodás italból (én szeretem egyébként) és egyből gyermeteggé vált?
Az hagyján hogy primitív és köcsög dolog, de igazából semmit nem ér. Az a pár száz ember aki a fórumban olvassa propagandát, az nem fogja számottevően növelni a cola forgalmat.
Valaki szóljon már legyen oly' bájos Győzőnek, hogy verje nyakon a kölköt, me' elég idegesítő. Ha meg esetleg megkérdezné miért kapta, akkor lehet visszakérdezni, hogy „közöd”?
Hol van a Soproni mérteben a kólagyártóhoz képest, aminek most csinálja a reklámot? Amúgy vmi fogyasztótablettában is utazik ez a barom, pár napja nagyon nyomul tucatnyi nickkel.
és ami igazán kiakasztó, hogy tényleg ennyire hülyének nézik a fórumozókat. és ráadásul fel se fogják, hogy ellenreklám, amit csinálnak, mert enyhén szólva is szánalmas, hogy nagy cégeknek (legutóbb talán a soproni csinált ilyet) ennyire hozzá nem értő marketingesei vannak, hogy ilyen amatőr béna megoldásokhoz folyamodjanak.
Azért ez állati hasznos találmány, nem? El nem tudom képzelni hogy fotóztunk ezelőtt :D Nektek nem fáj amikor a kapitalista verseny ilyen faszságokat szül? Nekem eléggé.
Még sose festettem a hajamat, nem tudtam, hogy a gyarlóbb festékekkel fél órát is kell várni. Igazából a 0 idő alatt történő felkenés rezgette meg a szívemet, mert az azért már nem semmi! :-)