Nagyonszép. Megpróbálod visszamentősíteni? A szigetszentmiklósi mentőtelepen felújítottak már egyet, tőlük lehet, hogy tudsz tanácsot kérni. De ugye már végre megvetted. Tapasztaltál már valami hibát, javítani valót benne?
Igen , ez az !! Köszike . Azért be lehet látni , hogy nehéz egy ilyen nagyvas után jól aludni este . . . Más . Keszthely a kedvenc városom egyike . 1978 óta visszakapta az a Zala--megye, ahová valaha a Tihanyi--félsziget is tartozott .Amikor most le fogunk menni a zalai telkünkre , be kell ugorjak a georgikon utcába , mert fogok ott venni egy kis aggregátort egy M--betűvel kezdődő nevű csapattól . Jó lenne találkozni Véled , ha úgy gondolod . . .Teneked milyen kocsid van ? UI. Városodban van a 3 Fiat 500--as Klub gyike . . .
Egyet láttam , Tanár Úr, Zakopaneban , de a Lancia Themankhoz mire odaértem , hűlt helye volt . . .Azért köszi . Fogalmam sincs róla , honnajt is tudsz Te ilyen képeket szerezni . Én ezt láttam egy azóta megszűnt lengyel weblapon , azóta csak TE vagy . . .
Nem dicsekedni akarok, de tegnap vezettem az UTOLSÓ hazánkba behozott Nysa mentőt. És nemsokára az enyém lesz. Olyan volt vezetni, mintha egy vödör kávét megittam volna. :)
És visszatérve a topik témájához, itt a folytatás is, de ne nekem köszönd, hanem a lengyel konstruktőröknek :-)) A kispolákból épített hatkerekű azt hiszem, csak kisérlet volt, de később folytatták a fejlesztést. Az angol Supacat sikerén felbuzdulva a Hydromega cég kifejlesztett egy újabb, már sokkar erősebb konstrukciót, a Lewiatant.
Keszthely környéki vagyok, így nem túl gyakran fordulok elő Pesten. Az általad látott ollókezűhöz sem volt szerencsém, de feltételezem, hogy valami hasonló lehet:
Ha így van, akkor ez nem daru, hanem köteles kotrógép, markoló.réselő szerelékkel. Mélyépítésnél használják résfalak munkagödrének kialakítására.
A következő linket csak Ultraerős idegzetűeknek ajánlom . Testvérrovatunkba , a Nagypolszki rulezba a JumboJet beírta a 974--es beírást és képeket . A Kombi Nagypolka képek közül arra gondolok , ami alulról a második. . Jézusom . . . .
. . . .úúúúúúúúúúú. .. . . . A köszöneTEm mellett meg szeretném kérdezni Tőled , mi a Keleti Pályaudvarnál az a darúról le--lezuhantatott "ollókezű Eduárd" , ami hang nélkül zuhan alá , és olyan , hogy jobb nem álmodni vele .Te pesti vagy ? Köszönjük előre is a folytatást . . . UI. gyüssz a Közlekedési Múzeum elé ötödik hónap elsején ?
Son Venuto már többször bíztatott, hogy írjak ide is az általam annyira kedvelt nagyvasakról. Az általa ajánlott témákkal (óriásdömperek, kanadai és orosz óriások) itt nem akarok foglalkozni, az itt offtopic lenne, akit érdekelnek ezek a gépek az úgyis olvassa a megfelelő topikokat is. Viszont a lengyel ipar is gyártott-gyárt sok érdekes gépet (akár óriásokat is), ami megérdemli a figyelmet. Bár nem vagyok a lengyel gépek szakértője (eltekintve attól az időszaktól, amikor az ősöreg ZUK-omat mesteri módon bírtam életben tartani :-) de szívesen rakok be képeket lengyel vasakról, hátha akad köztük olyan, ami valakinek eddig még elkerülte a figyelmét.
Kezdeném az egyik legkisebbel, a hetvenes években kifejlesztett 6x4-es hajtású LPT kétéltűvel, ami a 126p fődarabjaira épült. Szerintem sokan lennénk, akik szívesen eljátszadoznánk vele :-))
FONTOS . Nézzétek meg a www.polonia.hu--n belül a baloldalon a piros oldalon lent levő részben a Lengyel--magyar Barátság Hete részt . MenjeTEk el minél több dologra el .
37 / 365--339 . Ezen a számon elérhető egy Domoszlóban való rossz állapotú kombi Warshow 223 , ami adott esetben megvehető , és arra kell felk ész ülj , a tulaj az a fajta ember , aki nemhogy túristát nem látott még életében , de városlakót sem . Az infót a lacklee---nek köszönhetjük .