A dolog az ő részéról továbbra is megválaszolatlan maradt .Remélem azért nem az lesz ennek a konzekvenciája , hogy mint a . . . . .veteránautóklub is kifelejtődött egyszer csak a veteránautóregiszteréből , hogy ugyanis kihagyásra fog kerülni nála a R.I.L.A.K. nemszeretlek alapon . Hogy különben mekora egy differencia is lengyelnek , avagy magyarnak lenni , arra legyen példa az , hogy most Varsóban ezen a hétvégén tartja AZ ÖSSZES veteránautóklub az évzáróját egyazonhelyen . . . Én az Ocskay Úrnak a lapjának nem ártani akartam a hirdetésszövegünkkel , éppen ellenkezőleg , szerettem volna a sok karburátorszagú , szögletesfejű pasis hirdetés közé egy kis Életet "csempészni be" . De abban meg az Ács Tibornak van igaza , hogy ha egy dolog nem közös , hanem egy emberé , aki maga hozta létre a lapját , akkor egyedül neki van joga az ingyenes hírdetések szövegeinek megfiltrálásához . Jogos . De én meg jobboldali vagyok ( neem szocdemfideszes ), az egyéniségeket szeretem , nem a tömeget . Ezért is hazám a kacsa--citroenesek . . .
Fiúk , ez volt az előzménye az Ocskays dolognak -----MÁSODIK RÉSZ :Tisztelt Ocskay Zoltán Úr . Pár kérdésem volna (, mint az Ács Tibor nevű nyelvtanítványomnak az át--veteránosított tanítványa ) ---1., megjelenhet--é VÁLTOZTATÁS NÉLKÜL a Lapjában a következő hirdi : Fiúk ! Vegye meg közülünk valaki a Budán , a Hidegkúti úton eladásra hírdetett volt Kultúra Mozit , mielőtt fitneszcentert csinál belőle valaki . A számuk :06 203 491 470 ---2., miért nem jelenhet meg a következő hirdink a keres rovatban nemhogy mindig , de egyszer sem ?( már volt , hogy megjelenhetett egyébként ) : A Ritka Lengyel Autók Klubja (R.I.L.A.K.) Barátokat keres .Nincs : regisztráció , bácsiság , tagdíj .Van : a 6m--es autók s a Mini szeretése , az Unitráé , a Lengyel Kultúráért , a régi Citroeneké és a Lengyelországba történő kiutazásoké. far severö sapirico , urhajozas@freemail.hu
Csatolok ( , brr, milyen irodakukacos kifejezés . . .) egy mellékletet . Pontosabban szólva , kettőt . Mert párosan szép az élet . sapirico (=dr. sebeő talán )
> A Veterán Autó és Motorban nagy örömmel jelentetünk meg magyar nyelven írt > gondolatokat, tudósításokat, beszámolókat. Egyéb kategóriát nem indítunk. > > Szíves megértésében bízva üdvözli > > Ocskay Zoltán >
Fiúk , ez volt az előzménye az ockays dolognak---ELSŐ RÉSZ : A Ritka Lengyel Autók Klubja ( R.I.L.A.K. ) barátokat keres . Alapfeltétel a lengyel szerelem , a 6m--es autók szeretése , a Minié , a Citroen DS--é , az Unitra--é és a közös ki--kiutazásoké. Far Severö Sapirico : urhajozas@freemail.hu
Jó . Legyen így . Mindössze a következőket szeretném : Nem volna a felkiáltójel a hirdiben , és spórolni lehetne azzal is , hogy nem volna az a kitétel benne , hogy “ típustól és mérettől függetlenül “ , hanem , ( mint állítólagos színműíró , www.mek.iif.hu , szépirodalom , kortárs , magyar almenüpontok , sebeő , GONDOLÁM , A MALOM ,stb ) , hanem az lenne , állna benne , hogy “ amit kínálunk , az az autók ( , bbbrr , mennyi AAA ! Lehetne kocsi a szó , pláne , hogy Kocs nevű falu révén , ami Tata mellett van , ezen szó híres is lett pár országban , mindegy . Itt megjegyzem még , hogy egyszer a Tibi elénk állt egy kocsival , aminek a gazdája Kocs nevű faluból való volt . A kocsi egy Tata volt , amit a tata éppen Tatán vásárolt meg , és ezen tesztelendő kocsinak épp az volt a rendszámtáblája , hogy TATA1 ...).Szóval . Nem könnyű kenyér nemcsak a nyelvtanítás , de az újságírás sem ... , tudom én . Legyen akkor a sok aaa kikerülve valahogy emiképp : “ szeretjük az autókat , különösen a lengyel gépjárműveket “ . Csakhogy ez is balga , mivel aki Veteránt olvas , az nyilván autószeretésből , s nem pedig karórák iránti őrületből (= Ács + sapirico ) vette a kezébe a Lapot . Akkor megint módosítanék : A Ritka Lengyel Autók Klubja ( R.I.L.A.K.) tagokat , Barátokat keres . Szeretjük a védelemre szoruló autókat , különösen a lengyel gyártmányúakat . Lehetőségeinkhez képest támogatjuk a lengyel kultúrát , és utazásokat szervezünk Lengyelországba . far severö sapirico , urhajozas@freemail.hu Ebbe azt raktam bele , hogy a rilákszóban hat pont van , a barátok szó nagy kezdőbetűvel lett írva . Azt már nem tudom miképp lehetne nem—szlogenszerűre készíteni , hogy a Lengyelországba való kiutazásaink ne olybá tűnjenek föl , hogy mi egy latens túristairoda vagyunk , és egy lepel alatt becsempészni kívánunk ide kiutazás—szervezést .Tudniillik a “nonprofit” szótól biztos sokaknak borsódzik már a háta ( ahogy a Dalai Láma mondta egyszer , hogy a “tolerancia” szó lassan fegyverré kezd válni , s helyette lassacskán inkább egy még el nem csépeltet kellene alkalmazni , mint például a “türelem” szót ). Talán azt lehetne írni ( ha a csapos , ahogy azt Molnár Ferenc mondta , közbeszólhat ), hogy : “ Lehetőségeinkhez képest támogatjuk a lengyel kultúrát , és ki szoktunk utazni Lengyelországba .”
Ebbe kössön bele az APEH . Mondom ezt azért is , mivel 10 éve megalapítottunk páran egy nonprofit közhasznú egyesületet , a Skandinávia Kultúrális Egyesületet . Itt kitétel volt , hogy ezt tilos reklámoztatni , ugyanis épp arra ment ki a dolog , hogy hatodáron aki tud , az juthasson ki az életében egyszer Skandináviába . Még valami , Főszerkesztő Úr . Engem az emberek szapirikónak szólítanak , amikor először megkeresnek valami honlapon keresztül ( memóriafejlesztés , Sci—Filo Tanszék , stb. ) , és azután is . Így írt a Tibi is bele engem élete egyik legjobb cikkébe , amikor földetektívkedtük a veterán Citroen Klub alalnökének a Csodaautójának történetét , ami az Ön lapjába ( és az enyimében , a mindannyiunkéban ) megjelent , megjelenhetett vagy 2 számmal ezelőtt . Szeretném , ha itt is megjelenhetne a far severö sapirico nevem . Így szokták . Nagyon szépen köszönöm .
A Kultúra mozi ügyét nem érzem a Veterán Autó és Motorba illőnek. A klubtagtoborzó felhívást az alábbi formában készen vagyunk közölni. Általános szabály, hogy semmilyen beküldött anyagot nem fogadunk el "változtatás nélkül" feltétellel.
Megértését köszöni
Ocskay Zoltán
A Ritka Lengyel Autók Klubja (R.I.L.AK.) tagokat keres. Nincs regisztráció és tagdíj! Amit kínálunk, a lengyel autók szeretete, típustól és mérettől függetlenül. Lehetőségeinkhez képest támogatjuk a lengyel kultúrát és utazásokat szervezünk Lengyelországba.
Kedves Rider On The Storm . A Te aranyszínű Peugeot 604--esedben nékem volt szerencsém ülni , és miután hazajöttünk a Warszawás---kacsás barátomnak a Dösövőjével, csak akkor döbbenTEm rá , hogy mekkora egy csacsi is vagyok ( , hogy más szót ne használjak ), hogy nem adtam oda a névjegykártyámat , hogy összefussunk , egy TEára ( francokat arra , más folyadékra , csak más folyadék nevének esetében nem lehetne kinagyítani a TE tagot ).De remélem , majd összefutunk . Épp 25 éve nem ülTEm abban a kocsidban , ami maga a grandeur . . .
A Citroen veTErán klubot azért szeretTEm meg , mivel ott is , a R.I.L.A.K.--hoz hasonlóan , nagyon sokrétű és színes , szereTEtteli emberek vannak , és ez közös miközöttünk . Egyszer , majd ha tanáxunk , mutatok egy levelet Néked , amit a György Balázs írt (= a Citroen Oldtimers Club Hungary elnökhelytTEse ) a lengyel--magyar barátságról , s talán könybe is lábad majd a szemed . A Bartalis Dénes is megmondta (= elnök ) , ha nem volnának francia autók , lengyel vetTEánautója is lenne .
Köszönöm a debreceni Flakvierlingnek ( akintől itt kérdezném meg , mit is jelent ezen neve . . .), hogy ezen rovatot beindítá . Meg annak az Andrássy--nak , aki először mesélt nékem a tözsasztalról , s akiről tudom, hogy ír ide valahová valamilyen név mellett .
Én pözsós vagyok, azon belül féligmeddig youngtimer kategória - 604. Érdekes módon ismerőseim között két nagypolszkis is volt, egyiknek még megvan, a másik nemrég eladta. Szóval vannak azért mohikánok.