Az állomás épülettől a peron vége felé gyalogolva néhány perc után eléred a fűtőházat. Van kiállítva egy gőzös van ott egy motorkocsi, működő gépek közül pedig remot csöri, Bz, M43. Ja és egy 424-es mozdony tengelye is kiállítva!
Érdeklődnék szeretnék: Zalaegerszegen merre van a fűtőház? Kb milyen messze van az állomástól időben? Szombaton menék arra két kollégával fotózni. Mit lehet arrafelé fogni?
Siófok állomás fűtőházának épületében lévő gőzmozdonyszín épületrészére - annak elhasználódott és gazdaságosan nem használható állapota miatt - 1972 februárjában selejtezési kérelmet adtak be.
A bontandó épületrész kubaturája 800 légm3, építési időpontja 1913 volt. A mozdonyszín tégla felmenő falazattal, fa tetőszerkezettel és cserépfedéssel készült.
A selejtezéshez az illetékes osztályok hozzájárultak (03.27-ig átfutott). A bontási munkákat - a MÁV költségeinek csökkentése céljából igyekeztek vállalkozói szerződésben kiadni (1972!).
Fentiek forrása a levéltár.
A bontást valószínűleg az engedély megérkezése után hamarosan végrehajtották. A vágány viszont továbbra is használatban volt. (Ld. Kaposvár-Siófok fórumban a nemrégiben felkerült képet ABmot400-ról, mely az egykori fűtőházi vágányon várakozik.) A benne lévő vizsgálóaknát sem szüntették meg. A terület végleges eldózerolására 1986 után, Siófok állomás (1969 óta tervezett) átépítésével kapcsolatban került sor
Senki sem tudja, megy a kavarás ugyanúgy, mint a megszüntetett katonai objektumok esetében, nem tudni hogy kié a terület, kié a felépítmény. Azt sem tudni, hogy vigyáz-e valaki a maradékra. Ennyi.