Egyébként ismered a szóban forgó feketét? Mert láttam a belsejéről és a motortérről a neten képeket, és eléggé tákolt autó benyomását keltette az a sok szabad vezeték mindenhol, kábelkötegek figyelnek a műszerfal alól, az akkusaruról meg vagy 5 szóló vezeték megy bele a vak világba. Szóval volt jött át a képeken némi kókány íz... Mondjuk attól a technika és a kasztni lehet jó, csak nem túl bizalomgerjesztő.
egy vadiúj szett 3-4 ezer USdollár. De nagyon sok mindent meg kell rajta csinálni, hogy el is bírja a turbo-t. Összköltség új cuccokkal közelíthet a 2 millához szerintem.
Jobb, ha keresel egy turbós változatot külföldön, bontásban, aztán átszereled.
Egy komplett, ihajcsuhaj motorgenerál az kb 300e. De akkor 0km-es lesz a kocsi. Szerelni? Könnyebb, mint egy dugattyúst, persze nagyon oda kell figyelni, kis hibával is haza lehet vágni teljesen a motort, de ha belegondolsz, hogy 1/4 annyi alkatrész van benne...
Van alább egy link, ahova túlképp a fórum elköltözött. Ott sokminden le van írva, lehet hogy alapból megtalálod az infót, de ha kérdezel, válaszolni is előbb fognak :)
Köszi, azt is felhívtam már. :) De itt most nem elsősorban erre voltam kíváncsi. Engem most főként az érdekelne, hogy ezek a belső tömítések mennyire nehezen/drágán szerezhetőek be, illetve, hogy mekkora meló ezekkel a wankelekkel dolgozni és hogy mennyire könnyen szerelhető szerkezetek. Mert ugye az nekem sem süti, hogy veszek egy autót valamennyiért, aztán motorgenerál kétszer-háromszor annyiért.
Lenne egy pár kérdésem a szagértőkhöz. :) Mire kell odafigyelni első generációs RX7 vásárlásánál? Azt tudom, hogy valamikor 80-81-körül volt egy modellfrissítés, és inkább a frissítés utáni darab érdekelne. Miről ismerem meg, hogy frissítés előtti vagy utáni a gép? Úgy hallottam, hogy a tömítésekkel lehet gond. Mennyire nehéz javítani ezeket, és mennyire könnyen lehet alkatrészhez jutni és mennyiért? A motoron kívül mire kell még figyelni? Előre is köszi a segítséget!
1 Hondárol van szó. asszem a srác el akarta adni. Ilyen mondatok vannak benne: " a kipufogó jól szól, főleg amikor kinyit a "vétek" szelep." "8000ig forog a motor, és itt a 6000 környékén niyt a "vétek" szelep."
ááááááá :D nagyon fájt ezt hallanom. Legalább tudná hogy mi is a VTEC ha Hondája van :D
amugy csak a forum elején húzták le a wankel motort, a hozzászólásokban nem nagyon jártak ide máshonnan flamelgetni
Ja, és értelemszerűen, ha hazsnálod a topikot, a listában (rendezésben) felül jelenik meg. Kvázi ha van RX-es aki nem ismeri a másik fórumot, itt meg böngészget, inkább megtalálhat...
A Zindex nagy olvasótábort mozgat meg. Nem használjuk ezt a topikot, ugyanakkor reklámra jó, hogy tudassuk, VAN RX-7 fórum, csak nem itt. Rengetegen innen találtak és találnak meg bennünket a másik fórumon is!!!
Újraolvastam a full topicot. huh voltak nagyon érdekes story-k.
az én vasam is jó lassan készül el, ráadásul még csak most kezdem majd el használni. Remélem nem kell mindent végigjátszani mint ami itt a forum elején megtörtént :)