A kép készítője Fialovits Béla, aki fűtőházfőnök is volt az Északiban. Az Incze - tervezésű víztoronyból készült a kép.
A kérdésedre a válasz: "alig valami"... Tulajdonképpen a baloldali körfűtőház teljesen, de csúnyán átépítve. A jobboldali 22 állásos a háborúban elpusztult, bár még helyreállítható lett volna már nem újították fel. A dupla körfűtőház a maga nemében kuriózum volt, mivel csak Fiumében volt ehhez hasonló. De azért említeném még a zólyomi fűtőházegyüttest.
Ezt ma találtam- meglehetosen drága képeslap volt- mennyi van meg belole még ma is ? A szerzotol elore is elnézést kérek hogy ide teszem de szeretnék választ kapni a kérdésre.
Jelezd, mert attól tartok ez naon sikeres lesz mind vasútbarátok miatt ,mind a gyerek nap miatt. Nme titkolom tömegre számítok, így kellene egy becsült létsztám.
Ma nagy örömömre végre ráleltem egy emberre aki megtudja nekem mutatni, hogy Csingerben hol állt az egykori fűtőház, és ezen felül elmondta, hogy az 1952-es államosítás előtt ott dolgozó egykori munkások közül is van még egy élő kolléga! Kicsit felvillanyozott a lehetőség, hogy találkozhatok majd vele is (remélhetőleg).......
Sajnos nekem nincs, de engem is érdekelne (ugyanúgy Siófok is!!!)
Továbbá a következő adalékkal rendelkezem:
A Mocsolád-Tab-Siófok H.É.V. alapító engedélye a következőt írta elő: "A kaposvári állomáson meglevő mozdonyszín két állásnak megfelelően meghosszabbítandó (a mostani tisztítógödrök részbeni felhasználásával) két új tisztítógödörrel a mozdonyszín előtt."
És tud valaki valamit a szintén ott szereplő "kétállásu favázas mótorkocsiszin"-ről, belső tisztítógödrökkel és aknákkal? A 06201-06207 pályaszámú BCamot gőzmotorkocsikhoz kellett.
A 70-es évek végén a Keleti Vontatási Főnökség össz.létszáma Kb 1000 fő volt ( utazó, fenntartó és egyéb ) 86db V43.sor és közel 40 db V41-42 sor. mozdony tartozott az állományába.