Vételeztem írásodat, természetesen nem akartam tolakodó lenni.
Ugyanakkor Piski rangjával egy kissé fenntartásaim vannak. Vitathatatlan, hogy nagy mozdonyparkkal rendelkezett, átlagban 70-80 gép állomásozott ott, de a minimális gyorsvonati állagát levonva elsősorban tehervonatos fűtőház volt.
Ezzel szemben a Keleti csak gyorsvonati mozdonyainak mintegy 90-100-as darabszámával messze vitte a prímet. Nem akarom a Keletiseket dícsérni, de egy olyan fűtőházat, amely szinte kivétel nélkül csupa újszállítású géppel rendelkezett, azt nehéz egy elsősorban tehervonatos fűtőháznak felülmúlni...
Úgy látom elég precízen beutaztad ezt a régiót. Ha van még ilyen vonatkozású anyagod, akkor légyszi...
Amúgy nagyon jó ezeket a fűtőházakat látni még így fényképen is, ha bele gondolok, micsoda nevek voltak ezek a századfordulón... Mondjuk eddig a petrozsényi viszi a prímet az eredetiségének köszönhetően.
Azt már meg sem merem kérdezni, hogy a nagyobb pixelekkel hogy állsz:))))
Ha az Őr(hátszeg)váraljai VT a kérdés, akkor annyit tudok mondani, hogy az épület kb. olyan állapotban van, mint vasutTOM képein. Valami magán barkácsolda létesült benne, a bent álló gépet kihajították az udvarra. A leállított mozdonyok (dízel, gőz, drótvakarós) elszaporodtak, ellenben a 40-es gőzösök megfogyatkoztak.
Köszönöm a fotók nem mind az én érdemem, hozzájárult Sábián László, Meszlényi Gyula, Mezei István (nem a könyv szerkesztője, hanem rokona), Peski Béla, én az Ö képeiket összegyűjtöttem. digitalizáltam.
A Nohab topikba is be lehet tenni, de nem szívesen hergelném Őket ilyennel :-)
Lapul valahol a dobozokban egy dolgozat a komáromi fűtőházról, egy-két állomásítási anyag, fűtőházi jelentés, stb...stb...
Az "Ezüstkönyv" fotót nem teszem ide, mert nagyon rossz lenne a minőség,de körbeszimatolok komáromi fotókat illetőleg, és elküldöm. Amúgy értekezhetünk magánban is.