Keresés

Részletes keresés

Alkaa Creative Commons License 2005.08.01 0 0 17
Már azóta nem foglalkoznak vele, amióta nincs 1300-as pályaszámú villamos. Sajnos olyan behatóan nem ismerem a mezők logikáját, ha rászánnám az időt, akkor talán ismerném, de mindegy.
Előzmény: mk4047 (16)
mk4047 Creative Commons License 2005.08.01 0 0 16
Hát szerintem ez nem jó indok. A maga korában minden jármű újszerűnek hat . A pályászám meg nem az utca emberének van kitalálva, aki még gyakran a viszonylatszámokon sem tud kiigazodni, hanem az üzemeltetőnek. A BKV-nak pedig volt egy jó számrendszere, amit SZVSZ kár lenne feladni.
Előzmény: Alkaa (15)
Alkaa Creative Commons License 2005.08.01 0 0 15
Miért ne lenne 2000? Az volna itt az egyértelmű! Ez a Combino lesz az, ami itt Pesten alapjaiban fogja megváltoztatni azt, ami az embereknek eddig arról eszébe jutott, hogy villamos. Ez már nem is villamos, legalábbis azokhoz képest, ami van. Szerintem indokolt a 2000 - 2039 (?) pályaszámmező, épp ezért.
Előzmény: mk4047 (13)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.01 0 0 14
Nem marhára mindegy, hogy mi a száma? :)
mk4047 Creative Commons License 2005.08.01 0 0 13
2000-es pályaszám??? Ezt valami PR-os **** találta ki? Miért nem 1600? Rúgjuk még fel a meglévő, bevált rendszert!
Előzmény: VitézyDávid (12)
VitézyDávid Creative Commons License 2005.08.01 0 0 12

Azt azért gondolom/remélem tudod, hogy a Budapestre készülő Combino Suprának pont az orrán kívül nem lesz semmi köze a korábbi Combino-szériákhoz? És azt is, hogy a nekünk gyártandó típus még más méretben sem készült soha? Ettől még persze lehet jó, bár nagyon meg lennék lepve, ha az első időszakban nem szívnánk velük rengeteget. Az első, 2000-es pályaszámú jármű érkezése egyébként 2006 márciusának végére várható, ekkor kezdődnek majd az első próbafutások, várhatóan a 3-as vonalán, természetesen utasok nélkül.

Előzmény: Törölt nick (6)
xlass Creative Commons License 2005.08.01 0 0 10

Ez a villamos nagyon jol néz ki , de az a düsseldorfi forma és szin sokkal jobb lenne!

és ha ez meglesz akkor még hány villamos várna cserére?

nyugatabbra már minden villamos modern?

 

Hamster Creative Commons License 2005.08.01 0 0 9
Előzmény: jóképességű (8)
jóképességű Creative Commons License 2005.08.01 0 0 8
Köszi! Azt az egész rovatot nem én írtam, én itt csak fényképezet... majd utána nézünk:) hol is van pontosan NZA ezzel foglalkozó oldala?
Előzmény: Hamster (7)
Hamster Creative Commons License 2005.07.31 0 0 7
Van benne pár kisebb tévedés, szerintem olvass utána NZA rövidcsuklós/Combino oldalain a villamos.budapest.veke.hu-n :) Amúgy nem világos, hogy az alacsonypadlós miatt miért le lenne alkalmas hegyvidéki szolgálatra? Én már többször utaztam Kombinéval 80-100 ezrelék közti emelkedőkön (Gmundenban és Nordhausenben), és nagyon jól bírták. Sőt, úgy általában a Combinók eléggé dögösen motorizáltnak tűntek számomra (Augsburg, Amszterdam, Erfurt, Postdam is), szerintem elektronikus visszafogás nélkül 100 fölött is mennének...
Előzmény: jóképességű (3)
jóképességű Creative Commons License 2005.07.31 0 0 5
Állítólag a mienknek az orra egy kicsit más. Az ábrán nekem is jobban tetszik mint az eredeti, a lámpája is jobb, szerintem.
Előzmény: morczogó (4)
morczogó Creative Commons License 2005.07.31 0 0 4
Ezek szerint Budapestre nem teljesen újszerű, máshol ebben a formában nem üzemeltetett típus kerül?

Nem, mostanában nem fogok sem ilyen, sem más ügyben külföldre menni. Talán jövő ilyenkorra. De akkor meg már állítólag itt lesznek.
Előzmény: Törölt nick (1)
jóképességű Creative Commons License 2005.07.31 0 0 3
Előzmény: jóképességű (2)
jóképességű Creative Commons License 2005.07.31 0 0 2
Az oldalunkon van róla egy rövid műszaki leírás ha esetleg érdekel valakit...
toto92 Creative Commons License 2005.07.31 0 0 0
Remélem 0 hibájuk lesz.
morczogó Creative Commons License 2005.07.31 0 0 topiknyitó
Például azt már tudjuk róla, hogy néhány helyen már futnak ilyenek.

Például

Augsburgban

Hozzánk az első típusok híresztelések szerint 2006 tavaszán érkeznek meg.
Azt is tudjuk, hogy alacsonypadlós döcögény lesz. Állítólag klíma is lesz benne.

Amire szerfelett kíváncsi vagyok - kivált, mint jvezető -, hogy hogyan fognak záródni az ajtói? Egyáltalán el tud-e majd indulni egy tömöttebb megállóból a Körúton?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!