nálunk is a családi helyzet a meghatározó... Most még be kell érnem az alsóközéppel, egy második autóra meg nem futja, de majd ha úgyis lesz pár év múlva egy nagy családi (mondjuk Mazda5 ;)), akkor amellé pont jó egy ilyen "kicsi"... ;-P Majd keresek egy minél fiatalabb 3rd gent...
Beszéld itt meg fiúkkal, hogy valaki elvigyen egy körre. Csak egy szivó SA-ban. Az alapot megérzed, és látod hogy mi a brutális erő. Aztán ha egyszer veszel egy 3.gent...
Roland, ha majd jön a gyerek, akkor kell a hetes mellé egy nyolcas, az családi...
Kösz mindenkinek a választ! Sajnos még egy pár évet várnom kell, mire aktuális lesz, de legalább addig is álmodozom! :) A motor vonzó, de nem nagyon tudom elképzelni így látatlanban, úgyhogy majd amikor aktuális lesz, teszek egy próbakört, oszt biztos el leszek veszve abban a pillanatban... :) Addig is erőt egészséget a rotoroknak!
Ki mondta a 10 L-t? Nagy mágus lehet. :) Gyári adatok 1. gen-re: 7.7/ 9.1/14.5 ( német forrás az angol 16+-t ír városban ) Nekem négy év ( és két autó ) alatt egyszer sem sikerült a 9L alá menni, de városban hozza a gyárit :))
igen, es szeretnek is az maradni :) csak akkor szeretnem eladni el a 7esem, ha jon a gyerek :) ha megengedhetem magamnak, akkor még gyerek mellett is megtartanám :)))) addig meg maradok fiatal, elfogult rotorfeju ;)
(de ezt az elfogultsagot, pont neked mondom?) :DDDDDD
sirk! "Sokat eszik, ezt tudni kell." -realtív. 1.3-as otto-hoz képest igen. De egy hasonló teljesítményű kocsihoz nem! Roland__! "erdekes,h mindenkitol azt hallom,h "uristen wankel...."" hagy mondják! Majd mikor 250e km után szétesik az otto-juk, akkor kell szembesíteni őket, mikor elhúzol mellettük 200-al! :D Üdv! Feri
erdekes,h mindenkitol azt hallom,h "uristen wankel....azt mennyit kell szervizelni.....30e km-enkent motorcsere " stb... de ez MIND f@szság!! wankel megbizhatobb, mint egy dugos motor, nincs mi elromoljon benne (3 forgo alkatresz es annyi). Az RX-7esek verbeli sportautok, es nem csak "sportos..izéék" :) tokeletes uttartas, egyenletes nyomatek/LE eloszlas. A 7eseket sportosan szokas vezetni, de ennek ez tesz jot, ilyenkor erzed a motoron,h ő is élvezi :))) A dugos motorok nem arra vannak ,hogy hajtsak oket, a wankel igen. A wankel birja az ilyen igenybevetelt a dugos pedig hengerfejes lesz :) Ezt a motort a legegyszerubb tuningolni (beomlo nyilasokat megnagyobbitani, persze az alakja fontos), mig dugosnal....pff....vezermutengelyek, 10000db szeleprugo, 10000db szeleptanyer, szelepszár, hajtokarok, dugattyuk, stb... ha kemenyebben valtasz vissza atugrik a vezermuszij es vehetsz uj dugokat, szelepeket, mindent ujra. Wankel resvezerelt oszt annyi :)))
Minel egyszerubb, annal jobb :)) szivok elettartama 260e km, turbosoke 160e (statisztikai adat). Ha jo allapotban levot veszel, akkor csak olajat, benzint kell bele toltened (ja, es nem eszik tobb olajat mint egy opel) :))
egy "hatrany" van: 8L ala nem megy a fogyasztasod es mind1,h szivo, turbo, rx-8, stb.. egy szivo 2nd gennel 12-14L-rel el lehet kozlekedni varosban normails/rendeltetesszeru hasznalat mellett (turbos 12-16; 1st gennel allitolag 10L)
DE!! egy bizonyos tuningszintig nem no meg jelentosen a fogyasztas (pl szivo RX-7: 150LE-rol 280-300LE-re az +2-3 max 4L fogy.tobblet; es megduplaztad a teljesitmenyed)
ha sportautot szeretnel: akkor nem vitas, RX-7 a megoldas :DDD
ha zavar,h nem tudsz 8L ala menni fogyasztasilag: akkor Toyota Prius
Valaszthatsz. Ha atlagcsaj kell, legyen. Viszont van a veszelyesebb fajta.... Aki gyonyoru, es tudja is magarol hogy az, akivel nem mindig egyszeru az elet, akire kolteni kell, de dagad a melled hogy a Tied, es isteni az agyban is, aki csak ratok nez irigyel... tudod hogy a tied, es ez eleg.
:))))))
Na de komolyra forditva a szot, mibol gondolod, hogy annyi baj van egy hetessel? Oreg autok, ami eloregedhet, el is oregszik.
De semmivel sem megbizhatatlanabb mint barmelyik masik auto. Sokat eszik, ezt tudni kell. Az atlagnal tobb odafigyelest igenyel, viz/olaj kontroll, hidegen nem porgetni, stb. De ez szerintem ottonal is evidens.
Ha a "parameretei" kozott (amiket vonzonak talalsz) nem szerepel maga a motor, akkor persze nem biztos hogy ez kell neked ;)
Mindenesetre vezess egyet, ha meg nem tetted. Onnantol ugyis elveszett ember vagy :)))))
Pedig, ha jó RX-7-et szeretnél, akkor sok időt kell alatta töltened, mert nehéz épp állapotút szerezni. De utána hálás egy jószág. Figyelni kell rá. De erről Sirk tudna mesélni sokat! :D Üdv! Feri
Érdemes RX7-ről álmodoznom? A paraméterei alapján ez kell nekem (hátsókerék-hajtás, méretek stb.), de asszem a gyakori szervízelést nem viselném el. Mondjuk évente 2-3 szervízzel meg lehet úszni, ha mondjuk 15.000 km-t megyek vele? Vagy nem úszhatom meg, hogy megismerjem minden porcikáját, és személyesen bütyköljem? Nem szeretnék sok időt alatta tölteni... Kösz.
Az RX-7 forum elkoltozott, sokkal szinesebb, kezelhetobb, rugalmasabb, egyszerűbb lett. Már több, mint 1 éve probléma mentesen uzemel, az elérhetősége a következő:
én egyetertek veled! mar a kezdetek ota nem ertem,h amikor megaqllitottak, ralottek, stb... akkor miert NEM mentek utana????? nem gyalogos rendorok voltak; miert nem mentek utana????
De, bizony meg van a galád. Állítólag azt mondja, nem ő gyújtotta fel a vasamat. Azért írom állítólag, mert ha hiszitek, ha nem, május 26.-a óta, amióta a lopást bejelentettem, egyetlen egyszer sem keresett még a rendőrségtől SENKI! Én is csak a médiákból kapom az infót. Azt sem tudom hol van az aut... akarom mondani az a maradék 374 kg vas. Most épp azon töröm a fejem, hogy be kellene perelni a rendőröket is. Ugyanis ha ott, akkor megállítják, akkor már csak rossz álom. Így is rossz, de sajnos való. Az a szilánk meg, hát azt hiszem célt nem tévesztett, csak ha pár centivel...
a helyszínt és időpontot illetően. Elvileg nem kell regisztrtálni, gyakorlatban lehet, hogy kiszúrt velünk a technika ördöge. :)További részletekkel jelentkezem amint meglesznek.