hali chackal
hát nem izlés szerint vágod hanem mennyit akarsz ültetni a teló az maradhat csak arra vigyázz hogy a végállás bakok jóklegyenek :)))) amúgy egy max. két kört lehet vágni ha többet szeretnél keményebbrugó kell pl zsuk de feltételezem nem gyári ültetöt akarsz
sajna a kábelokat nemtudom fejböl müszer és lehet méregetni hogy melyik mihez csatlakozik ez a müvelet a gyalogolás :))) de azért se lehet tudni hátha valaki már kötözte a mérés a biztos
Kösz az infot AsconásTas.Nézegetem a képeket,hátha okosabb leszek.Rugó vágás:fogom a rugót zlés szerinti darabot ki vágok és kész? Telóhoz nem kell nyúlni?
Más.Be raktam a helyére a főcsportkábelt,és a csomag tartóban van két vezeték ami össze van dugva.Egy piros,és egy fekete.Mi akkar ez lenni?Ja és a csomagtérlámpa és a szélvédő fütés vezetékét nem találom.Ezek lennének azok?
Válasz bárhogy,emailban a chackal@freemail.hu-ra.A másikat szanálni fogom a sok reklám miatt.
Thanx.
Xaxtok. Semmi mozgás mostanába. Na mindegy,ajánlom a figyelmetekbe a Veterán magazin legfrissebb számát.4 oldalon át Mantáznak.
Kinek van ötlete arró,hogyan lehet kicsrélni az alsó gömb fejet(préselt),És meg ültetni kicsit a verdát?
Ja elkezdtem végre össze rakosgatni.Remélem nyára kész.
Üdv
hali CHACKAL
ha jóltudom ez volt az opel válasza annó a konkurens sportautókra mint pl ford capri a mantát az asconából fejlesztették ki ugyanaz az alváz esztétikai változtatások a sportosság érdekében a motor elhelyezése és tipusai is megegyeznek b mantának a b asconával váltó difi felfüggesztés müszerfal stb.........az tény hogy az akkori trend az amerikai álmot súrolta
Hali.
Érdekesség.Nem tudom gondolkodot-e már valaki,hogy kis kedvencünk menyire német?Tudjuk,hogy az Opelt valamikor meg vette a GM.(Nem tudom kinél hogy van,de nekem szinte az utolsó csavaron is rajta van a GM logó.)Na szóval aManta alakja és felépítése nem éppen tipikus európai autó,jobban hasonlí amcsi verdára.Pl.hatalmas,keret nélküli ajtók,baromi nagy motorháztető,enyhe kis cola vonal a kasznin,hosszmotor,hátsókerék hajtás stb.Valahol hallotam,hogy a terveket az amik készíteték,és hogy ott is gyártották.Ti mit gondoltok,tudtok erről?
Hi mindenki. Tudom hogy nem hirdet? fórum, de hátha valakit érdekel:
Eladó egy ’70-es évjáratú nagyon pipec állapotú 1.9N-es Rekord „C” Kombi, világoskék metál (festve volt valamikor régen), majdnem teljesen gyári állapotban, kívülr?l semmi rozsda nincs rajta, az alját nem láttam, kb. 10-12 éve garázsban van felbakolva. A motorja állítólag tökéletes, leszámítva azt, hogy régóta áll. Rendszáma nincs, de a régi szürke forgalmija megvan. 160-ezret kérnek érte. Ha valakit érdekelne, dobjon e-mailt nekem a muck@freemail.hu cimre. bye
Hali Muck nem nincs készen mivel kitaláltam hogy comodore a hatso hid kerül az autoba 75%sperrel 17 colos et13 felnik eddig ezt vadásztam most lett kiszélesitve ehez a kasznijövö héten festik hogy ez ahid meglett innentöl 5 csavaros a felni és szenátor fékrendszert kap a verda
valaki a neten hirdetett 20 ropiért kadett recárót ezt nézd meg berakható!!!!
üdv asctas
Sziasztok. Én 1 '82 B Manta gazdija vagyok. Épp most van a teljes felújítás.Zajlik a kaszni munka. 2 kérdésem lenne. Honnan lehetne be szerezni valami szerviz könyvet(letölteni v. valami). A második. Szögletes lámpákat cserélnék kör alakura ha érdekel valakit.