Haliho szilverman 2
én is most kezdtem egy egyedi müszerfal épitésbe én még csak a tervrajzal vagyok meg és most vadászom az órákat
sok sikert és dupla adag türelmet hozzá kelleni fog
üdv asc.tas
Halihooo Mantatestvérek!!!
Mi ujság errefelé??? Gondoltam benézek már... vagy 1000 éve nem voltam...
Figyu Muck, szerintem ha egy kicsit kreatív vagy, és értessz egy kicsit a számítógépekhez Te is megtudod csinálni... Én pont Most Csináltam az Én Egyetlen Gyönyörűségembe új műszerfalat kb 2hete...Szerintem nagyon Állat lett.. eddig tetszett mindenkinek:-) Az a baj, hogy sajna még csak a kilométer óra van kész... Időhiányban szenvedek... De Remálem a többi is nemsokára meg lesz :-) meg most egy csomo mindent kell még rajta csinálni.. kuplungtárcsát kell cserélnem a hétvégén... meg spoilert... elmaradt utközben :-(
Nos további jó gumifüstölést.. most mennem kell dolgozni... Halihooooooo !!!!!
Atis
Sziasztok, szia Blau!
Ezt a Mantát az István taaly a talira fejezte be...és már is eladja ?!?!? Ezt nem értem igazán, mert már akkor is jól jött volna nekik egy családi autó....De bevallom nagyon sajnálom az autót, hogy valami kókler kezébe kerül, aki majd lelakja, meg széthajtja... :-(((
Nem üzérkedek csak egy családi vitában vagyok villámhárító:)))
Tudod ott már családi autóra lenne szükség és hát a Manta csomagtartója mindennek nevezhető de családinak nem:))
Én is sajnálom mert nagyon szép járgány csak Istvánnal nem jutunk düllőre a spoilerek ügyében:((( Mindig kiélezi a legalacsonybbra és csodálkozik, hogy moziba nem jut el vele spoilerrel együtt:)
Sziasztok!
Eladó 4 db Új Bilstein lengéscsillapító 60000Ft ért(szép sárga, és egészen sportos). Én A B Asconámhoz vettem de nem kerül bele... szerintem Mantába is jó.
tel: 06-70-204-2661
Balázs
Szia blau
Tán csak nem üzérkedsz nem a stilusod szivesség isvánnak ?????
remélem megondolja magát?
beszéld rá ilyen manta csak egy van
a párja az ascona a haverja kárlenne!!!!
kösz tas
Sziasztok Mantások, Asconások.
Új vagyok ezen a fórumon, és újdonsült haverom :) AsconásTas mondta, hogy mostmár nyögjek is valamit ide :) Szóval nekem B Asconám van 80-as évjárat, kb nyár végéig, mert utána 2.0-es lesz. (végre) Egyébként 93-óta hajtok Asconát, de csak most regisztráltam a fórumra. És rögtön lenne egy kérdésem: a m?szerfal flokkolásról már hallottam, de itt lent Baja körul senki nem tud (nem akar) ilyet csinálni, van valakinek tippje, hogy ki csinál ilyet? bye:muck
Kár :(( pedig már dícsértem is volna szembe milyen penge a gép!Szép gyári kinézet,én már csak anyit változtatnék hogy a spoiler helyett króm lökőket tennék,nekem is így volt mikor megsérűlt
a szoknya része és javítani kellett!nagyon jól néz ki az iker lámpákkal,bár nem tudom hgy ezzen hogy van a köténylemez, lehet hogy nem lenne úgy szebb.(82 után változott ...?)
OPEL MANTA GSI
1985 évjárat
2004.10 .hó vizsga
1956 cm3
980 Kg súly
125 LE
72000 km
2 AJTÓS
élénk narancs színű
5 személyes
megkímélt, tenyéren hordott állapotban
750.000,-Ft
Sötétített üveg ( természetesen a hozzájáró engedéllyel ), MOMO kormány
( szintén ), felújított kárpit ( mindenhol ), teljes műszerfal
flokkolás, komfort elektromos ablak ( riasztásra felhuzza), centrálzár
és ultrahang, pager, műszerfalról nyitható (kulcs nélküli, "kicsapódó"
)csomagtartó ajtó.
Különben ez a fekete géptető nekem nagyon bejön,
a régebbi gépeken volt ilyen gyárilag(gondolom
Amcsi mintára)még ha nem is szándékos!Én ilyen
retro stilusban tervezgetek,majd ...
Szép.... :-))
Metál-drappos-grafitszürke. Kívül minden fekete-szürke, belül minden szürke(-fekete)-piros. A gyári piros-szürke Recaro van benne. 5-ös váltó, 2.4-es blokkban Rekord 2.2, 2ezres hengerfejjel (belemarva a 2.2 nagyobb szelepei, stb...) + 296-os tengely. Nem megy rosszul :-))) Még nincs teljesen kész, úgyhogy a géptető+a homlokfal+a lámpakeret+a spoiler matt fekete, és a hátső lökh. még nincs meg. Ezek még igazából fényezésre várnak, csak ideiglenes a fekete szín, de jó áll neki. Ami még hiányzik ezeken kívül, az a Sp.diff. + a 4leömlő. Szóval alakul...És nagyon szeretem... Hát nagyjából ennyi.
Hello!
A 13 év azért szerepel mert ezzel a hozzászólással indult a topic 2! éve.
(Csak bemásoltam,nem hiába..)
Különben nekem is ez a véleményem; a MANTA=gyönyörűség!Nekem is volt !
dRm is back!
Nahát én lennék pl egy Manta tulaj :-))) Valóban olyan autó a Manta, amibe bele lehet szeretni, de van egy-két dolog, amiben helyesbítenék: Az utolsó Manta 15 éve gurult le (1988), a motorok 1.2 - 2.0 ig terjedtek (2.0E - injektoros volt a legerősebb 110Le). A 2.2 Rekord, a 2.4 Omega, a 3.0 Senator motor. De ez még részletkérdés...Az igazi, amiben javítani szeretnék, hogy Igenis dicsekedésre méltó a Manta. A külső az vagy tetszik valakinek, vagy nem, de a motor tényleg nem rossz. Igaz, nincs benne végtelene lóerő, viszont nagyon nyomatékos motorok. Csak hogy egy meghökkentő példát említsek: 2.0S (kéttorkú kartbi) 153 Nm vS. Honda Civic 1.6 VTi 156Nm. Jól láttok, 3 Nm különbség van, és mindehhez a Hondának El kell forognia 5-6000-ig, a Manta mindezt leadja 3800-nál. És ha nem is egy Ferrari, de azért kevés olyan 20éves autót lehet látni az utcán, aminek a tulajdonosa nem fél odaállni egy mai autó mellé versenyezni...Ne adj' isten, még ki is röhögi :-))))))))))
Én büszke vagyok rá...És ha figyelembe vesszük, hogy hány éves, szerintem mindenki büszke lehet rá...