Az egész nem passzol :) Én még nem nézeggettem annyira meg, de elég csak arra gondolni, hogy néz ki egy OHC moci meg egy CIH, és sajna elég reménytelen a helyzet. Talán lehet valami közdarabot gyártani, de elég bonyolult lehet. De voltak itt nálam jobban hozzáértő emberkék is régen, őket kellene megkérdezni, pl Tomot (Magyar Opel Manta Club).
A 2.4-es omega váltó biztos rámegy, de az meg mint a fehér holló. És akkor még a kardán szabdalásról nem is beszéltünk. Senator/Monza (6 hengeres) váltóját is rá lehet tenni, kupplung-lendkerék csere kell meg kardán szabdalás (végülis a kupplung közepén levő bordázat nem stimmel, nem megy bele a senator váltó nyeles tengelye, a nagyobb 3.0-ás kupplung meg nem megy fel a sima 4 hengeres lendkerékre).
De már nem emlékszem rá olyan pontosan, anno körüljártam én is a témát, mert a senator Getrag váltó áttételei rövidebbek.
hellóka és köszi
részletessebben mi nem passzol a harang a furataival ???
esetleg van e valami tipped a rekordon kivül
mrt azok hosszú karjáratú és lassú szinkronnal rendelkeznek meg amit találok bontóba valószinüleg már az élete 3/4 jár
Sziasztok Mantások!
Némileg vendég vagyok erre, de talán Titeket is érdekelhet!
OFF
Ha Te sem értesz egyet a Budapesten jelenleg uralkodó parkolási szisztémával, akkor írd alá ezt a kis petíciót, továbbá még arra is kérlek, hogy ha épp ráérsz, emilezd el a címet és a dolog kétmondatos lényegét ismerőseidnek!
Nem részletezem, mindent megtalálsz az alábbi oldalon!
A petíciót itt olvashatod és írhatod alá:
"Remélem ezzel a BMW vs Opel fikázásnak is egyszer és mindenkorra vége (ugye E30M40 és Szabotazs!!), ez nem az a topic!!!"
Mi csak hülyültünk Szabotázzsal! Egyikünk sem fikázta a másikat! Legfőképp az autómárkákat nem!
Bár mióta Szabotázs lepisilte a BMW-t kicsit rohad itt-ott :D
Biztos a savas fürdő miatt tud ilyet :DDD
"Azért a képeket továbbra is várjuk, Szabotazs!"
Na azért az 1600x1200-as háttérképeivel kicsit vissza foghatja magát;) Modem rulez :D