Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Crash Test Dummy Creative Commons License 2001.02.20 0 0 208
Jó téma :))
műláb Creative Commons License 2001.01.30 0 0 207
Esetleg GTE vs.GTX different?
Már a futóművön kívül.
Thx
Előzmény: avantage (201)
műláb Creative Commons License 2001.01.30 0 0 206
Mégis Turbo feeling :)))))))))))
Előzmény: Der Victor (203)
műláb Creative Commons License 2001.01.30 0 0 205
Hali Victor!

Uno - rol nem sok rosszat hallottam, állítólag bírják, PUG szintén, csak az 1.9-es hűtése kissé alulméretezett, Golf is strapabíró, bár attól függ, melyik szériát választod.
Ezekből én az Uno -t választanám, a topic elején össze is lett hasonlítva a GT turbo-val.

Üdv.:Műláb

Előzmény: Der Victor (203)
avantage Creative Commons License 2001.01.26 0 0 204
Der Victor,

A listarol en a VW Golf GTI-re szavazok, a II-es (es III-as) szeria igen strapabiro.

Előzmény: Der Victor (203)
Der Victor Creative Commons License 2001.01.26 0 0 203
Szevasztok!

Végignéztem minden hozzászólást, kicsit eltértünk a topic-tól, nem? Sebaj. Egy kérdésem lenne. Most készülök autót váltani. Eddig Fiat Uno 1.3D-m volt
de szeretnék egy izmosabb gépet. Felmerülő alternatíváim : Uno Turbo MKI, Peugeot 205 GTI, VW Golf GTI. Mit gondoltok, melyiket a legérdemesebb? Azt hozzáteszem, hogy hozzám az elspő áll a legközelebb, nem arról kéne meggyőzni, hogy melyik a a szebb, mert szerintem nincs szebb egy dögös Uno-nál, hanem, hogy melyik a jobb, tartósabb, stb. Előre is köszönöm.

műláb Creative Commons License 2001.01.25 0 0 202
Egyébiránt ha az ember a GTE mellett voksolna, elképzelhető, hogy egy csomó benzint meg vesződséget megspórolna magának?
Gondolom a külcsín u.a., az 1.7-es moci ha jól tom 100 le, szal kicsit gyengébb meg nehezebb, de nyílván hosszabb élettartamú.
És ha a turbó feelinget nem is adja vissza, azért nyomatékos, gondolom egy I.golf gti szinten lehet menetteljesítményeket illetően...
Előzmény: avantage (201)
avantage Creative Commons License 2001.01.25 0 0 201
Ha mar a kerekmeret felmerult:

GTT phase1 175/60R13 ill. opcionalisan 195/55R13
phase2 azt hiszem mar csak az utobbival.

Mindketto eleg draga, az olcso alternativa a 185/60R13, de hat az egy kicsit magasabb profilu.

Mellesleg GTE az a tipus, ami futomuvileg ugyanaz mint a GTT. Hatul dupla torzios rud, tarcsafek mindenhol.

AX GT egyebkent szinten nepszeru gep, biztos nem alaptalanul, meg csinos is.
Es ketsegtelenul a Citroen neve nem cseng mostanaban jol, szerintem alaptalanul.

Ami en talatam rola aszerint 708kg(!) es 86 le, a gyorsulasa viszont csak 9.2, ezt nem nagyon ertem, de mindegy. Max kb. 190 km/h. Nem rossz.

műláb Creative Commons License 2001.01.25 0 0 200
Miből lesz a cserebogár...

első képem,tán bejön.....

műláb Creative Commons License 2001.01.25 0 0 199
azért 710 kg is szabdoshat 50-60 lóval...
Előzmény: tcaoe (197)
műláb Creative Commons License 2001.01.25 0 0 198
Bocs, 1 tizedes pontossággal 7,7 kg/le
(anno a simsonom lehetett 90-es hengerrel 10 kg/le )
8)))
Előzmény: tcaoe (197)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.25 0 0 197
szerintem 730 lehet, az 1,1-es az 71 kg.
Előzmény: műláb (196)
műláb Creative Commons License 2001.01.25 0 0 196
wazze!
Ennek a teljesítmény / súly aránya, sem sokkal rosszabb, mint a GT turbo-nak!

GTT: 840 kg, kerekítsünk, 120 le ~ 7 kg/le
AX: >740 kg, 95 le ~7,8 kg/le

Előzmény: tcaoe (195)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.25 0 0 195
A 95 lovas 1,4-es. A dizel 750 kilo, a tobbi(kiveve a 4x4-et), konnyebb.
Előzmény: műláb (194)
műláb Creative Commons License 2001.01.25 0 0 194
Azt mondod, 5-6 k-ért már egész barátságosat lehetne megcsípni?
Egyébként ha el is gondolkodom alaposabban, akkor is csak a 95 lovas jönne szóba.Az 1.3-as?
A kocsi összsúlya 7xx kg ugye?

Ps.:ennyi erővel chatelhettünk is volna....

Előzmény: tcaoe (193)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.25 0 0 193
Igen, ha egyszer osszeganyoljak, akkor altalaban mar vege van.
De az AX-nel ez nem fenyeget.
Előzmény: műláb (192)
műláb Creative Commons License 2001.01.25 0 0 192
Előző munkahelyemen a munkatársamnak volt 1.9 D BX-e, és autószerelő létére + hónapig!! csinálta a hidraulikát, pedig májer a faszi.Utána el is adta.
Annyit mondott, hogy marha bonyolult, egy körön van a kormányszervóval, és 3 hóna alatt heti 1 szerelés mellett is kb. 40 liter hidraulikaolajat nyomott bele.( Amúgy az olaj ingyen volt :))))
Ráadásul ha elmegy az olaj, leül a segge, és max 20-szal lehet menni vele betonon, mert szétb..sz mindent.
Elvitte civilben "úrvezetőként" más szerelőhöz, de valami spec. bánata volt a gépnek, ott sem jöttek rá.
Amit írtam,Ő mondta...
Előzmény: tcaoe (191)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.25 0 0 191
Nem az. De a PSA-bol tudom, hogy a karbantartott hidraulikaval sincs baj. Baj az elektromossaggal szokott lenni.
Előzmény: műláb (190)
műláb Creative Commons License 2001.01.25 0 0 190
Én még csak a hidraulikájukat hallottam fikázni, ráadásul azt nem is egy embertől, és elég keményen!
De az AX nem hidraulikus szintszabályzású, ha jól tudom
Előzmény: tcaoe (189)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.25 0 0 189
Hat, nem tudom miert olcsobb... Talan mert Citroen, es azoknak rossz a hire...
Előzmény: műláb (188)
műláb Creative Commons License 2001.01.25 0 0 188
Jól bezavartál!
Állandóan így járok .Eldöntök valamit, és utánna ellenérvek hatására megingok.
Olyan határozatlan vagyok! Vagy nem? 8-)))

Jó kis gép lehet mindent egybevetve.
De miért olcsóbb a R 5-nél?
Oka lehet.

És a végén a scherlocki logika: Te is bagózol, és nem szeretsz korán feküdni
:)))

Előzmény: tcaoe (187)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.24 0 0 187
Rozsdasodni nem nagyon szokott, csak ha trehanyul javitjak, vagy ha elhagyjak a kuszob dugoit. A 91 utaniak meg abszolut nem szoktak. Olcsobb,mint az R5, es szvsz tud annyit(a csomagtere kisebb). Ja, es a 95 LE szivomotorbol jon. Maga szerkezet tartos, elektromos hibak szoktak az ember idegeit nyuni. Ki kell probalni mind a kettot, es aztan lehet donteni(en roppant elfogult vagyok AX ugyben, ram nem szabad kizarolagosan hagyatkozni:)) Ha az ember talal egy jo 4x4-est, az az igazi. De az nagyon ritka. Viszont a 75 loereje erzetben kozelit a frontosak 95 loerejehez... Ja, a hamus az AX-ben vvan meseszeru helyen. De tenyleg:)
Előzmény: műláb (186)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 186
A hamutartoja mesesen jo helyen van:)

megfejtés:
1. le kell szokni
2. elefántfülön kihamuz, csak csikket rejt tartóba
3.gumiszőnyegen eltapos
4.gumiszőnyeget felhajtva elrejti a taposólemez alatti rozsdalyukak egyikébe

Az 1. lenne a legjobb.
Mellesleg nemá hogy ilyen vékony anyagból van az AX.
Legalább rendesen galvanizált? A 90 körüliek akár már kezdhetnének rozsdaszirmokat is bontogatni ennyi erővel.
Akkor a konyhafőnök ajánlata a R-5 ?

Előzmény: tcaoe (185)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.24 0 0 185
A hamutartoja mesesen jo helyen van:)
Egyebkent a Renaultok orra sokkal jobb anyagbol van, ezert az Ax konnyen megcsunyul, ha ratamaszkodnak/raulnek.
Előzmény: műláb (184)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 184
176 cm, 72 kg, szal egy nagyobb gépben lötyögnék.
De míg a kocsim műszakira készült, és a tesóm kisfityójával nyomultam, elég gáz volt még nekem is.
A bagót meg az öngyuszit a kalaptartóban tároltam!Pedig fater szokta mondani, hogy az egész család akkora,mint a kutya ülve /fater alacsonyabb/
8-)))

On

Tényleg elgondolkodtattál.
Csak az a gond, hogy nem nagyon találkozni eladó AX-ekkel :(
Legalábbis nálunk heti autópiacon fehér holló.
De most előveszek 1-2 régebbi bazárt, hátha találok iránymutató árakat.

Előzmény: tcaoe (183)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.24 0 0 183
Hat nem olyan rossz. Es meglehetosen kenyelmes. Persze, csak ha nem vagy tul szeles.
Előzmény: műláb (182)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 182
Felcsigáztál!
Nem lehet az olyan rossz gép!
Előzmény: tcaoe (181)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.24 0 0 181
Ja, az uj kasznisokban lehet, hogy volt gyari klima, de az enyemekben nem volt. Azok egyebkent szebbek szoktak lenni.
Előzmény: tcaoe (180)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.24 0 0 180
Legkondit utolag lattam, de nem raktak bele. Az 550 a 90 koruliek normal ara. A GT -k 75 vagy 95 loerosek, a kivagott kerekivesek altalaban erosebbek. A Gti az 1,3sportra szokott felrva lenni, de igazan nincs gti. Ugy tudom, a sport tenyleg annyi, de csak ket evig keszult, utana jott a GT. Az uj kasznisok dragabbak, de nagyjabol ugyanazt nyujtjak.
Előzmény: műláb (179)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 179
A GT és a GTI közt mi a difi?

A GT hány ccm és ló?
Az 1.3 Sport tényleg 90 lovas?
550-et megér, ha 90-es és nem vészes az oldala.
'95-ben raktak már bele légkondit?
Felcsigáztál...

Előzmény: tcaoe (178)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!