Én még csak a hidraulikájukat hallottam fikázni, ráadásul azt nem is egy embertől, és elég keményen!
De az AX nem hidraulikus szintszabályzású, ha jól tudom
Rozsdasodni nem nagyon szokott, csak ha trehanyul javitjak, vagy ha elhagyjak a kuszob dugoit. A 91 utaniak meg abszolut nem szoktak. Olcsobb,mint az R5, es szvsz tud annyit(a csomagtere kisebb). Ja, es a 95 LE szivomotorbol jon. Maga szerkezet tartos, elektromos hibak szoktak az ember idegeit nyuni. Ki kell probalni mind a kettot, es aztan lehet donteni(en roppant elfogult vagyok AX ugyben, ram nem szabad kizarolagosan hagyatkozni:)) Ha az ember talal egy jo 4x4-est, az az igazi. De az nagyon ritka. Viszont a 75 loereje erzetben kozelit a frontosak 95 loerejehez... Ja, a hamus az AX-ben vvan meseszeru helyen. De tenyleg:)
megfejtés:
1. le kell szokni
2. elefántfülön kihamuz, csak csikket rejt tartóba
3.gumiszőnyegen eltapos
4.gumiszőnyeget felhajtva elrejti a taposólemez alatti rozsdalyukak egyikébe
Az 1. lenne a legjobb.
Mellesleg nemá hogy ilyen vékony anyagból van az AX.
Legalább rendesen galvanizált? A 90 körüliek akár már kezdhetnének rozsdaszirmokat is bontogatni ennyi erővel.
Akkor a konyhafőnök ajánlata a R-5 ?
176 cm, 72 kg, szal egy nagyobb gépben lötyögnék.
De míg a kocsim műszakira készült, és a tesóm kisfityójával nyomultam, elég gáz volt még nekem is.
A bagót meg az öngyuszit a kalaptartóban tároltam!Pedig fater szokta mondani, hogy az egész család akkora,mint a kutya ülve /fater alacsonyabb/
8-)))
On
Tényleg elgondolkodtattál.
Csak az a gond, hogy nem nagyon találkozni eladó AX-ekkel :(
Legalábbis nálunk heti autópiacon fehér holló.
De most előveszek 1-2 régebbi bazárt, hátha találok iránymutató árakat.
Legkondit utolag lattam, de nem raktak bele. Az 550 a 90 koruliek normal ara. A GT -k 75 vagy 95 loerosek, a kivagott kerekivesek altalaban erosebbek. A Gti az 1,3sportra szokott felrva lenni, de igazan nincs gti. Ugy tudom, a sport tenyleg annyi, de csak ket evig keszult, utana jott a GT. Az uj kasznisok dragabbak, de nagyjabol ugyanazt nyujtjak.
Hat: fogyasztas, az ugy 7 liter korul, de 6-nal nem kevesebb. A valtoja nagyon jol illik a motorhoz. A megbizhatosagaval sok gond nem volt, az abs rendetlenkedett egyszer, meg a kerekcsapagyak, igaz, csak vagy 20ezret ment nalam. Ja, feltengelycsere is volt, de mar rossz feltengelyekkel vettem. 1,2 millioert adtam el, 95-os volt, nagyon jol felszerelt, es tenyleg toresmentes. A masik, az meg a regi volt(egyebkent mind a ketto GT, a GTI az 1,3 sport masik neve), 90-es semmi baj sem volt vele 5000 km alatt. Jol megy, kicsit erdekes a futomuve, azt szokni kell, de kevesbe billegos, mint a normal AX. Ez utobbi 550 ezerert kelt el, de volt mar serulve oldalrol.
Hat, nem csereltem le... AXem mar regota van, sokfele volt, GTI is. Ez a mostani dizel, es igy nekem belfoldi forgalomra tokeletes. A Clio kesobb jott, es azzal jartam ki dolgozni, mert gyorsabb es csendesebb volt. Aztan osszetort, es amig a biztositoval verekszek, az AX-et hasznalom kulfoldre is...
A velemeny az az osztrakokra vonatkozik alt.:)
A kis kocsiba bor az itteni szemleletbol fakadoan nem meglepo. Sokan vannak, akiknek a nagyban is van, hat akkor miert ne legyen a kicsiben is...
Egyebkent en sem szeretem a bort.
A 175-os gumit en csak azert mondtam, mert az 1,1-eseknek es a dizeleknek 155-os szokott lenni, az 1,4-est nem is figyeltem. En egyebket csak ugy megnezem az R5-oket, mert szeretem a francia kisautokat, nem akarok ilyet, es nem is ertek hozzajuk kulonosben...
Aki bontva vesz bőrös cuccot a kocsijába? Vagy aki bőrt vesz ilyen kis kocsiba?
Egyébként számomra a bőr és az automata váltó az a 2 dolog, ami mentális negatív lóerőket kölcsönöz egy kocsinak (except: luxus category), szal nekem sem jön be a bőr.
->"annak csak a kereke 175-os"
Nem tom, gyárilag a GTT, a GTE és a GTX 185-össel jöhetett ki?
Homályban vagyok ezügyben.
Nem tudom melyik melyik, van a szelesitett 1,7-es, meg van simaban is, annak csak a kereke 175-os. Meg persze rairjak a kereskedok, hogy mi az. Mind a ket feleben lattam mar bort. Igaz a simakbol csak ebben az egyben.(lehet, hogy bontva vette) A velemenyem az megvan..:)
A GTE és a GTX ha jól tudom 1.7-es,és szélesített azt el tudom képzelni, hogy azokat jobban telepakolhatták extrákkal mint az 1.4 GT turbo-t.Bár nem láttam még GT turbo-t bőrrel, attól még előfordul, hogy van. Én spec. kétkedem benne.
Látom a sógorokról neked is meg van a véleményed.....
Nem, Ausztriaban. A munkahelyem parkolojaban tunt fel az elso, az ugyan nem szelesitett, de GT feliratot visel, 1,7-es lehet. Ebben fekete borbelso van. Meg kereskedesekben is lattam mar vagy 4-5 darabban bort, ugyhogy gondolom, gyari lehet. Ezek az osztrakok soherek ilyesmire utolag penzt adni...
Ugyan off, de tudtad, hogy Roland Garros az I.vh-ban vadászpilóta volt, és neki is része volt a repgépre rögzített gépfegyver megalkotásában?
Ha már a teniszről volt szó...
Tipikus nepper vette fel. Tudod, az a fajta, aki csak annyit nyog be, hogy "haló". Azt mondta mar nem aktualis. Mikor kerdeztem, hogy is volt ez a 16V, meg 1993-as gyartas, csak mellebeszelt: Valami haverja tette fel a hirdetest, stb...