megfejtés:
1. le kell szokni
2. elefántfülön kihamuz, csak csikket rejt tartóba
3.gumiszőnyegen eltapos
4.gumiszőnyeget felhajtva elrejti a taposólemez alatti rozsdalyukak egyikébe
Az 1. lenne a legjobb.
Mellesleg nemá hogy ilyen vékony anyagból van az AX.
Legalább rendesen galvanizált? A 90 körüliek akár már kezdhetnének rozsdaszirmokat is bontogatni ennyi erővel.
Akkor a konyhafőnök ajánlata a R-5 ?
176 cm, 72 kg, szal egy nagyobb gépben lötyögnék.
De míg a kocsim műszakira készült, és a tesóm kisfityójával nyomultam, elég gáz volt még nekem is.
A bagót meg az öngyuszit a kalaptartóban tároltam!Pedig fater szokta mondani, hogy az egész család akkora,mint a kutya ülve /fater alacsonyabb/
8-)))
On
Tényleg elgondolkodtattál.
Csak az a gond, hogy nem nagyon találkozni eladó AX-ekkel :(
Legalábbis nálunk heti autópiacon fehér holló.
De most előveszek 1-2 régebbi bazárt, hátha találok iránymutató árakat.
Legkondit utolag lattam, de nem raktak bele. Az 550 a 90 koruliek normal ara. A GT -k 75 vagy 95 loerosek, a kivagott kerekivesek altalaban erosebbek. A Gti az 1,3sportra szokott felrva lenni, de igazan nincs gti. Ugy tudom, a sport tenyleg annyi, de csak ket evig keszult, utana jott a GT. Az uj kasznisok dragabbak, de nagyjabol ugyanazt nyujtjak.
Hat: fogyasztas, az ugy 7 liter korul, de 6-nal nem kevesebb. A valtoja nagyon jol illik a motorhoz. A megbizhatosagaval sok gond nem volt, az abs rendetlenkedett egyszer, meg a kerekcsapagyak, igaz, csak vagy 20ezret ment nalam. Ja, feltengelycsere is volt, de mar rossz feltengelyekkel vettem. 1,2 millioert adtam el, 95-os volt, nagyon jol felszerelt, es tenyleg toresmentes. A masik, az meg a regi volt(egyebkent mind a ketto GT, a GTI az 1,3 sport masik neve), 90-es semmi baj sem volt vele 5000 km alatt. Jol megy, kicsit erdekes a futomuve, azt szokni kell, de kevesbe billegos, mint a normal AX. Ez utobbi 550 ezerert kelt el, de volt mar serulve oldalrol.
Hat, nem csereltem le... AXem mar regota van, sokfele volt, GTI is. Ez a mostani dizel, es igy nekem belfoldi forgalomra tokeletes. A Clio kesobb jott, es azzal jartam ki dolgozni, mert gyorsabb es csendesebb volt. Aztan osszetort, es amig a biztositoval verekszek, az AX-et hasznalom kulfoldre is...
A velemeny az az osztrakokra vonatkozik alt.:)
A kis kocsiba bor az itteni szemleletbol fakadoan nem meglepo. Sokan vannak, akiknek a nagyban is van, hat akkor miert ne legyen a kicsiben is...
Egyebkent en sem szeretem a bort.
A 175-os gumit en csak azert mondtam, mert az 1,1-eseknek es a dizeleknek 155-os szokott lenni, az 1,4-est nem is figyeltem. En egyebket csak ugy megnezem az R5-oket, mert szeretem a francia kisautokat, nem akarok ilyet, es nem is ertek hozzajuk kulonosben...
Aki bontva vesz bőrös cuccot a kocsijába? Vagy aki bőrt vesz ilyen kis kocsiba?
Egyébként számomra a bőr és az automata váltó az a 2 dolog, ami mentális negatív lóerőket kölcsönöz egy kocsinak (except: luxus category), szal nekem sem jön be a bőr.
->"annak csak a kereke 175-os"
Nem tom, gyárilag a GTT, a GTE és a GTX 185-össel jöhetett ki?
Homályban vagyok ezügyben.
Nem tudom melyik melyik, van a szelesitett 1,7-es, meg van simaban is, annak csak a kereke 175-os. Meg persze rairjak a kereskedok, hogy mi az. Mind a ket feleben lattam mar bort. Igaz a simakbol csak ebben az egyben.(lehet, hogy bontva vette) A velemenyem az megvan..:)
A GTE és a GTX ha jól tudom 1.7-es,és szélesített azt el tudom képzelni, hogy azokat jobban telepakolhatták extrákkal mint az 1.4 GT turbo-t.Bár nem láttam még GT turbo-t bőrrel, attól még előfordul, hogy van. Én spec. kétkedem benne.
Látom a sógorokról neked is meg van a véleményed.....
Nem, Ausztriaban. A munkahelyem parkolojaban tunt fel az elso, az ugyan nem szelesitett, de GT feliratot visel, 1,7-es lehet. Ebben fekete borbelso van. Meg kereskedesekben is lattam mar vagy 4-5 darabban bort, ugyhogy gondolom, gyari lehet. Ezek az osztrakok soherek ilyesmire utolag penzt adni...
Ugyan off, de tudtad, hogy Roland Garros az I.vh-ban vadászpilóta volt, és neki is része volt a repgépre rögzített gépfegyver megalkotásában?
Ha már a teniszről volt szó...
Tipikus nepper vette fel. Tudod, az a fajta, aki csak annyit nyog be, hogy "haló". Azt mondta mar nem aktualis. Mikor kerdeztem, hogy is volt ez a 16V, meg 1993-as gyartas, csak mellebeszelt: Valami haverja tette fel a hirdetest, stb...
Ez hihető, de a 16 szelepen akadtam fenn elsősorban, ugyanis 16v Renault 5-tel még nem találkoztam - ettől még lehet, hogy van.
De azt a Pug-ot megvenném! :)))
Koszi a tippeket. Posti gyerek vagyok es most eppen gepmuhelyt keresek, mivel egy vallakozo szellemu Skoda-beteg szerelom mar van, igy neki is beficcen, ha nekem sikerul.
Fél OFF:
...Volt ebből 16 szelepes, bőrös?????
Na ne!
Hát ha az volt is, megkímélt vszg. nem :-/ Kedvenc hirdetésem: P205GTI, megkímélten, kevés kilométerrel, nöi tulajdonostól eladó... Hát persze. Elötte meg egy öreg bácsika vezette, aki csak hétvégenként ment ki a telekre? Ez az a réteg, aki a leggyakrabban hirdeti az autóját ;-|