Legkondit utolag lattam, de nem raktak bele. Az 550 a 90 koruliek normal ara. A GT -k 75 vagy 95 loerosek, a kivagott kerekivesek altalaban erosebbek. A Gti az 1,3sportra szokott felrva lenni, de igazan nincs gti. Ugy tudom, a sport tenyleg annyi, de csak ket evig keszult, utana jott a GT. Az uj kasznisok dragabbak, de nagyjabol ugyanazt nyujtjak.
Hat: fogyasztas, az ugy 7 liter korul, de 6-nal nem kevesebb. A valtoja nagyon jol illik a motorhoz. A megbizhatosagaval sok gond nem volt, az abs rendetlenkedett egyszer, meg a kerekcsapagyak, igaz, csak vagy 20ezret ment nalam. Ja, feltengelycsere is volt, de mar rossz feltengelyekkel vettem. 1,2 millioert adtam el, 95-os volt, nagyon jol felszerelt, es tenyleg toresmentes. A masik, az meg a regi volt(egyebkent mind a ketto GT, a GTI az 1,3 sport masik neve), 90-es semmi baj sem volt vele 5000 km alatt. Jol megy, kicsit erdekes a futomuve, azt szokni kell, de kevesbe billegos, mint a normal AX. Ez utobbi 550 ezerert kelt el, de volt mar serulve oldalrol.
Hat, nem csereltem le... AXem mar regota van, sokfele volt, GTI is. Ez a mostani dizel, es igy nekem belfoldi forgalomra tokeletes. A Clio kesobb jott, es azzal jartam ki dolgozni, mert gyorsabb es csendesebb volt. Aztan osszetort, es amig a biztositoval verekszek, az AX-et hasznalom kulfoldre is...
A velemeny az az osztrakokra vonatkozik alt.:)
A kis kocsiba bor az itteni szemleletbol fakadoan nem meglepo. Sokan vannak, akiknek a nagyban is van, hat akkor miert ne legyen a kicsiben is...
Egyebkent en sem szeretem a bort.
A 175-os gumit en csak azert mondtam, mert az 1,1-eseknek es a dizeleknek 155-os szokott lenni, az 1,4-est nem is figyeltem. En egyebket csak ugy megnezem az R5-oket, mert szeretem a francia kisautokat, nem akarok ilyet, es nem is ertek hozzajuk kulonosben...
Aki bontva vesz bőrös cuccot a kocsijába? Vagy aki bőrt vesz ilyen kis kocsiba?
Egyébként számomra a bőr és az automata váltó az a 2 dolog, ami mentális negatív lóerőket kölcsönöz egy kocsinak (except: luxus category), szal nekem sem jön be a bőr.
->"annak csak a kereke 175-os"
Nem tom, gyárilag a GTT, a GTE és a GTX 185-össel jöhetett ki?
Homályban vagyok ezügyben.
Nem tudom melyik melyik, van a szelesitett 1,7-es, meg van simaban is, annak csak a kereke 175-os. Meg persze rairjak a kereskedok, hogy mi az. Mind a ket feleben lattam mar bort. Igaz a simakbol csak ebben az egyben.(lehet, hogy bontva vette) A velemenyem az megvan..:)
A GTE és a GTX ha jól tudom 1.7-es,és szélesített azt el tudom képzelni, hogy azokat jobban telepakolhatták extrákkal mint az 1.4 GT turbo-t.Bár nem láttam még GT turbo-t bőrrel, attól még előfordul, hogy van. Én spec. kétkedem benne.
Látom a sógorokról neked is meg van a véleményed.....
Nem, Ausztriaban. A munkahelyem parkolojaban tunt fel az elso, az ugyan nem szelesitett, de GT feliratot visel, 1,7-es lehet. Ebben fekete borbelso van. Meg kereskedesekben is lattam mar vagy 4-5 darabban bort, ugyhogy gondolom, gyari lehet. Ezek az osztrakok soherek ilyesmire utolag penzt adni...
Ugyan off, de tudtad, hogy Roland Garros az I.vh-ban vadászpilóta volt, és neki is része volt a repgépre rögzített gépfegyver megalkotásában?
Ha már a teniszről volt szó...
Tipikus nepper vette fel. Tudod, az a fajta, aki csak annyit nyog be, hogy "haló". Azt mondta mar nem aktualis. Mikor kerdeztem, hogy is volt ez a 16V, meg 1993-as gyartas, csak mellebeszelt: Valami haverja tette fel a hirdetest, stb...
Ez hihető, de a 16 szelepen akadtam fenn elsősorban, ugyanis 16v Renault 5-tel még nem találkoztam - ettől még lehet, hogy van.
De azt a Pug-ot megvenném! :)))
Koszi a tippeket. Posti gyerek vagyok es most eppen gepmuhelyt keresek, mivel egy vallakozo szellemu Skoda-beteg szerelom mar van, igy neki is beficcen, ha nekem sikerul.
Fél OFF:
...Volt ebből 16 szelepes, bőrös?????
Na ne!
Hát ha az volt is, megkímélt vszg. nem :-/ Kedvenc hirdetésem: P205GTI, megkímélten, kevés kilométerrel, nöi tulajdonostól eladó... Hát persze. Elötte meg egy öreg bácsika vezette, aki csak hétvégenként ment ki a telekre? Ez az a réteg, aki a leggyakrabban hirdeti az autóját ;-|
>Te mit "használsz" hallgatásra a kocsiban
Most meg van benne egy regi Grundig radiosmagno ami ket alcso Fenner-t hajt. Nem nagy szam, de meg ezt is lehet, kiveszem, mert csak zorog a razos utakon, hallgatni nem nagy elvezet, legfeljebb hosszabb uton szoktam bekapcsolni. Persze az is lehet, hogy az otthoni hifim utan tul igenyes lettem? Nem hiszem, az Astra gyari beszereleset szivesen hallgatom.
Nem tudom, merre lax, ha pesti vagy, akkor egy külön országban (hozzánk vidékiekhez képest), aholis szerintem jóval nagyobbak a lehetőségeid.
Kéne keresned vagy egy olyan szakit, aki már csinált ilyet szívómotoros gépen, vagy egy turbós műhelyt, ahol felújítás is a profilok közt van.
Ámbár elég horribilis összegeket képesek ilyenekért elkérni, úgyhogy több- kevesebb segítséggel vagy Te csinálod meg, vagy leteszel róla- szerintem.
Fél éve figyelem a topicokat, azt ajánlanám, olyan srácoknak írj esetleg privátba, akik jobban otthon vannak a témában -> viszont a tapasztalatokat megoszthatnád velünk is.
Nem tudom, ezek az illetők megharagudnának -e érte, ha leírnám a nevük, de megpróbálom: James(passz)és Turbo Lada(Alfa topic) így kapásból.
Ők a gyakorlati részében talán tapasztalati úton is jobban otthon vannak, mint mi.
Bocs, ha hosszúra sikeredtem.
Ja, és szerintem 0.4 bar-nál már érdemes az intercooler
Off
Ave, ha erre jársz: említetted, a GTT nem egy hifinek való kocsi, de Te mit "használsz" hallgatásra a kocsiban?
On