Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tcaoe Creative Commons License 2001.01.24 0 0 183
Hat nem olyan rossz. Es meglehetosen kenyelmes. Persze, csak ha nem vagy tul szeles.
Előzmény: műláb (182)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 182
Felcsigáztál!
Nem lehet az olyan rossz gép!
Előzmény: tcaoe (181)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.24 0 0 181
Ja, az uj kasznisokban lehet, hogy volt gyari klima, de az enyemekben nem volt. Azok egyebkent szebbek szoktak lenni.
Előzmény: tcaoe (180)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.24 0 0 180
Legkondit utolag lattam, de nem raktak bele. Az 550 a 90 koruliek normal ara. A GT -k 75 vagy 95 loerosek, a kivagott kerekivesek altalaban erosebbek. A Gti az 1,3sportra szokott felrva lenni, de igazan nincs gti. Ugy tudom, a sport tenyleg annyi, de csak ket evig keszult, utana jott a GT. Az uj kasznisok dragabbak, de nagyjabol ugyanazt nyujtjak.
Előzmény: műláb (179)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 179
A GT és a GTI közt mi a difi?

A GT hány ccm és ló?
Az 1.3 Sport tényleg 90 lovas?
550-et megér, ha 90-es és nem vészes az oldala.
'95-ben raktak már bele légkondit?
Felcsigáztál...

Előzmény: tcaoe (178)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.24 0 0 178
Hat: fogyasztas, az ugy 7 liter korul, de 6-nal nem kevesebb. A valtoja nagyon jol illik a motorhoz. A megbizhatosagaval sok gond nem volt, az abs rendetlenkedett egyszer, meg a kerekcsapagyak, igaz, csak vagy 20ezret ment nalam. Ja, feltengelycsere is volt, de mar rossz feltengelyekkel vettem. 1,2 millioert adtam el, 95-os volt, nagyon jol felszerelt, es tenyleg toresmentes. A masik, az meg a regi volt(egyebkent mind a ketto GT, a GTI az 1,3 sport masik neve), 90-es semmi baj sem volt vele 5000 km alatt. Jol megy, kicsit erdekes a futomuve, azt szokni kell, de kevesbe billegos, mint a normal AX. Ez utobbi 550 ezerert kelt el, de volt mar serulve oldalrol.
Előzmény: műláb (177)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 177
Ha volt AX Gti-d, arról lehetne kicsit bővebben hallani?
Fogyasztás, megbízhatóság, menettelj.,Árkategória?
Előzmény: tcaoe (176)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.24 0 0 176
Hat, nem csereltem le... AXem mar regota van, sokfele volt, GTI is. Ez a mostani dizel, es igy nekem belfoldi forgalomra tokeletes. A Clio kesobb jott, es azzal jartam ki dolgozni, mert gyorsabb es csendesebb volt. Aztan osszetort, es amig a biztositoval verekszek, az AX-et hasznalom kulfoldre is...
Előzmény: műláb (175)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 175
A gti abból is 95 lovas!
Kecskeméten van egy Ax 1.9-es Bx motorral, 140 ló környékén.
1x láttam, de eleget hallottam róla, gondolhatod, miket....

Titok, miért cserélted a Cliot Ax-re?
Számomra érthetetlen...

Előzmény: tcaoe (174)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.24 0 0 174
Citroen AX, meg nemreg meg egy Cliom is volt.
Előzmény: műláb (173)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 173
1 etértünk.
Amúgy milyen géped van?

Ps,:Gratula az MTZ topichoz :~))

Előzmény: tcaoe (172)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.24 0 0 172
A velemeny az az osztrakokra vonatkozik alt.:)
A kis kocsiba bor az itteni szemleletbol fakadoan nem meglepo. Sokan vannak, akiknek a nagyban is van, hat akkor miert ne legyen a kicsiben is...
Egyebkent en sem szeretem a bort.

A 175-os gumit en csak azert mondtam, mert az 1,1-eseknek es a dizeleknek 155-os szokott lenni, az 1,4-est nem is figyeltem. En egyebket csak ugy megnezem az R5-oket, mert szeretem a francia kisautokat, nem akarok ilyet, es nem is ertek hozzajuk kulonosben...

Előzmény: műláb (171)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 171
Ez nem túl világos

-> " A velemenyem az megvan..:)"

Aki bontva vesz bőrös cuccot a kocsijába? Vagy aki bőrt vesz ilyen kis kocsiba?
Egyébként számomra a bőr és az automata váltó az a 2 dolog, ami mentális negatív lóerőket kölcsönöz egy kocsinak (except: luxus category), szal nekem sem jön be a bőr.

->"annak csak a kereke 175-os"
Nem tom, gyárilag a GTT, a GTE és a GTX 185-össel jöhetett ki?
Homályban vagyok ezügyben.

Előzmény: tcaoe (170)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.24 0 0 170
Nem tudom melyik melyik, van a szelesitett 1,7-es, meg van simaban is, annak csak a kereke 175-os. Meg persze rairjak a kereskedok, hogy mi az. Mind a ket feleben lattam mar bort. Igaz a simakbol csak ebben az egyben.(lehet, hogy bontva vette) A velemenyem az megvan..:)
Előzmény: műláb (169)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 169
A GTE és a GTX ha jól tudom 1.7-es,és szélesített azt el tudom képzelni, hogy azokat jobban telepakolhatták extrákkal mint az 1.4 GT turbo-t.Bár nem láttam még GT turbo-t bőrrel, attól még előfordul, hogy van. Én spec. kétkedem benne.
Látom a sógorokról neked is meg van a véleményed.....
Előzmény: tcaoe (168)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.24 0 0 168
Nem, Ausztriaban. A munkahelyem parkolojaban tunt fel az elso, az ugyan nem szelesitett, de GT feliratot visel, 1,7-es lehet. Ebben fekete borbelso van. Meg kereskedesekben is lattam mar vagy 4-5 darabban bort, ugyhogy gondolom, gyari lehet. Ezek az osztrakok soherek ilyesmire utolag penzt adni...
Előzmény: műláb (166)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 167
Ugyan off, de tudtad, hogy Roland Garros az I.vh-ban vadászpilóta volt, és neki is része volt a repgépre rögzített gépfegyver megalkotásában?
Ha már a teniszről volt szó...

On

Előzmény: avantage (163)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 166
tobbet is lattam mar idekint. -> esetleg Fr.o-ban?
Előzmény: tcaoe (162)
műláb Creative Commons License 2001.01.24 0 0 165
Én is valami hasonlót gondoltam.
Az ilyen f...ok eh, mindegy.
Csak felbosszantja magát az ember :-(
Előzmény: avantage (163)
tcaoe Creative Commons License 2001.01.23 0 0 164
aha.
Előzmény: avantage (163)
avantage Creative Commons License 2001.01.23 0 0 163
Valoban, fals az egesz.

Tipikus nepper vette fel. Tudod, az a fajta, aki csak annyit nyog be, hogy "haló". Azt mondta mar nem aktualis. Mikor kerdeztem, hogy is volt ez a 16V, meg 1993-as gyartas, csak mellebeszelt: Valami haverja tette fel a hirdetest, stb...

Ilyenektol nem szabad autot venni.

tcaoe Creative Commons License 2001.01.23 0 0 162
Bor belsovel ez az auto biztosan volt gyarilag is, tobbet is lattam mar idekint.
Előzmény: avantage (161)
avantage Creative Commons License 2001.01.23 0 0 161
>Renault 5 GT turbo 16v 1400 cm3

Termeszetesen 16v R5 nincs. Nehanyan atepitik a 19-bol es a Cliobol ismert 1.8 16V motort, de ugye az meg nem 1400 ccm.

A 16"-os alufelni /45-os gumival is alig megy fel, viszont nagyon szepen nez ki. Az ilyen meretu gumik viszont egy vagyonba kerulnek.

60000 km = hat persze!!!!

1993/5: GT turbot ekkor mar nem gyartottak. Azt meg 90/91-ben befejeztek.

650ezer Ft realis ar pl. ha a kocsi: 8V, gyari felnivel, 1990-es, 100000km. (persze visszatekerve, mondjuk 80000-re)

A bor belso persze egyedileg megoldhato, ahogy a komoly hifi is.

Szerintem ez egy orult hirdetes, lehet fel is hivom, mi ez? Megkerdem automata legkondi van-e benne?

Előzmény: műláb (157)
műláb Creative Commons License 2001.01.23 0 0 160
Hi!

Ez hihető, de a 16 szelepen akadtam fenn elsősorban, ugyanis 16v Renault 5-tel még nem találkoztam - ettől még lehet, hogy van.
De azt a Pug-ot megvenném! :)))

Fresi!

Majd értesíts!!

Műláb

Előzmény: Zoldalma (158)
frescho Creative Commons License 2001.01.23 0 0 159
Hi!

Koszi a tippeket. Posti gyerek vagyok es most eppen gepmuhelyt keresek, mivel egy vallakozo szellemu Skoda-beteg szerelom mar van, igy neki is beficcen, ha nekem sikerul.

Fresi

Előzmény: műláb (154)
Zoldalma Creative Commons License 2001.01.23 0 0 158
Fél OFF:
...Volt ebből 16 szelepes, bőrös?????
Na ne!

Hát ha az volt is, megkímélt vszg. nem :-/ Kedvenc hirdetésem: P205GTI, megkímélten, kevés kilométerrel, nöi tulajdonostól eladó... Hát persze. Elötte meg egy öreg bácsika vezette, aki csak hétvégenként ment ki a telekre? Ez az a réteg, aki a leggyakrabban hirdeti az autóját ;-|

Z.

Előzmény: műláb (157)
műláb Creative Commons License 2001.01.23 0 0 157
Ave!

Renault 5 GT turbo 16v 1400 cm3 Benzin 1993/5 650 ezer Ft
FULL EXTRA, KOMOLY HIFI, RECARO BŐR BELSŐ, 16-OS ALUFELNI, MEGKIMÉLTEN ELADÓ Tel.: xxx-xxxxx

A www.hasznaltauto.hu-n találtam ma.
Volt ebből 16 szelepes, bőrös?????
Na ne!

Ja, egyébként a R5 topicban írtatok a baccara-ról.
Gondolom,az a csúcsfelszereltség.
R5-nél mit takar?

THX
Műláb

műláb Creative Commons License 2001.01.23 0 0 156
Már a régi Astrák is szépen szóltak, ha az ember nem rakott rá túl nagy hangerőt.De asszem ez nem is arra lett tervezve.
On
Előzmény: avantage (155)
avantage Creative Commons License 2001.01.22 0 0 155
>Te mit "használsz" hallgatásra a kocsiban
Most meg van benne egy regi Grundig radiosmagno ami ket alcso Fenner-t hajt. Nem nagy szam, de meg ezt is lehet, kiveszem, mert csak zorog a razos utakon, hallgatni nem nagy elvezet, legfeljebb hosszabb uton szoktam bekapcsolni. Persze az is lehet, hogy az otthoni hifim utan tul igenyes lettem? Nem hiszem, az Astra gyari beszereleset szivesen hallgatom.
Előzmény: műláb (154)
műláb Creative Commons License 2001.01.22 0 0 154
Hi Fresi!

Nem tudom, merre lax, ha pesti vagy, akkor egy külön országban (hozzánk vidékiekhez képest), aholis szerintem jóval nagyobbak a lehetőségeid.
Kéne keresned vagy egy olyan szakit, aki már csinált ilyet szívómotoros gépen, vagy egy turbós műhelyt, ahol felújítás is a profilok közt van.
Ámbár elég horribilis összegeket képesek ilyenekért elkérni, úgyhogy több- kevesebb segítséggel vagy Te csinálod meg, vagy leteszel róla- szerintem.
Fél éve figyelem a topicokat, azt ajánlanám, olyan srácoknak írj esetleg privátba, akik jobban otthon vannak a témában -> viszont a tapasztalatokat megoszthatnád velünk is.
Nem tudom, ezek az illetők megharagudnának -e érte, ha leírnám a nevük, de megpróbálom: James(passz)és Turbo Lada(Alfa topic) így kapásból.
Ők a gyakorlati részében talán tapasztalati úton is jobban otthon vannak, mint mi.
Bocs, ha hosszúra sikeredtem.

Ja, és szerintem 0.4 bar-nál már érdemes az intercooler

Off
Ave, ha erre jársz: említetted, a GTT nem egy hifinek való kocsi, de Te mit "használsz" hallgatásra a kocsiban?
On

Üdv.:Műláb

Előzmény: frescho (153)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!