Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

műláb Creative Commons License 2000.12.11 0 0 128
Ja, épp most néztem képes ótóban, hogy standardban 120 le- vel árulják a saxot is meg a 106- ot is.
De mi az a LENDL? (=lendül?)
Amugy P 205 1.6 és 1.9 GTI fogyasztási adatokat tud valaki? A 7végén Peugeot flash-em volt.(=elgondolkodtam róla)
Az 1.9- ről annyit olvastam, hogy kritikus a hűtőrendszere (ezek a franciák:) ), és 120 és kb 140 le közt van évjárattól és katalizátortól függően.
Elég sok van belőlük, és 500-ért már egy '86 körülit lehet fogni. Kérdés: Érdemes?
Előzmény: avantage (127)
avantage Creative Commons License 2000.12.08 0 0 127
Avantage: Igen, elonyt jelent franciaul. A Roland Garroson pl. azt mondjak: "Avantage Lendl" - avantázs Lendl

Amugy en francia vallalatnal dolgozom, francia autom van, szeretek franciazni, kedvencem a francia kremes, de nem beszelek franciaul :))

A Pug 106 gyakorlatilag = Citroen Saxo. Csak a kulso jegyek kulonboznek tudtommal.

Előzmény: műláb (125)
műláb Creative Commons License 2000.12.08 0 0 126
-> Franciából gyengus vagyok: szerencsére az asszony nem ismeri a nickem :)))))))))
Előzmény: műláb (125)
műláb Creative Commons License 2000.12.08 0 0 125
Ha már a Saxo VTS-nél tartasz, nekem még a Peugeot 106 1.6 16v is tetszik, 118 lóval azért mehet az a kis kasztni is!Igaz, a Saxo 132 paci, ha jól tudom.Szal nem igazán ugyanaz a kategória a kettő.
Meg nemis GTT vagy T.IE :) vagy :( ???

Franciából gyengus vagyok, de az Avantage azt jelenti, mint angolul az Advantage?
:))

Előzmény: avantage (124)
avantage Creative Commons License 2000.12.07 0 0 124
>Citroen AX- en Avantage feliratot
Ja, mar en is kineztem magamnak. :)
Amugy a Saxo VTS egy gyonyoru kocsi, ha Citroent akkor tuti azt vennek. Kar, hogy nem egy arkategoria egy R5-el, vagy Unoval.
Előzmény: műláb (123)
műláb Creative Commons License 2000.12.07 0 0 123
Meggyőztél.
Egyébként tegnap láttam egy Citroen AX- en Avantage feliratot!
Gyanús vagy nekem, Ave!
Előzmény: avantage (122)
avantage Creative Commons License 2000.12.06 0 0 122
Pffh... Hazi facelift: hat nem tudom. Minek? Fiatalabb nem lesz tole a gep, a szines muanyagelemeket meg nagyon draga megcsinalni. Amennyire en tudom, a muanyagelemek fenyezese ugyanannyi, mint a full karosszeriae.
A central meg az elektromos ablak nem hiszem, hogy komoly tetel, de en meg ezeket sem csinaltam meg. Nekem ez nem egy "luxusmerci".
Előzmény: műláb (121)
műláb Creative Commons License 2000.12.06 0 0 121
Szerintemis.
És a GTT Phase 1-en egy házilagos facelift mennyiből jönne ki kívül -belül?
Érdemes rákölteni? ( amit én tudok: centrál, ablak, hátsó napellenző, stb...a vízes turbón kívül?)

Csak kb.

(mert ha pl: egy átlag PH1 -et kifogok kb 500-ért...........)

Kösz

Előzmény: avantage (120)
avantage Creative Commons License 2000.12.05 0 0 120
Az UNO a Superminik kozott van (fent lehet valasztani) Hogy miert ne kerdezd, tuti egy kategoria lenne az R5 es az Uno.
Előzmény: műláb (118)
műláb Creative Commons License 2000.12.05 0 0 119
Attiska!
THX!
Előzmény: Attiska (115)
műláb Creative Commons License 2000.12.05 0 0 118
Tényleg király, de a Polo GTI-t hiányolom róla.
Amúgy egész segítőkészek ezek a csillagocskák!(mármint nekem)
Amugy, ha az Uno turbo csak három..., akkor hol?
Itt csak Hf turbo Lanciát láttam.
De hogy a fiesta ilyen xar legyen!?
Műláb
Előzmény: Mikes (116)
avantage Creative Commons License 2000.12.05 0 0 117
Mikes,
Kiraly a site, csak az R5 GT turbonal a bhp/ton adat (122) szerintem nem korrekt. A helyes ertek valahol 140 le/tonna korul van. (Csakugy mint az Uno-nal szereplo helyes adat)

Az R5 evoban szereplo adata a 120 bhp-val visszaszamolva 967 kg-t ad, mig a merleg szerint a gep nem tobb mint 840 kg.

Előzmény: Mikes (116)
Mikes Creative Commons License 2000.12.04 0 0 116
Ott a pont AVE! :)))

Az "EVO" toronymagasan a legjobb autós lap, amit eddig láttam !
Gondolom a "hot hatches" evo rating-et láttad már, de ha nem, akkor nézd meg
ezt !
Ennek, azt hiszem, mindketten örülhetünk :)
Az Uno Turbo csak három... :)
Mikes

Előzmény: avantage (113)
Attiska Creative Commons License 2000.12.04 0 0 115
műláb!

Szerintem normális Fuego-t már nem találsz, pláne nem turbo-t, azok az autók nem épp a hosszú életükről voltak hiresek. 1,6-os volt a turbo-s.

Előzmény: műláb (114)
műláb Creative Commons License 2000.12.04 0 0 114
Hi!

Abbból a bizonyos Renault Fuego -ból lehet még épközeli fellelhető gépet lelni?
Turbómotorral 1.6- os vagy 1.7- es volt?
Vagy felejtsem el?

avantage Creative Commons License 2000.12.01 0 0 113
Max Power: Nem alapmu. Britt havilap, tuning, styling, hifi magazin, elsosorban tizeneves autobuzi fiataloknak, sok felmeztelen novel meghintve. Nagyon vulgaris szoveg, keves szakmai hozzaertes. De az osszes fellelheto tuning verda megjelenik benne.

Az en favoritom az EVO. Ez is britt, nem reg indult, talan 2 eve. Tuningot kerulik, inkabb a "driver's car" kategoriaban kutakodnak. Tehat olyan kocsikat mutatnak be, amelyeknek elmeny a vezetese. Sokoldalu tesztek, meresek, gyonyoru fotok. Nem olcso, egy evre az elofizetes kb. 50 font.

Magyarokat nem olvasok. A klasszikus ujsagok nem erdekelnek annyira, a Vmax es a Tuning&Stereo pedig nagyon feluletes.

Nemetul meg nem tudok eleg jol.

Előzmény: műláb (112)
műláb Creative Commons License 2000.12.01 0 0 112
Middle off

Ki milyen autós szaklapokat használ, és melyeket tart hitelesnek?
Nyomtatott és elektronikus is jöhet.
Nekem a nagy kedvencem már 10 éve az Autó- Motor.Az ár-tartalom aránya a legjobb,az általam ismertek közül,de a külföldieket sajna nem nagyon ismerem.
Ez nem reklám,ugye? :)

-> Max Powerben talaltam : ez elektronikus?Vagy alapmű, és én élek a holdon?
Full on

avantage Creative Commons License 2000.11.30 0 0 111
Max Powerben talaltam egy eleg brutal R5 GT turbo tuningot.

1397 ccm maradt.
250le (meg +50le Nitroval) (kb. 370 le/tonna)
1/4 merfold: 12.733 mp
max: 225 korul (gyari valtoval)

2,2 bar alap turbonyomassal a cikk megirasaig 15000 km-t mentek vele. A max. teljesitmenyt 3,2 baron adja le, ezen a nyomason a cikk szerint 150-szer mentek vele negyedmerfoldet.

Es meg ennel is van durvabb persze, kb. 350 le.

De mivel ezeket kifejezetten negyedmerfoldre csinaljak, nem hiszem, hogy nagyon tartosak lennenek. De sokkal olcsobb mint egy Ferrari, es ugyanugy gyorsul.

A 170-180 le koruli R5-ok viszont nagyon gyakoriak az UK-ban.

Előzmény: műláb (104)
Attiska Creative Commons License 2000.11.30 0 0 110
gates!

Úgy tudom, hogy két dolog miatt lett így beépítve a motor:

1. a tervezés folyamán számítottak arra, hogy később a főtengelybe építenek gépágyút, (amit meg is tettek)

2. zuhanórepülésnél így kiküszöbölték a gravitációból származó motorleállást.

Előzmény: gates (109)
gates Creative Commons License 2000.11.30 0 0 109
Attiska:

Ennek mi az értelme?
Vagy olyan helyen használják, ahol fölfelé csurog az olaj? :-) Vagy úgy oldják meg mint a csillag elrendezésnél?

Előzmény: Attiska (108)
Attiska Creative Commons License 2000.11.30 0 0 108
gates!

Forditott V elrendezés, tehát az olajtekn? van fennt, a hengerfej lennt.

Előzmény: gates (107)
gates Creative Commons License 2000.11.30 0 0 107
Sziasztok!

Attiska:
Mi az, hogy A12? Úgy értem, hogy ismerek soros, V, W és boxer motorokat, valamint ellenirányú dugattyúkat, de A-ról még nem hallottam...

Előzmény: Attiska (105)
műláb Creative Commons License 2000.11.30 0 0 106
Kösz ATT.
Vhogy Én is így gondoltam...
De a nitrogénre visszatérve kíváncsi lennék, egy "átlag autó" meddig bírná vele.pl:egy Golf GTI
Nem tom, az ami kocsikkal is mit csinál hosszú távon.(a volt szobatársam állandóan vigyorgott tőle :) )
Előzmény: Attiska (105)
Attiska Creative Commons License 2000.11.30 0 0 105
műláb!

Valamelyik német autós újságban láttam, hogy N2O befecskendezéssel a Punto GT-ből kihoztak vagy 220 Le-t. Szerintem ez már baromság a nitrogénbefecskendezés nagyon igénybeveszi a motort. Példaként a II. Vh.-ban a német Bf109k-4 vadászgép alapban 2000 Le-s
volt, üzemeideje kb. 60 óra. Ha rányomták a not-teljesitmányt (N2o befecskendezés) a motor kb. 2600 Le-s lett, viszont ha gyakrabban használták, az üzemidő kb. 15-20 órára csökkent. Na most ez egy 20 literes A12 motor volt, el lehet képzelni, hogy a kis 1,4-essel mit csinál.

Előzmény: műláb (104)
műláb Creative Commons License 2000.11.30 0 0 104
És az nem durva, hogy Punto GT- ből 176 lovat kihoznak? A Képes Autóban elég sok ilyet látni.
Egyáltalán mekkora élettartama van így egy ilyen kis mocinak?
avantage Creative Commons License 2000.11.29 0 0 103
Nezz at a Clio 16V topicba. Mikesnek van konkret tapasztalata rola, eppen mostanaban irta.
Előzmény: műláb (102)
műláb Creative Commons License 2000.11.29 0 0 102
Ez megin hüje kérdés, de érdemes keréxélesítést felrakni? max. 20 mm - t dobonként?
Divatos szóval élve "kisonkázni"?
Jobban nézhet ki, stabilabb lehet a gép, de a kormányozhatóságát befolyásolja?
Előzmény: avantage (101)
avantage Creative Commons License 2000.11.29 0 0 101
Hat, majd meglassuk tavasszal. De en szeretem Enikot. (Igy hivjak a kicsiket)
Előzmény: műláb (100)
műláb Creative Commons License 2000.11.29 0 0 100
100-adik vagyok :)

Ave, komolyan: Nem adnád el tavasszal a verdát?
Messze sem lax, meg ahogy írogatsz, elég jó karban lehet a kicsike.(leszámítva a turbó olajszivárgását - vagy rosszul emlékszem?)

Előzmény: avantage (99)
avantage Creative Commons License 2000.11.29 0 0 99
Szerintem minel ujabbat vegyel. Ezek idovel mind elromlanak. Biztos jobb a PII, kulonben nem valtoztattak volna.
Hatrany talan annyi, hogy a Phase II kicsit nehezebb, es persze nehezebb (dragabb) javitani a fenyezett muanyag karosszeria elemeket. De sokak szerint csak szinrefujt elemekkel szep az R5.
Nekem mindenesetre a piros automon a fekete muanyagok tetszenek. Kinek hogy.
Előzmény: műláb (98)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!