Pffh... Hazi facelift: hat nem tudom. Minek? Fiatalabb nem lesz tole a gep, a szines muanyagelemeket meg nagyon draga megcsinalni. Amennyire en tudom, a muanyagelemek fenyezese ugyanannyi, mint a full karosszeriae.
A central meg az elektromos ablak nem hiszem, hogy komoly tetel, de en meg ezeket sem csinaltam meg. Nekem ez nem egy "luxusmerci".
Szerintemis.
És a GTT Phase 1-en egy házilagos facelift mennyiből jönne ki kívül -belül?
Érdemes rákölteni? ( amit én tudok: centrál, ablak, hátsó napellenző, stb...a vízes turbón kívül?)
Csak kb.
(mert ha pl: egy átlag PH1 -et kifogok kb 500-ért...........)
Tényleg király, de a Polo GTI-t hiányolom róla.
Amúgy egész segítőkészek ezek a csillagocskák!(mármint nekem)
Amugy, ha az Uno turbo csak három..., akkor hol?
Itt csak Hf turbo Lanciát láttam.
De hogy a fiesta ilyen xar legyen!?
Műláb
Mikes,
Kiraly a site, csak az R5 GT turbonal a bhp/ton adat (122) szerintem nem korrekt. A helyes ertek valahol 140 le/tonna korul van. (Csakugy mint az Uno-nal szereplo helyes adat)
Az R5 evoban szereplo adata a 120 bhp-val visszaszamolva 967 kg-t ad, mig a merleg szerint a gep nem tobb mint 840 kg.
Az "EVO" toronymagasan a legjobb autós lap, amit eddig láttam !
Gondolom a "hot hatches" evo rating-et láttad már, de ha nem, akkor nézd meg
ezt !
Ennek, azt hiszem, mindketten örülhetünk :)
Az Uno Turbo csak három... :)
Mikes
Max Power: Nem alapmu. Britt havilap, tuning, styling, hifi magazin, elsosorban tizeneves autobuzi fiataloknak, sok felmeztelen novel meghintve. Nagyon vulgaris szoveg, keves szakmai hozzaertes. De az osszes fellelheto tuning verda megjelenik benne.
Az en favoritom az EVO. Ez is britt, nem reg indult, talan 2 eve. Tuningot kerulik, inkabb a "driver's car" kategoriaban kutakodnak. Tehat olyan kocsikat mutatnak be, amelyeknek elmeny a vezetese. Sokoldalu tesztek, meresek, gyonyoru fotok. Nem olcso, egy evre az elofizetes kb. 50 font.
Magyarokat nem olvasok. A klasszikus ujsagok nem erdekelnek annyira, a Vmax es a Tuning&Stereo pedig nagyon feluletes.
Ki milyen autós szaklapokat használ, és melyeket tart hitelesnek?
Nyomtatott és elektronikus is jöhet.
Nekem a nagy kedvencem már 10 éve az Autó- Motor.Az ár-tartalom aránya a legjobb,az általam ismertek közül,de a külföldieket sajna nem nagyon ismerem.
Ez nem reklám,ugye? :)
-> Max Powerben talaltam : ez elektronikus?Vagy alapmű, és én élek a holdon?
Full on
Max Powerben talaltam egy eleg brutal R5 GT turbo tuningot.
1397 ccm maradt.
250le (meg +50le Nitroval) (kb. 370 le/tonna)
1/4 merfold: 12.733 mp
max: 225 korul (gyari valtoval)
2,2 bar alap turbonyomassal a cikk megirasaig 15000 km-t mentek vele. A max. teljesitmenyt 3,2 baron adja le, ezen a nyomason a cikk szerint 150-szer mentek vele negyedmerfoldet.
Es meg ennel is van durvabb persze, kb. 350 le.
De mivel ezeket kifejezetten negyedmerfoldre csinaljak, nem hiszem, hogy nagyon tartosak lennenek. De sokkal olcsobb mint egy Ferrari, es ugyanugy gyorsul.
A 170-180 le koruli R5-ok viszont nagyon gyakoriak az UK-ban.
Kösz ATT.
Vhogy Én is így gondoltam...
De a nitrogénre visszatérve kíváncsi lennék, egy "átlag autó" meddig bírná vele.pl:egy Golf GTI
Nem tom, az ami kocsikkal is mit csinál hosszú távon.(a volt szobatársam állandóan vigyorgott tőle :) )
Valamelyik német autós újságban láttam, hogy N2O befecskendezéssel a Punto GT-ből kihoztak vagy 220 Le-t. Szerintem ez már baromság a nitrogénbefecskendezés nagyon igénybeveszi a motort. Példaként a II. Vh.-ban a német Bf109k-4 vadászgép alapban 2000 Le-s
volt, üzemeideje kb. 60 óra. Ha rányomták a not-teljesitmányt (N2o befecskendezés) a motor kb. 2600 Le-s lett, viszont ha gyakrabban használták, az üzemidő kb. 15-20 órára csökkent. Na most ez egy 20 literes A12 motor volt, el lehet képzelni, hogy a kis 1,4-essel mit csinál.
És az nem durva, hogy Punto GT- ből 176 lovat kihoznak? A Képes Autóban elég sok ilyet látni.
Egyáltalán mekkora élettartama van így egy ilyen kis mocinak?
Ez megin hüje kérdés, de érdemes keréxélesítést felrakni? max. 20 mm - t dobonként?
Divatos szóval élve "kisonkázni"?
Jobban nézhet ki, stabilabb lehet a gép, de a kormányozhatóságát befolyásolja?
Ave, komolyan: Nem adnád el tavasszal a verdát?
Messze sem lax, meg ahogy írogatsz, elég jó karban lehet a kicsike.(leszámítva a turbó olajszivárgását - vagy rosszul emlékszem?)
Szerintem minel ujabbat vegyel. Ezek idovel mind elromlanak. Biztos jobb a PII, kulonben nem valtoztattak volna.
Hatrany talan annyi, hogy a Phase II kicsit nehezebb, es persze nehezebb (dragabb) javitani a fenyezett muanyag karosszeria elemeket. De sokak szerint csak szinrefujt elemekkel szep az R5.
Nekem mindenesetre a piros automon a fekete muanyagok tetszenek. Kinek hogy.
Kösz.
A Phase I, Vagy a Phase II jobb motorikusan?
A léghűtéses turbó élettartama nem kisebb?
Ha talál az Mber egy Phase I-t,cserébe, ha lemond az elektromos ablakról és a centrálról, ugyanazt kapja? - a megbízhatóság érdekel elsősorban.
>twin- es biturbo
Alapvetoen ket modon dolgozhat ket turbo egy motorban.
Egy V6 eseteben pl.
A. 3 hengert tolt egy turbo, e harom henger kipufogogaza hajtja oket kulon kulon
B. Kozos szivocso a hat hengernek, a turbokat tovabbra is harom-harom henger kipufogogaza hajtja.
De szerintem a twin es bi elnevezes ugyanazt jelenti. Lehet A es B is. (az A jobb megoldas)
Kösz.
Meg egy "fél- off" kérdés, ami a közeljövőben nem hiszem, hogy gyakorlatilag érinteni fog, de:
A biturbo és a twinturbo közt mi a különbség?
Tán a twin- ek egymás mellett, a bi-k (nem kell asszociálni)egymás mögött vannak?
Vagy a méretük és a teljesítményük eltérő pl a turbólyuk miatt?
Wazze!
A kocsicsere kb. április elejéig halasztva.
(d789vfnht89ö2bgreghtr!!!)
Spórolási project becsődölt!
Remélem, addig a sajátgép nem kerül a lomtárba :-)
Valaki tudja, honnan lehet a vámtételeknek utánanézni pontosan?- Már ha nem átépítéses bulit akar az alany játszani.
Kösz