Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

avantage Creative Commons License 2000.12.05 0 0 117
Mikes,
Kiraly a site, csak az R5 GT turbonal a bhp/ton adat (122) szerintem nem korrekt. A helyes ertek valahol 140 le/tonna korul van. (Csakugy mint az Uno-nal szereplo helyes adat)

Az R5 evoban szereplo adata a 120 bhp-val visszaszamolva 967 kg-t ad, mig a merleg szerint a gep nem tobb mint 840 kg.

Előzmény: Mikes (116)
Mikes Creative Commons License 2000.12.04 0 0 116
Ott a pont AVE! :)))

Az "EVO" toronymagasan a legjobb autós lap, amit eddig láttam !
Gondolom a "hot hatches" evo rating-et láttad már, de ha nem, akkor nézd meg
ezt !
Ennek, azt hiszem, mindketten örülhetünk :)
Az Uno Turbo csak három... :)
Mikes

Előzmény: avantage (113)
Attiska Creative Commons License 2000.12.04 0 0 115
műláb!

Szerintem normális Fuego-t már nem találsz, pláne nem turbo-t, azok az autók nem épp a hosszú életükről voltak hiresek. 1,6-os volt a turbo-s.

Előzmény: műláb (114)
műláb Creative Commons License 2000.12.04 0 0 114
Hi!

Abbból a bizonyos Renault Fuego -ból lehet még épközeli fellelhető gépet lelni?
Turbómotorral 1.6- os vagy 1.7- es volt?
Vagy felejtsem el?

avantage Creative Commons License 2000.12.01 0 0 113
Max Power: Nem alapmu. Britt havilap, tuning, styling, hifi magazin, elsosorban tizeneves autobuzi fiataloknak, sok felmeztelen novel meghintve. Nagyon vulgaris szoveg, keves szakmai hozzaertes. De az osszes fellelheto tuning verda megjelenik benne.

Az en favoritom az EVO. Ez is britt, nem reg indult, talan 2 eve. Tuningot kerulik, inkabb a "driver's car" kategoriaban kutakodnak. Tehat olyan kocsikat mutatnak be, amelyeknek elmeny a vezetese. Sokoldalu tesztek, meresek, gyonyoru fotok. Nem olcso, egy evre az elofizetes kb. 50 font.

Magyarokat nem olvasok. A klasszikus ujsagok nem erdekelnek annyira, a Vmax es a Tuning&Stereo pedig nagyon feluletes.

Nemetul meg nem tudok eleg jol.

Előzmény: műláb (112)
műláb Creative Commons License 2000.12.01 0 0 112
Middle off

Ki milyen autós szaklapokat használ, és melyeket tart hitelesnek?
Nyomtatott és elektronikus is jöhet.
Nekem a nagy kedvencem már 10 éve az Autó- Motor.Az ár-tartalom aránya a legjobb,az általam ismertek közül,de a külföldieket sajna nem nagyon ismerem.
Ez nem reklám,ugye? :)

-> Max Powerben talaltam : ez elektronikus?Vagy alapmű, és én élek a holdon?
Full on

avantage Creative Commons License 2000.11.30 0 0 111
Max Powerben talaltam egy eleg brutal R5 GT turbo tuningot.

1397 ccm maradt.
250le (meg +50le Nitroval) (kb. 370 le/tonna)
1/4 merfold: 12.733 mp
max: 225 korul (gyari valtoval)

2,2 bar alap turbonyomassal a cikk megirasaig 15000 km-t mentek vele. A max. teljesitmenyt 3,2 baron adja le, ezen a nyomason a cikk szerint 150-szer mentek vele negyedmerfoldet.

Es meg ennel is van durvabb persze, kb. 350 le.

De mivel ezeket kifejezetten negyedmerfoldre csinaljak, nem hiszem, hogy nagyon tartosak lennenek. De sokkal olcsobb mint egy Ferrari, es ugyanugy gyorsul.

A 170-180 le koruli R5-ok viszont nagyon gyakoriak az UK-ban.

Előzmény: műláb (104)
Attiska Creative Commons License 2000.11.30 0 0 110
gates!

Úgy tudom, hogy két dolog miatt lett így beépítve a motor:

1. a tervezés folyamán számítottak arra, hogy később a főtengelybe építenek gépágyút, (amit meg is tettek)

2. zuhanórepülésnél így kiküszöbölték a gravitációból származó motorleállást.

Előzmény: gates (109)
gates Creative Commons License 2000.11.30 0 0 109
Attiska:

Ennek mi az értelme?
Vagy olyan helyen használják, ahol fölfelé csurog az olaj? :-) Vagy úgy oldják meg mint a csillag elrendezésnél?

Előzmény: Attiska (108)
Attiska Creative Commons License 2000.11.30 0 0 108
gates!

Forditott V elrendezés, tehát az olajtekn? van fennt, a hengerfej lennt.

Előzmény: gates (107)
gates Creative Commons License 2000.11.30 0 0 107
Sziasztok!

Attiska:
Mi az, hogy A12? Úgy értem, hogy ismerek soros, V, W és boxer motorokat, valamint ellenirányú dugattyúkat, de A-ról még nem hallottam...

Előzmény: Attiska (105)
műláb Creative Commons License 2000.11.30 0 0 106
Kösz ATT.
Vhogy Én is így gondoltam...
De a nitrogénre visszatérve kíváncsi lennék, egy "átlag autó" meddig bírná vele.pl:egy Golf GTI
Nem tom, az ami kocsikkal is mit csinál hosszú távon.(a volt szobatársam állandóan vigyorgott tőle :) )
Előzmény: Attiska (105)
Attiska Creative Commons License 2000.11.30 0 0 105
műláb!

Valamelyik német autós újságban láttam, hogy N2O befecskendezéssel a Punto GT-ből kihoztak vagy 220 Le-t. Szerintem ez már baromság a nitrogénbefecskendezés nagyon igénybeveszi a motort. Példaként a II. Vh.-ban a német Bf109k-4 vadászgép alapban 2000 Le-s
volt, üzemeideje kb. 60 óra. Ha rányomták a not-teljesitmányt (N2o befecskendezés) a motor kb. 2600 Le-s lett, viszont ha gyakrabban használták, az üzemidő kb. 15-20 órára csökkent. Na most ez egy 20 literes A12 motor volt, el lehet képzelni, hogy a kis 1,4-essel mit csinál.

Előzmény: műláb (104)
műláb Creative Commons License 2000.11.30 0 0 104
És az nem durva, hogy Punto GT- ből 176 lovat kihoznak? A Képes Autóban elég sok ilyet látni.
Egyáltalán mekkora élettartama van így egy ilyen kis mocinak?
avantage Creative Commons License 2000.11.29 0 0 103
Nezz at a Clio 16V topicba. Mikesnek van konkret tapasztalata rola, eppen mostanaban irta.
Előzmény: műláb (102)
műláb Creative Commons License 2000.11.29 0 0 102
Ez megin hüje kérdés, de érdemes keréxélesítést felrakni? max. 20 mm - t dobonként?
Divatos szóval élve "kisonkázni"?
Jobban nézhet ki, stabilabb lehet a gép, de a kormányozhatóságát befolyásolja?
Előzmény: avantage (101)
avantage Creative Commons License 2000.11.29 0 0 101
Hat, majd meglassuk tavasszal. De en szeretem Enikot. (Igy hivjak a kicsiket)
Előzmény: műláb (100)
műláb Creative Commons License 2000.11.29 0 0 100
100-adik vagyok :)

Ave, komolyan: Nem adnád el tavasszal a verdát?
Messze sem lax, meg ahogy írogatsz, elég jó karban lehet a kicsike.(leszámítva a turbó olajszivárgását - vagy rosszul emlékszem?)

Előzmény: avantage (99)
avantage Creative Commons License 2000.11.29 0 0 99
Szerintem minel ujabbat vegyel. Ezek idovel mind elromlanak. Biztos jobb a PII, kulonben nem valtoztattak volna.
Hatrany talan annyi, hogy a Phase II kicsit nehezebb, es persze nehezebb (dragabb) javitani a fenyezett muanyag karosszeria elemeket. De sokak szerint csak szinrefujt elemekkel szep az R5.
Nekem mindenesetre a piros automon a fekete muanyagok tetszenek. Kinek hogy.
Előzmény: műláb (98)
műláb Creative Commons License 2000.11.28 0 0 98
Ave!

Kösz.
A Phase I, Vagy a Phase II jobb motorikusan?
A léghűtéses turbó élettartama nem kisebb?
Ha talál az Mber egy Phase I-t,cserébe, ha lemond az elektromos ablakról és a centrálról, ugyanazt kapja? - a megbízhatóság érdekel elsősorban.

Előzmény: avantage (97)
avantage Creative Commons License 2000.11.27 0 0 97
>twin- es biturbo
Alapvetoen ket modon dolgozhat ket turbo egy motorban.
Egy V6 eseteben pl.
A. 3 hengert tolt egy turbo, e harom henger kipufogogaza hajtja oket kulon kulon
B. Kozos szivocso a hat hengernek, a turbokat tovabbra is harom-harom henger kipufogogaza hajtja.

De szerintem a twin es bi elnevezes ugyanazt jelenti. Lehet A es B is. (az A jobb megoldas)

Előzmény: műláb (96)
műláb Creative Commons License 2000.11.27 0 0 96
Kösz.
Meg egy "fél- off" kérdés, ami a közeljövőben nem hiszem, hogy gyakorlatilag érinteni fog, de:
A biturbo és a twinturbo közt mi a különbség?
Tán a twin- ek egymás mellett, a bi-k (nem kell asszociálni)egymás mögött vannak?
Vagy a méretük és a teljesítményük eltérő pl a turbólyuk miatt?
Béci300zx Creative Commons License 2000.11.26 0 0 95
Hi

A vámtételekről nem tudok infot adni de a KPM oldalán utána nézhetsz, hogy be tudsz e hozni ilyen autót, www.kff.hu
Csá
Béci

Előzmény: műláb (94)
műláb Creative Commons License 2000.11.24 0 0 94
Wazze!
A kocsicsere kb. április elejéig halasztva.
(d789vfnht89ö2bgreghtr!!!)
Spórolási project becsődölt!
Remélem, addig a sajátgép nem kerül a lomtárba :-)

Valaki tudja, honnan lehet a vámtételeknek utánanézni pontosan?- Már ha nem átépítéses bulit akar az alany játszani.
Kösz

Láb

capa Creative Commons License 2000.11.24 0 0 93
Svájcból '88-as üzembehelyezésű autókat is be lehet hozni a Közlekedési Főfelügyelet honlapja (www.kff.hu) szerint, és szerintem ott sem drágábbak ezek a típusok (sőt!).
Svájcban érdemes a www.autoo.ch -n keresni, mert egy keresést 5-6 másik autóhirdetéses oldalon is lefuttat.
Joe 155 Creative Commons License 2000.11.23 0 0 92
Na tessék!
Turbó is, szép is, összkerekes is, Alfa is, imádnám is, csak az a fránya 37500 DM hiányzik hozzá.:((
Ja és 96-os.

Joe 155 Creative Commons License 2000.11.23 0 0 91
Asszem, de ebben nem vagyok teljesen biztos, a 86 utáni modellek katalizátorosak, kivéve a HF Integrale I. sorozatait.Ha jól tudom a kat. nélküli HF Turbo egyébként 140 LE, katalizátorral 132.
De ebben most lehet hogy tévedek.
Előzmény: avantage (90)
avantage Creative Commons License 2000.11.23 0 0 90
1500 DM tenyleg jol hangzik. De ezeket mar nem lehet behozni default. Ha teszel ra katalizatort kint, akkor talan at lehet verekedni magad, de szerintem nem eri meg.
Amugy egy HF turbo nem rossz otlet, Integrale iker-lampakat neki, karosszerias nekiesik (szelesit) es voila. Legalabb ugyanolyan jol fog kinezni, es nem is lesz lassu.
Előzmény: Joe 155 (85)
műláb Creative Commons License 2000.11.23 0 0 89
Kösz, Joe!
Először egy yo szerelőt kéne összeszednem, akivel lehet ügyezni.
Amúgy potyára kimenni Németbe, láttatlanban egy kocsiért, ahhoz azért kell egy nem mindennapos felkészülség, noés a jogszabályok átlagosnál jobb ismerete.- szerintem.
De ez is egy nyitott kapu....

THX

Előzmény: Joe 155 (88)
Joe 155 Creative Commons License 2000.11.23 0 0 88
műláb.
A www.mobile.de oldalról van ez a kép. Hihetetlen adatbázisuk van, több mint 300.000 használt autót hirdetnek.
Megadhatsz e-mail címet, tel számot, ha valamelyik pontosan érdekel.
Engem már fel is hívtak onnan, még aznap amikor megadtam a tel. számomat. Beszélnek angolul is.
Sok sikert.
Előzmény: műláb (87)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!