Ez megin hüje kérdés, de érdemes keréxélesítést felrakni? max. 20 mm - t dobonként?
Divatos szóval élve "kisonkázni"?
Jobban nézhet ki, stabilabb lehet a gép, de a kormányozhatóságát befolyásolja?
Ave, komolyan: Nem adnád el tavasszal a verdát?
Messze sem lax, meg ahogy írogatsz, elég jó karban lehet a kicsike.(leszámítva a turbó olajszivárgását - vagy rosszul emlékszem?)
Szerintem minel ujabbat vegyel. Ezek idovel mind elromlanak. Biztos jobb a PII, kulonben nem valtoztattak volna.
Hatrany talan annyi, hogy a Phase II kicsit nehezebb, es persze nehezebb (dragabb) javitani a fenyezett muanyag karosszeria elemeket. De sokak szerint csak szinrefujt elemekkel szep az R5.
Nekem mindenesetre a piros automon a fekete muanyagok tetszenek. Kinek hogy.
Kösz.
A Phase I, Vagy a Phase II jobb motorikusan?
A léghűtéses turbó élettartama nem kisebb?
Ha talál az Mber egy Phase I-t,cserébe, ha lemond az elektromos ablakról és a centrálról, ugyanazt kapja? - a megbízhatóság érdekel elsősorban.
>twin- es biturbo
Alapvetoen ket modon dolgozhat ket turbo egy motorban.
Egy V6 eseteben pl.
A. 3 hengert tolt egy turbo, e harom henger kipufogogaza hajtja oket kulon kulon
B. Kozos szivocso a hat hengernek, a turbokat tovabbra is harom-harom henger kipufogogaza hajtja.
De szerintem a twin es bi elnevezes ugyanazt jelenti. Lehet A es B is. (az A jobb megoldas)
Kösz.
Meg egy "fél- off" kérdés, ami a közeljövőben nem hiszem, hogy gyakorlatilag érinteni fog, de:
A biturbo és a twinturbo közt mi a különbség?
Tán a twin- ek egymás mellett, a bi-k (nem kell asszociálni)egymás mögött vannak?
Vagy a méretük és a teljesítményük eltérő pl a turbólyuk miatt?
Wazze!
A kocsicsere kb. április elejéig halasztva.
(d789vfnht89ö2bgreghtr!!!)
Spórolási project becsődölt!
Remélem, addig a sajátgép nem kerül a lomtárba :-)
Valaki tudja, honnan lehet a vámtételeknek utánanézni pontosan?- Már ha nem átépítéses bulit akar az alany játszani.
Kösz
Svájcból '88-as üzembehelyezésű autókat is be lehet hozni a Közlekedési Főfelügyelet honlapja (www.kff.hu) szerint, és szerintem ott sem drágábbak ezek a típusok (sőt!).
Svájcban érdemes a www.autoo.ch -n keresni, mert egy keresést 5-6 másik autóhirdetéses oldalon is lefuttat.
Asszem, de ebben nem vagyok teljesen biztos, a 86 utáni modellek katalizátorosak, kivéve a HF Integrale I. sorozatait.Ha jól tudom a kat. nélküli HF Turbo egyébként 140 LE, katalizátorral 132.
De ebben most lehet hogy tévedek.
1500 DM tenyleg jol hangzik. De ezeket mar nem lehet behozni default. Ha teszel ra katalizatort kint, akkor talan at lehet verekedni magad, de szerintem nem eri meg.
Amugy egy HF turbo nem rossz otlet, Integrale iker-lampakat neki, karosszerias nekiesik (szelesit) es voila. Legalabb ugyanolyan jol fog kinezni, es nem is lesz lassu.
Kösz, Joe!
Először egy yo szerelőt kéne összeszednem, akivel lehet ügyezni.
Amúgy potyára kimenni Németbe, láttatlanban egy kocsiért, ahhoz azért kell egy nem mindennapos felkészülség, noés a jogszabályok átlagosnál jobb ismerete.- szerintem.
De ez is egy nyitott kapu....
műláb.
A www.mobile.de oldalról van ez a kép. Hihetetlen adatbázisuk van, több mint 300.000 használt autót hirdetnek.
Megadhatsz e-mail címet, tel számot, ha valamelyik pontosan érdekel.
Engem már fel is hívtak onnan, még aznap amikor megadtam a tel. számomat. Beszélnek angolul is.
Sok sikert.
Joe!
Kösz!
A sárga pont a méretem!
Kb ilyen kaliber, amin gondolkodom, 1,5 mill.-ből asszem egy '92- 93 körüli 155- öst vennék.
Komolyan, nem csak feléd, mint 155 tulaj felé duma!
Ha 1500 DEM, akkor is fél Mill alatt megvan tokkal vonóval, egyéb személyes "testreszabási cuccokkal".
COOL
Hirdetés: VW G40, '91-es, 97 e km-rel, 1.25 Mft ért!!
Ez reális? (kereskedésből, ráadásul eredeti vw lemezfelni volt rajtakívülről úgy nézett ki, mint egy cl-es)
csak képen láttam, de sokallom az árát.
Vagy tényleg ennyiért mennek?
Kösz.
Műláb
Bleed valve hazilag megoldhato. Par gumicso, egy T elem, plusz egy csap.
A Mazda-t tenyleg erdemes kiprobalni, a 4wd azert nem lehet akarmi. 800eFt-ert meg kulonosen, ha ez az ar igaz. Gondolom javitani lehet draga, kulonben mindenki ezt venne.
Az EVO-ban eppen volt egy cikk az olcson kaphato turbos gepekrol. 3 tipust elemeztek ki reszletesen: Nissan Sunny GTI-R, Subaru Legacy turbo, Toyota Celica GT-Four. Emellett felmerult meg a Delta Integrale, Escort Cosworth, Mitsubishi Galant GTi 4WD (ez utobbi meg az UK-ban is olcso, kb. 1 milla korul kaphato, a tobbi inkabb 2m felett)
Kösz Ave.
Mennyi volt a bleed valve?
Ha yol emléxem az r5 topicon írtakra, a dump valve 25e ft körül volt, és nem volt egy nagy durranás berakni.
Laikus be tudja építenia bleed valvet, vagy szaxervíz kell hozzá?
Ps.:14 lityó már rulez!
All!
És máshogy megközelítve a topic lényegét:
Ki milyen turbós kicsikét venne max. 700-ból?
Ez asszem behatárolja rendesen, de ahogy láttam az eddigieket, nem csak a 2 névadó jöhet szóba.
>Bleed valve
Van az Alex oldalan is rola, o valamilyen elektromos szelepekkel oldotta meg a kerdest. De az o oldalan talalhato linkekbol elindulva biztos talalsz valaszt. Vagy meg esetleg probald ezt.
Igen, tudok a gyari ertek ala is menni, kb. 0,5 es 1 bar kozott tudom allitani. Autopalyan praktikus levenni, igy nem porgi szet magat a turbo. 1 bar felett mar meg kellene erositeni par dolgot, esetleg fofuvokat cserelni a karbiban, ezt egyelore kihagyom. 0 es 120 kozott igy is dinamikusabb mint egy turbos RX-7. (Legalabbis erzesre, probaltam) Egyelore nekem ez eleg, hiszen csak rovid tavokon hasznalom.
Erdekessegkent megemlitem, hogy utoljara sikerult 14litert fogyasztanom vele /100km. Igaz, ehhez digitalisan kellett vezetnem. (padlo gaz, satu fek)
A R5 topicban és Alex Gt turbo honlapján a dump valve-ről olvastam eleget, a bleed valve-nek hol tudok utánanézni?( asszem ott nem volt)
Milyen intervallumban állíthatod a nyomást?
A gyári érték alá is tudsz vele menni, vagy csak felfele?
Kösz
Műláb
>Olajhűtője van a GTT-nek?
Nincs kulon, a vizhutoben atfolyik az olaj is, igy az olaj kicsit hul, a viz kicsit melegszik. Nem idealis, ezert is olyan vacak a GTT hutorendszere.
>leghuteses turbo
Allitolag azert tettek be a vizhutott kozepreszt, mert gondok voltak a tulmelegedessel. Ezt nem ertem, de mind1.
Nekem bleed valve (utasterbol allithato turbonyomas), dump valve. Ezt leszamitva standard a motor.
A dump valve mehet Uno-ra is, beszerelesi kit legalabbis szerepel az arlistakon.