Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Béci300zx Creative Commons License 2000.11.26 0 0 95
Hi

A vámtételekről nem tudok infot adni de a KPM oldalán utána nézhetsz, hogy be tudsz e hozni ilyen autót, www.kff.hu
Csá
Béci

Előzmény: műláb (94)
műláb Creative Commons License 2000.11.24 0 0 94
Wazze!
A kocsicsere kb. április elejéig halasztva.
(d789vfnht89ö2bgreghtr!!!)
Spórolási project becsődölt!
Remélem, addig a sajátgép nem kerül a lomtárba :-)

Valaki tudja, honnan lehet a vámtételeknek utánanézni pontosan?- Már ha nem átépítéses bulit akar az alany játszani.
Kösz

Láb

capa Creative Commons License 2000.11.24 0 0 93
Svájcból '88-as üzembehelyezésű autókat is be lehet hozni a Közlekedési Főfelügyelet honlapja (www.kff.hu) szerint, és szerintem ott sem drágábbak ezek a típusok (sőt!).
Svájcban érdemes a www.autoo.ch -n keresni, mert egy keresést 5-6 másik autóhirdetéses oldalon is lefuttat.
Joe 155 Creative Commons License 2000.11.23 0 0 92
Na tessék!
Turbó is, szép is, összkerekes is, Alfa is, imádnám is, csak az a fránya 37500 DM hiányzik hozzá.:((
Ja és 96-os.

Joe 155 Creative Commons License 2000.11.23 0 0 91
Asszem, de ebben nem vagyok teljesen biztos, a 86 utáni modellek katalizátorosak, kivéve a HF Integrale I. sorozatait.Ha jól tudom a kat. nélküli HF Turbo egyébként 140 LE, katalizátorral 132.
De ebben most lehet hogy tévedek.
Előzmény: avantage (90)
avantage Creative Commons License 2000.11.23 0 0 90
1500 DM tenyleg jol hangzik. De ezeket mar nem lehet behozni default. Ha teszel ra katalizatort kint, akkor talan at lehet verekedni magad, de szerintem nem eri meg.
Amugy egy HF turbo nem rossz otlet, Integrale iker-lampakat neki, karosszerias nekiesik (szelesit) es voila. Legalabb ugyanolyan jol fog kinezni, es nem is lesz lassu.
Előzmény: Joe 155 (85)
műláb Creative Commons License 2000.11.23 0 0 89
Kösz, Joe!
Először egy yo szerelőt kéne összeszednem, akivel lehet ügyezni.
Amúgy potyára kimenni Németbe, láttatlanban egy kocsiért, ahhoz azért kell egy nem mindennapos felkészülség, noés a jogszabályok átlagosnál jobb ismerete.- szerintem.
De ez is egy nyitott kapu....

THX

Előzmény: Joe 155 (88)
Joe 155 Creative Commons License 2000.11.23 0 0 88
műláb.
A www.mobile.de oldalról van ez a kép. Hihetetlen adatbázisuk van, több mint 300.000 használt autót hirdetnek.
Megadhatsz e-mail címet, tel számot, ha valamelyik pontosan érdekel.
Engem már fel is hívtak onnan, még aznap amikor megadtam a tel. számomat. Beszélnek angolul is.
Sok sikert.
Előzmény: műláb (87)
műláb Creative Commons License 2000.11.23 0 0 87
Joe!
Kösz!
A sárga pont a méretem!
Kb ilyen kaliber, amin gondolkodom, 1,5 mill.-ből asszem egy '92- 93 körüli 155- öst vennék.
Komolyan, nem csak feléd, mint 155 tulaj felé duma!

Ha 1500 DEM, akkor is fél Mill alatt megvan tokkal vonóval, egyéb személyes "testreszabási cuccokkal".
COOL

Előzmény: Joe 155 (85)
Joe 155 Creative Commons License 2000.11.23 0 0 86
Ez már az új kasznis, 94-es 187 LE és 8500 DM
Ez szerintem tutira behozható és sallanggal együtt szvsz 1.5 millból kijönne.

Joe 155 Creative Commons License 2000.11.23 0 0 85
Műláb.
Azért ez 1500 DM-ért nem rossz!
HF Turbo 132 LE


műláb Creative Commons License 2000.11.22 0 0 84
Off

Képet tudok beszúrni, de linket hogy kell?
Esetleg az IMG helyett mást beírni?
Kösz

On

Előzmény: avantage (80)
műláb Creative Commons License 2000.11.20 0 0 83
Hirdetés: VW G40, '91-es, 97 e km-rel, 1.25 Mft ért!!
Ez reális? (kereskedésből, ráadásul eredeti vw lemezfelni volt rajtakívülről úgy nézett ki, mint egy cl-es)
csak képen láttam, de sokallom az árát.
Vagy tényleg ennyiért mennek?
Kösz.
Műláb
avantage Creative Commons License 2000.11.19 0 0 82
Bleed valve hazilag megoldhato. Par gumicso, egy T elem, plusz egy csap.

A Mazda-t tenyleg erdemes kiprobalni, a 4wd azert nem lehet akarmi. 800eFt-ert meg kulonosen, ha ez az ar igaz. Gondolom javitani lehet draga, kulonben mindenki ezt venne.

Az EVO-ban eppen volt egy cikk az olcson kaphato turbos gepekrol. 3 tipust elemeztek ki reszletesen: Nissan Sunny GTI-R, Subaru Legacy turbo, Toyota Celica GT-Four. Emellett felmerult meg a Delta Integrale, Escort Cosworth, Mitsubishi Galant GTi 4WD (ez utobbi meg az UK-ban is olcso, kb. 1 milla korul kaphato, a tobbi inkabb 2m felett)

műláb Creative Commons License 2000.11.18 0 0 81
Kösz Ave.
Mennyi volt a bleed valve?
Ha yol emléxem az r5 topicon írtakra, a dump valve 25e ft körül volt, és nem volt egy nagy durranás berakni.
Laikus be tudja építenia bleed valvet, vagy szaxervíz kell hozzá?
Ps.:14 lityó már rulez!

All!

És máshogy megközelítve a topic lényegét:

Ki milyen turbós kicsikét venne max. 700-ból?
Ez asszem behatárolja rendesen, de ahogy láttam az eddigieket, nem csak a 2 névadó jöhet szóba.

Kösz

Műláb

avantage Creative Commons License 2000.11.18 0 0 80
>Bleed valve
Van az Alex oldalan is rola, o valamilyen elektromos szelepekkel oldotta meg a kerdest. De az o oldalan talalhato linkekbol elindulva biztos talalsz valaszt. Vagy meg esetleg probald ezt.

Igen, tudok a gyari ertek ala is menni, kb. 0,5 es 1 bar kozott tudom allitani. Autopalyan praktikus levenni, igy nem porgi szet magat a turbo. 1 bar felett mar meg kellene erositeni par dolgot, esetleg fofuvokat cserelni a karbiban, ezt egyelore kihagyom. 0 es 120 kozott igy is dinamikusabb mint egy turbos RX-7. (Legalabbis erzesre, probaltam) Egyelore nekem ez eleg, hiszen csak rovid tavokon hasznalom.

Erdekessegkent megemlitem, hogy utoljara sikerult 14litert fogyasztanom vele /100km. Igaz, ehhez digitalisan kellett vezetnem. (padlo gaz, satu fek)

Előzmény: műláb (76)
Gabó Creative Commons License 2000.11.17 0 0 79
Csak egy észrevétel:
A G töltü az 1910-es években jelent meg, a VW csak tovább fejlesztette
Gabó
Béci300zx Creative Commons License 2000.11.17 0 0 78
HI

Köszi az eddigi infokat.

lenne még egy kérdése a Delta Integrale-nál a hajtás az első és hátsó tengely között hogy oszlik meg, 50:50, vagy más??

Kösz
C-ya
Béci

műláb Creative Commons License 2000.11.17 0 0 77
Ha csodával határos módon talál valaki, milyen árra számíthat?
Egyébként a G 60- as Corradokról nem hallottam rosszat, 1x már vezettem is, Cool...
Előzmény: gates (70)
műláb Creative Commons License 2000.11.17 0 0 76
A R5 topicban és Alex Gt turbo honlapján a dump valve-ről olvastam eleget, a bleed valve-nek hol tudok utánanézni?( asszem ott nem volt)
Milyen intervallumban állíthatod a nyomást?
A gyári érték alá is tudsz vele menni, vagy csak felfele?
Kösz
Műláb
Előzmény: avantage (73)
Joe 155 Creative Commons License 2000.11.17 0 0 75
Béci.
Úgy 14-15 liter átlagfogyasztára számíthatsz a HF Int.-nál!
Előzmény: Béci300zx (72)
Kisdifi Creative Commons License 2000.11.17 0 0 74
Szevasztok!

Esetleges alternativák: 87-89-es Mazda 323 4WD Turbo (kb 180LE,700-800e FT)
vagy ugyanez Toyota Celica-ban(88-90es 900-1100e Ft)?

avantage Creative Commons License 2000.11.17 0 0 73
>Olajhűtője van a GTT-nek?
Nincs kulon, a vizhutoben atfolyik az olaj is, igy az olaj kicsit hul, a viz kicsit melegszik. Nem idealis, ezert is olyan vacak a GTT hutorendszere.

>leghuteses turbo
Allitolag azert tettek be a vizhutott kozepreszt, mert gondok voltak a tulmelegedessel. Ezt nem ertem, de mind1.

Nekem bleed valve (utasterbol allithato turbonyomas), dump valve. Ezt leszamitva standard a motor.

A dump valve mehet Uno-ra is, beszerelesi kit legalabbis szerepel az arlistakon.

Előzmény: műláb (68)
Béci300zx Creative Commons License 2000.11.16 0 0 72
Heli mindenkinek

Köszi műláb, hogy szóltál erről a topic-ról.

Tudna nekem mondani valaki egy korrekt Lancia Delta Integrale (2000 ccm AWD) fogyasztást??

Valamint tudtok egy ilyet kb 89-91-eset??
Köszi mindent.
Béci
C-ya

Attiska Creative Commons License 2000.11.16 0 0 71
Azt elfelejtettem, hogy a G-Lader VW fejlesztés volt, '89 tájékán jelent meg előszőr a Corrado-ban.
Előzmény: műláb (68)
gates Creative Commons License 2000.11.16 0 0 70
müláb:
A "G" töltö egy mechanikus kompresszor míg a turbó a kipufogógáz nyomását használja fel töltésre. Sok féle mechanikus kompresszor van (roots, G...). A "G" úgy müködik, hogy egy csigaház szerü állórészben excentrikusan forog egy hasonlo spirál forma (ez hasonlít a "G" betüre és innen kapta a nevét) úgy, hogy a kialakuló kis "zárványok" a középpont felé haladva töltik a motort.
A G40-es Polo-k egész jó kis gépek voltak, csak hát már nehéz olyat találni, aminek nem véres már a torka:-(
Előzmény: műláb (68)
Attiska Creative Commons License 2000.11.16 0 0 69
műláb!

A G-töltő is kompresszor! A motor hajtja közvetlenül, viszont nem eszik akkora teljesitményt, mint mondjuk egy Roots fúvó. Cserébe viszont, ahogy kompresszorhoz illik, nincs turbolyuk. Egy G alakú spirál kavirnyál benne, azért G-töltő. Jópofa megoldás volt, csak nagyon hamar elkopott s spirál, a VW már szerintem rég elfelejtette, hogy volt ilyen valaha...

Előzmény: műláb (68)
műláb Creative Commons License 2000.11.16 0 0 68
Kösz Ave.
A régi 1.3. T.ie-ben egészen biztos, hogy nincs, de a Punto előtti utolsó 1.4-es szériában találkoztam már klímával, úgyhogy a szervó sincs kizárva (a '90 körülieknél)
Akkor a Phase 1 léghűtéses turbójának élettartama rövidebb, de a vízhűtő túlmelegedésre viszont kevésbé hajlamos? (legalábbis elméletileg?)
A Te géped gyári(+dump valve)? Esetleg egy kis „sufnitunning”? (emelt tubónyomás, stb)
Olajhűtője van a GTT-nek?

All.

És az Uno-nak?

Amúgy a dump valve „platformfüggetlen”?pl.:az Uno-n dobna?- már az elektronikusan szabályzott turbó miatt…

Ja, és mégegy tisztázásra váró fogalomzavar:

Eddig úgy tudtam, (a kompresszort nem említve) hogy a turbó és a "G" töltő közt a geometriában van különbség, és hogy a "G" töltő bikább.
( nagyobb nyomás? strapabíróbb? ...nem tom). És hogy a "G" töltő a Garett rendszerű.Viszont típusban elég soxor találkozom Garett-el.
Akkor most mi van? A "G" töltő egy renszer neve, mint pl.: Bosch, Gamma vagy a Motorpal renszer adagolóelemben, és pl.:a Junkers adagolóban, és ezen kívül egy márka is, mint pl.:Bosch gyertya, Junkers repülőgép?
Valaki tegyen helyre, plíz!! Mert ugye a GTT Garett márkájú turbós, a G40-G60 Garett renszerű töltős.Vagy nem?Esetleg én bonyolítom túl, és ugyanaz? NEM ÉRTEM!

Apropó "G"!

Polo G 40 ?
Láttam egyet múlt héten, elég korrekt volt.Persze nem lehet 1szerű hozzájutni, elég ritka.
Ár?
Egyéb paraméterek?

Bocs a rétestésztáér’

Műláb

avantage Creative Commons License 2000.11.15 0 0 67
>karbi turbo elott
Kvazi a benzin helyettesiti az intercoolert. Ez komoly. A benzin ugyanugy hut mint a viz.
Plusz meg az is elony, hogy igy nem kellett nyomasallo karbit beletenni. Viszont kesz csoda, hogy egyaltalan el lehetett inditani az Alpine-okat. Nagyon messze volt a karbi a motortol.

>phase1, phase2
Elvileg 87 kozepe utan volt a facelift, de a magyar "alakitasok" miatt nem egy 86-os is ugy fest mint egy ujabb.
Ami segithet:
phase2:szinezett lokharitok, sarvedo ivek, kuszob es tukrok, hutoracson logo szelre tolva, hatul tetospoiler (picike, de szep) elektromos ablak es kozponti zar (->nagyobb kozepkonzol az ablakmozgato gomboknak)
Turbo-vizhutest latni sok 86-os gepen, szoval ez nem tuti. A gyujtaselektronika Renix 209 (ezt fejbol irom, az utolso szamjegy tuti) es a tuzfalon kivul van elhelyezve.
phase1:Mindezek ellentete, plusz tele alufelnik. Az ECU Renix 208 (svajci modell mas) es a motorterben van a turbo felett.

Unoban sincs szervokormany, ugye? Szeles gumikkal 2 bar alatti guminyomasnal eleg nehez az Y fordulo a GTT-vel.

Előzmény: műláb (65)
capa Creative Commons License 2000.11.15 0 0 66
Innocenti Turbo de Tomaso

1.0 literes, karburátoros, turbófeltöltős motor (max turbónyomás: 0,37 bar).
Teljesítmény: 72 vagy 68 LE
Gyorsulás 0-100 km/h: 10,8 vagy 11,9 mp
Végsebesség: 165 vagy 155 km/h
Tömeg: kb. 700 kg
Fogyasztás városban: 8,2 vagy 7,4 liter/100km

Tehát azért nem egy R5 Turbó vagy Fiat Uno kategória.

Előzmény: műláb (63)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!