Ezt a topicot Ida és Vanda a kerékpárbarátok off topicjának szánja. Ahol a versenyek fontos eseményein túl meg vitathatjuk, hogy ki a legjobb pasi, a legcsinosabb hostess, a legjobb mez, a legcsúnyább mez, ki kire hasonlít a hírességek közül, és ki kivel jár, vagy nem jár, sőt ki milyen autón, vagy motoron jár. Egy topic, ahol semmi se off, aminek bármi kicsike köze van az országúti kerékpársporthoz.
Talákoztunk Fenyvesi Feri barátommal, aki súlyos izomsorvadásban szenved, egyik lába harmadannyi-mint másik. Hazafelé-Parasznyánál elöztem le-kocsival.
Oké, szarok az én térdeim is, műtötték mindkettöt, de Ferit megsűvegelem, ha fáj a térdem, rá gondolok, és kussba vagyok.
Mindenütt nagy szeretettel fogadják a mozgássérülteket. Sajnos, így sem kapják a tizedét sem, mint ami járna...
Ritka, hogy harcba szállok veled, de tegnap, ugyanigy megcsinálták.
Mr. mondta, néztük kivetitön, a kanyar fog dönteni.
Syritsa a nagy vállával törte az utat, mint egy t34-es, kanyarban levállt,a jó kanyarvételtböl adódóan 5 méter elönnyel fordultak az egyenesre.Elönyük is volt, de Bol, utána Morkov-mint tegnap-oppozicióba hozta Cav-et, csak késöbb engedték el a kezét.
Azért említem sokszor a röplabdát, mert városunknak első osztályú férfi csapata van. Családias légkör, szinte minden szurkoló ismer, legalább látásból mindenkit. Egyéb iránt a férfi szakágban a mi hazai nézőszámunk a legnagyobb. Nem tudom, hogy a te állapotod milyen. De közöttünk is van egy tolókocsis mozgássérült. Ott van minden hazai meccsen. A fontosabb idegenbeli meccsekre is jön. A szekere megy a csomagtartóba, és felküzdi magát a buszra, mert önbecsülése is van. Focira is jár, amire én nem. Ott volt ma ős is a célvonaltól 50 m-re. Egyrészt érdekli, másrészt mit csináljon?
Tudni kell, hogy hol áll ki az út mellé, hogy ne csak annyit láss, hogy a szökés, majd a mezőny elsuhan előtted. Egyrészt emelkedő. Lassabban mennek, és lehet, hogy elemeire is esik a mezőny. Mostanában divat a körpálya a végén, ott nemcsak egyszer mennek el. Tegnap Szoboszlón 4 kör volt, az 5 áthaladás a célban, most Barcikán is volt körpálya, az 2 áthaladás. Célban kivetítő, lemezlovas, műsorvezető. Reklámkaraván megáll, mindenféle szóróanyagot osztogatnak: csattogó, kulacs, lufi, kulcstartó, hátizsák, és még más apróság. A táncos csajokat is csak mi láttuk, a tévébe nem ment át. Találkozol hozzád hasonló hülyékkel, beszélgetsz. Mi is taliztunk képbíróval és az ország legnagyobb Sagan szurkolójával, a feleségével.
A csapata megcsinálta. Az 1 km-es kapunál a főútról jobbra bekanyarodásnál a konkurens sprinterek fele kiszállt, Cav a körforgóban a jobb kanyarban mesterien kitolt még egy ellenfelet, és a valójában a következő 90 fokos balos kanyarra kellett sprintelni, ahol még volt két embere. Emelkedős volt a célegyenes, majdnem el is fogyott a végére, de jelentős volt az előnye.
Köszi, Az hogy az elöl lévő kitér a mögötte lévő előtt a szélárnyék miatt van? Most a rajtnál láttam az első összevissza cikázott a mögötte lévőkk elől. És a hivaTAlos tour the france mobil játék se szól másról, az utolsó pár száz métert mutatja és cikáznak előttem a bringások , mögöttük kell maradni, hogy legyen "erőd" Tour de France Cycling Legends - Official Game (letour.fr)
Nézzétek meg a játékot el lehet vele lenni nekem pár hete már fenn van.
Igen. Itt a körözés miatt volt probléma. 30 perc körül mentek egy kört. A szökevények 3p. körül jöttek elöször. Utána a boly, aztán-elsö körben- a teljes kocsisor. majd 10 perc volt az áthaladás-így-kb 20 percig nyitottak. 4x (5-mert a karaván is jött-plusz az utjavitások miatt, elötte pár órára)
Lengyel körön, Zakopane-ban voltak cifrábbak, de más a közlekedési kultura.
A Tour de France-on alapvetően három órával a mezőny előtt zárják az utakat. Tour de Hongrie-n talán fél-egy órával a mezőny előtt. (Zsákutcás) hegyibefutóknál szokták egész napra lezárni azt a részt.
Ez a lényege. Nem véletlenül mentek (mennek?) turisztikai hirdetések a reklámszünetben. A versenyszervezők egyik fontos bevétele az az összeg, amit a rajt- meg célvárosok fizetnek. Az egész 3 hetes verseny rajtja külön pénz, 10 millió euró körüli összegbe kerül egy Tour rajt (összehasonlításképpen: a versenyzők pénzdíja ennek kb. negyede). A városok meg azért fizetnek, hogy a tévében mutassák őket, ezt látva meg jöjjenek a turisták. Nem csak azért mutatnak meg minden kastélyt, várat, óvárost és régi templomot a közvetítés során, mert éppen nem történik semmi a versenyen, hanem mert ez a termék, amit eladnak.
Ezt régen 1 fórumon olvastam, hogy kb ez a vonzereje 1 kerékpár közvetitésnek , hogy az ember érdekes tájakat lát, mesélik stb.. Bár az ES kommentátorok nem annyira, mostanába elvannak azzalhogy ki hol áll stb,...
Ezt mondom aki nem kerékpározik stb az nem érti, én 100% os mozgássérült vaGYok sose Bicikliztem max 3 kerekün pici koromba kicsit, meg néha szobatekerőre tettek . Lentebb is irtam ezt érteni kell, sokaknak ez jópár óra semmi... (mikor csak mennek), alább mikor kérdezősködtem irtam is nem is értem a riporterek mit tudnak most 3 és félórát "pörögni", mikor csak azt látom, hogy sorba tekernek egymás után.