Ez OK, a felvetésem az, hogy Max esetében is figyeltek arra, hogy ne szívassák meg azzal, hogy a célegyenesben kapja meg az SC jelzést, a boxkijáratnál meg az autót maga elé. VSC alatt kiállhatott volna, ha akar (de nem akart). Norrisnál nem volt idő VSC-zni és azt hitték, bement a boxba, tehát jöhet az SC.
itt IC arra utalt értelmezésem szerint, hogy Max megkapta az esélyt, hogy boxoljon, azaz fűzte tovább, hogy talán az SC-t úgy próbálják beküldeni, hogy lehetőség szerint kevésbé nyúljon bele a futamba
egyrészt nem azt kérdőjelezem meg, hogy egyből akarnak-e indulni, pár mp késlekedésről beszélek - és mivel nem mentőegység a safety car, hanem csak összetereli a mezőnyt, hogy ne 10 mp-ként jöjjön vki a kritikus részen, hanem 3 percenként - de az már igazából a rendrakásról szól, nem a mentésről.
a delta time garantálja, hogy nem szállnak bele a már sérült autóba.
szóval nem látom életbevágónak ezt a pár mp-et a fent vázolt dolgok miatt. és egy felvetés volt, hogy adódhat ebből is
egyébként meg SC mennyire menetkész? tényleg bármikor azonnal indulhat, vagy egyébként van egy pár mp lag, ha sárgából lesz? (és VSC-nél meg lehet, azonnal tud indulni, mert onnantól mindig benne van a pakliban)
Tehát akkor az a kérdés, miért nem következett be ez.
(Illetve érdekelne, mit mondtak Wéberék ugyanekkor. Anno Glock-Hamilton idején Gyula azonnal észrevette Glock-ot, míg a legendássá vált mondat egy kérdés lett angolul, hogy Is that Glock, mert a hülye angol kommentátor nem vette észre rögtön.)
Igazából sztem, és jóhiszeműen mondom, hiszen kész voltam elengedni a kijelentést, szóval Verstappen esetében 2022-ben az SC kb. akkor kapta meg a jelzést amikor a képet beraktam, mert előtte még VSC villant. Norris esetében ahogy a legelső képet beraktam elviekben a célranyitó kanyar előtt kapta meg (ha szinkronban volt kép természetesen).
Az egyértelműséget nehezíti hogy míg 2022-ben volt egy köztes lámpa:
Na ez 2024-ben nem volt baxa meg, pedig egyszerűbb lenne, így azt tudom mondani hogy Norris esetében a grafikon szerint ennél a pontnál már kapta az SC a jelzést.
Verstappen esetében 2022-ben viszont itt VSC, illetve a következő akkor vált át amikor odaér...jó lenne kép róla, de kimerevítve a fénypontok pont nem adják ki. :(
Igazából kár ennyi energiát beletenni ebbe, mivel ez van, nincs mögötte konteo, de sztem valami elcsúszott az FIA jelzésnél.
Ha az ott Norris és mögötte az SC, akkor szerintem választ is kaptunk. Az SC ahogy lehetett jött, de ő nem f1-es autó, a boxutca végi kanyart nem tudja úgy bevenni, ráadásul egyértelműen lassabb mint az f1-es autók, annyi történt, hogy rossz ember elé állt, de nem az SC miatt nyert Norris, hanem mert vasárnap ő volt a leggyorsabb.
Sok mindent lehet olvasni, nincs egy olyan kamera ahonnan egyértelmű lenne hogy az SC beintésekor rögtön elindult-e az SC. A célvonal viszonylag az elején van a célegyenesnek, és a célvonal után Norris elég komolyat lassult,...amennyiben az SC rögtön elindult úgy ki kellett volna érjen..de egyébként nagyon kevésen múlt, van két pocsék kép Sargeant kamerájából ami pont ránéz a pit kijáratra (csak messze van):
na az a maszat a narancssárga maszat mellett az az SC :DD
Necces. Amennyiben valaki azt állítja hogy azonnal elindult és nem ért ki, akkor el kell engedjem a kijelentésemet, mert szoros volt és benne van hogy nem ért volna ki.