Én hetente repülők, a " fogadó bizottságok" ideje már elmúlt. Egy teli 240 utasból álló gépre jó ha kijön 20-30 ismerős összesen a 240 főre. A repülés ma már tömegközlekedés, olyan mint a busz vagy a villamos. Mindenki számára megfizethető árú olcsó utazás.
Viszont nem is tudod megmérni rendesen, mivel a mérési ponton nem fogod tudni eldönteni, hogy utas, vagy reptéri dolgozó az akit megszámoltál, de ezt is meg lehet oldani, csakhogy erre senki nem fog és akar áldozni egyetlen fillért sem, és munkaerőt is nagyon nehéz lenne rá összeszedni.
Nekünk nincs, de konkrétan a reptér üzemeltetőjének nagyon pontos adatai vannak évekre visszamenőleg elég részletes bontásban.
A repülőtér jelenlegi üzemeltetője érdekelt abban, hogy ezek a számok csak az ő birtokában legyen meg, illetve néhány szereplő ismerhesse meg, akiknek szükségük van erre, mások számára ezt üzleti titokként kezelik.
Erről van szó. De ezt már tisztáztuk egy párszor. A döntéshozói szinten senkit nem érdekel az utasszám. Felesleges ezt minden nap újra beírni.
Megjegyzem, még a társadalom jelentős része, még az is lehet, hogy többsége, is úgy gondolja, hogy kell a reptérre egy modern vasút, hogy a hazánkba látogató külföldiek azt lássák - megintcsak teljesen függetlenül az utasszámtól.
Ha nem is elhanyagolható, de amíg 30-40 éve a repülőutak nagy része olyan volt, hogy az induló és érkező rokont kikísérte a retyerutya, ma a fapadosok dominálnak, amelyek kb olyanok, mint a hatos villamos, ahová szintén nem kíséri ki a rokonság az utazót.
Építsünk gyorsan valamit 300 milliárdért mert a szomszédnak is van és olyan szépen mutat.
Mint a '70-es évek első 5-6 éve mikor fél Magyarország - falun - kovácsoltvas kerítést építtetett, nem azért mert kellett hanem azért mert már majdnem mindenkinek van a faluban csak épp nekünk nincs.
Fogalmuk sincs, hogy naponta hányan járnak a reptérre és mivel, de építsünk ezt vagy azt mert a zöld mezőben mily szépen mutat a...................
A flamand az holland, egy holland tájszólás. Flandria hivatalos nyelve a flamand törvények szerint is a holland, a brüsszeli fővárosi régióé pedig a holland és a francia.
Azért szerintem elég sok embernek még most is esemény egy külföldi utazás önmagában, nem hogy a repülés. Meg nyilván nem statisztika, de pl. Amerikába szakadt tesómék ha hazajönnek, az itthoniak közül mindenki kimegy elé, aki kicsit is ráér. Három légi utas elé tíz-tizenkét embernyi fogadóbizottság tud összejönni. Nem mernék számot tippelni, hogy mennyivel többen utaznak a reptér felé/felől a földön, mint levegőben, de szerintem nem elhanyagolható, kíváncsi lennék, hogy bárki mért-e ilyesmit valaha
A nagy repülőtéri foglalkoztatók kb. 1500 dolgozót alkalmaznak, hasonló nagyságrendben lehet még mindenféle kisebb cégeké, illetve a légitársaságok alkalmazottai.
bár továbbra is állítom, hogy majdnem annyian utaznak naponta a repterekre más ügyben, mint amennyien oda vagy onnan elrepülnek.
Ki van zárva. Biztosan nem igaz. Rég elmúlt már az az időszak, amikor a méregdrága repjegyek korában eseményszámba ment a repülés és a repülőre ülő rokont az egész család kísérte ki meg fogadta a hazaérkezéskor.
Az ott dolgozók vagy szolgálatot teljesítők az utasokhoz képest marginális részt tesznek ki, más meg mégis ki menne ki "más ügyben" a reptérre?