Közkívánatra, valamint az újoncok és a forróbb fejű őstagok okulására az alábbi szösszenetet kéretik elolvasni mindazoknak, akik először járnak itt és azoknak, akik csevegni kezdenek friss topiklakóinkkal:
YouFibre tapasztalatok? Mi most £42-t fizetunk a 360mbps csomagért (ami felfele csak 36mps) és jövőre ez megint emelkedik vagy 9%-ot, plusz lejár a szerződés ősszel akkor egyből ugrana plusz £15-t, ami kicsit abszurd. Most dobtak be YouFibre leaflet-et, beszéltem is velük. £29.99-ért havonta kétéves szerződés, ami nem emelkedig semmikor sem a szerződés időtartama alatt, és végével is csak £39.99-re ugrik. Ez 1gbps le is meg fel is, azaz 3x/10x sebesség jelentősen olcsóbban. Igaz ebben nincs igyen wifi extender mint Virgin-nél hanem az plusz £7 havonta, ha nem elég erős a router wifije... És ez nem ad dupla mobil data-t az O2-n mint a Virgin, szóval akkor elő kellene fizetnem drágább csomagra O2-n. De összességében még mindig olcsóbban jön ki mint a Virgin. De milyen a minőség? Elég sok horror sztorit találtam a bekötéssel kapcsolatban, meg hogy megbízhatatlan és napok mire kijavítják - de ugyanezt találtam Virgin-ről is. Igazából TrustPilot-on 4,8 a YouFibre YouFibre Reviews | Read Customer Service Reviews of youfibre.com (trustpilot.com) ami gyanúsan magas, a Virgin meg 1,6 Virgin Media Reviews | Read Customer Service Reviews of www.virginmedia.com (trustpilot.com) ami meg gyanúsan alacsony (mert azon kívül hogy állandóan árat akarnak emelni maga a szolgáltatás jó, megbízhatóan működik, és az ügyfélszolgálatukkal sem volt bajom).
Szóval ha valakinek van tapasztalata, kérem ossza meg :-)
Még nagyon vacillálunk mert home work miatt muszáj hogy működjön az internet mindig megbízhatóan. Ráadásul ezek más kábelt használnak, márpedig ahol a kábel bejön a házba az egy gyönyörű és hatalmas bokor miatt nem hozzáférhető, és azt sem a landlord sem mi nem akarjuk kivágni, szóval akkor máshol kéne bejönnie a házba az új kábelnek, azt meg a landlord nem akarja... Necces.
Egy ismeros volt kollega 8+ honapja keres normalis allast Mo-n (miutan elozo cegnel a fele dolgozot, koztuk ot is, lapatra tettek redundancy cimen) senior quality engineer, process engineer meg fene tudja még milyen tapasztalattal - es elmondása szerint nem talál.
Ez már az esperanto-val se jott ossze, pedig annak volt 150 éve és eleve ugy terveztek hogy konnyu legyen megtanulni, konnyu legyen a kiejtes, konnyu legyen (es kivetelektol/irregular-oktol mentes) a nyelvtan... Mind a mai napig csak 400-800 ezren beszelik fluently az egesz vilagon...
Toki Pona is a human language I invented in 2001. It was my attempt to understand the meaning of life in 120 words. There are now thousands of speakers and 137 essential words. In 2022, ISO 639-3 adopted the code "tok" for Toki Pona, which it categorized as a world language. Toki Pona is among themost popular conlangsonline.
megtanulod ezt a nyelvet és bárhova mehetsz dolgozni :))
Pontosan. Teljesen más profilja és háttere van a különböző mestereknek, ez is befolyásolja, mennyi profitból tudnak megélni, és persze mindenki tud jól és szarul is dolgozni. Van, akinek pl. még két gyereket nevel és támogat, új furgonja van (részletfizetéssel), lakáshitelt is fizet stb; vagy a másik véglet a semi-retired vagy afelé közelítő mesterember, akinek a gyerekei már felnőttek, 12 éves furgonja van, és tulajdonképpen amit profitként becéloz, az egy tisztességes heti fizetésnek megfelelő bevétel egy-egy bevállalt munkából.
Enyém 2013 H2 és 80K miles van benne. Kolléga Suzuki Celerio-ja amiben ugyanez a motor van az 2015 H1 és 122K miles van benne és megy rendületlenül gond nélkül.
Egyébként meg ha jól tudom az 1.0 hidrotőkés míg az 1.2-ben nincs normális automatikus szelephézag állítás. Szóval jó kis motor ez :-)
Nah, megbeszéltem a kedvenc olcsó műhelyemmel, 20 perc labour-t számláznak majd rá. A hagyományos gyertyának £12 darabja, az iridiumosnak £17, szóval az utóbbit választottam, aztán levan erről is a gond újabb 105,000 km-ig :-) Köszi a tanácsot.
Tök jó ez az autó. Kényelmes, elég csendes, megbízható, alacsony a karbantartási költsége, alacsony biztosítás, £20 éves road tax, mi kell még? Ráadásul még a garázsba is befér (kb. ez a max méret ami befér és még ki is tudok szállni belőle a garázsban állva...) és még csak nem is rozsdásodik sehol (ez az első itteni autó ami nem rozsdásodik ennyi idősen). Nincsenek alpesi hegyek, sem német autobahn, szóval hogy az átlag 28mph sebességgel bejárjak munkába meg vissza, meg shoppingoljuk teszkóban stb., arra tökéletes. Ráadásul kettőnél többen gyakorlatilag sosem ülünk benne. Én megtartom ezt magamnak amíg gazdaságosan javíttatható. Ha asszonykának be kell járnia majd következő állásába (keresgél hébe-hóba), akkor neki lízingelünk majd valami elektromosat.
Azt tudod, h az az ezres kisturbó az egyik legszarabb motor ezek körül? Az a vicc, amikor ilyet már márkakereskedés sem számít be. Ez a motor van após Focusába is, újan lett véve, pár éves, de már most dobálja a CE-ket. Sas-é legalább tartós szívó, ha már csumpi. :-)