Keresés

Részletes keresés

A210 820 08 21 Creative Commons License 2024.05.01 0 0 106571

Délelőtt Zuglóban, a Vezér utcában láttam mocorogni, ott még jó volt.

 

 

 

 

 

Előzmény: TWdoktor (106567)
7-es troli Creative Commons License 2024.05.01 0 1 106570

A szélvédő mögötti tábla tudtommal egy fêl kör erejêig volt ott. Oka, hogy a megemlékezés miatt a homlokfali tábla tartóba egy retro tábla került, azonban a szalag át vágás után eleve tudni lehetett, hogy végig közlekedik a jelenlegi rendes vonalon a troli, így kikerült lentre a helyes viszonylat.

utana egész nap elől csak fent volt ilyen nagy tábla.

Előzmény: torqmatic (106566)
7-es troli Creative Commons License 2024.05.01 0 3 106569

Te miről beszél?!

Az utastérben a fehér kapaszkodó van piros matricával (?) be tekerve, emellett az utastérben es kívülről is van LED fényfűzêr. Ez miért is tartaná össze a kocsit?

 

Egyebken ên már 4-5 éve azon Az állásponton vagyok, hogy rendben, volt egy ilyen Mikulás troli otlet anno, ami jópofa volt Akkor. Azonban ez gy nosztalgia troli, ezeknek jobb helye lenne egy hagyományos forgalmi kocsin, legyen az szóló ap, vagy egy jobb állapotú csuklós 15Tr.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (106568)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2024.04.30 0 3 106568

Az már éve óta rá van rohadva. Lassan az tartja össze a járművet. Felújításra meg nincs pénz.

Előzmény: torqmatic (106566)
TWdoktor Creative Commons License 2024.04.30 0 1 106567

Ma láttam az Ikarus 60-as nosztalgia trolit az Ifjúság útján, szegény a belső sávban vesztegelt, mögötte a "Gelka" kocsija, alatta a szerelő... mi baja lett és hova tartott eredetileg?

torqmatic Creative Commons License 2024.04.30 -1 11 106566

A karácsonyi dekort mondjuk leszedhették volna már róla, illetve a táblának se a szélvédő mögé kúrva lenne a helye... :P

Előzmény: 7-es troli (106564)
trizs77 Creative Commons License 2024.04.29 0 2 106565

5 percenként járt !..............................:-))

 

 

Előzmény: 7-es troli (106564)
7-es troli Creative Commons License 2024.04.29 0 3 106564
TWdoktor Creative Commons License 2024.04.26 0 1 106563

Autóból nézve ez még kellemetlenebb.

Előzmény: * 13 * (106561)
7-es troli Creative Commons License 2024.04.25 0 5 106562

45 éves a szegedi trolibusz közlekedés. Ennek apropóján típuskavalkád lesz az 5-6 vonalakon.

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02kZp2tiDYJ2FNfvYTLtKYKZe4GFMEy7eTh41AsJEUHqZoW7XJTsX9PqFwSijp6MyPl&id=100064459248803

* 13 * Creative Commons License 2024.04.25 -3 4 106561

Ezzel a tegnap esti képpel tudom alátámasztani. A kijelzője sem működött már a végére. Ma újra jár. Minden bizonnyal megcsinálták.

Előzmény: TWdoktor (106559)
7-es troli Creative Commons License 2024.04.25 0 0 106560

A jelenleg meglévő BKV-s Ziu9 trolikon alkalmazott piros és szürke színek színkódjait meg tudja adni valaki?

TWdoktor Creative Commons License 2024.04.24 0 3 106559

Ma szembejött velem a 239. A menetirány szerinti jobb fényszórója vakítja a vele szemben közlekedőket, többek közt engem is. Valaki rá tudna nézni?

7-es troli Creative Commons License 2024.04.24 0 0 106558

Valakinek van bármi információja arról, hogy a két prototípus Solaris trollino 24 sorsa mi lett?

 

https://youtu.be/6Ev1KvnTDmQ?si=p3ClMqGpMDwdIa19

 

https://youtu.be/HNsbSK8XKx8?si=UU0muoxmAyEMtE5_

08-73 Creative Commons License 2024.04.23 0 2 106557

Idén melyik vonalakon lesz nosztalgiatroli még az N74-en kívül? Gondolom lesz N7679 is.

A 75, 77, 80, 82 (Uzsokiig), 83 (Orczyig) terveznek N nosztalgiatrolit?

torqmatic Creative Commons License 2024.04.23 0 0 106556

Ha írsz nekik, biztos megmondják...

Előzmény: Obus (106555)
Obus Creative Commons License 2024.04.22 0 0 106555

Árat tud valaki innen?

Előzmény: torqmatic (106554)
torqmatic Creative Commons License 2024.04.22 0 1 106554

1:87-ben kapható echte BKV-s példány is:

 

https://posch-modell.hu/spd/12202-931/ZiU9-trolibusz-931-es-palyaszam

Előzmény: 7-es troli (106550)
Blindmouse Creative Commons License 2024.04.22 0 0 106553

Wow.. lemaradtam. :D

 

Most láttam instán egy videót hogy a forgalomban közlekedik.. :D

Előzmény: division by zero (106552)
division by zero Creative Commons License 2024.04.22 0 0 106552
Előzmény: Blindmouse (106551)
Blindmouse Creative Commons License 2024.04.22 0 0 106551

Az IK60T mióta járóképes? :o

7-es troli Creative Commons License 2024.04.22 0 0 106550
7-es troli Creative Commons License 2024.04.18 0 0 106549

Nagyon részletes választ adtál, köszönöm 

Előzmény: tirisztoros szaggató (106544)
Komlósfecskés Creative Commons License 2024.04.18 0 10 106548

És van, ami nem változik :)

Komlósfecskés Creative Commons License 2024.04.18 0 11 106547

Prága, 59-es vonal, Nádraží Veleslavín - Václav Havel repülőtér. Itt jár a 20 duplacsuklós Skoda-Solaris troli Řepy garázsból. Valószínűleg itt sem tökéletes még a rendelkezésre állás, mert itt is több autóbusz járt a trolik között, illetve látható ok nélkül vonatozás volt, a kiadott 3-5 perces követési idő 10 percenként 2-3 kocsi formájában valósult meg. A felsővezeték itt is nagyjából az útvonal felén, a belváros felől van kiépítve.

Érkezés Nádraží Veleslavín végállomásra.

Divoká Šárka, közös villamos-troli megálló. Itt a megálló is új, hiszen 2023-ig Divoká Šárka hurokvégállomás volt, tavaly adták át a Divoká Šárka - Dědina új villamosvonalat.

Komolyabb tárolási lehetőséget itt a repülőtéren alakítottak ki, ha jól számolom kilenc kocsi tud egyszerre félreállni és tölteni. Viszont emiatt a forgalom is úgy van szervezve, hogy a trolik kétszer érintik az 1-es és 2-es terminált - egyszer le, majd a tárolóról visszatérve felszállító üzemmódban - és bár ezt külön megállókban teszik, okoz némi kavarodást a turisták körében.

Komlósfecskés Creative Commons License 2024.04.18 0 8 106546

Egy kis Prága.
58-as vonal, Palmovka-Čakovice-Miškovice. Elvileg 15 szimpla csuklós SOR TNS 18 troli szolgálná ki Klíčov autóbuszgarázsból, gyakorlatilag több autóbusz is dolgozott a vonalon. A felsővezeték nagyjából az útvonal felén van kiépítve, a belváros felőli részen, két részletben.

Palmovka végállomás, halszálkás tároló és töltőállások. Az 509-es Skoda 36Tr valószínűleg tanulójárat.

Čakovice végállomás, 58-as (trolipótló) busszal. Itt is van 30-40 méter felsővezeték. A kiadott menetrend szerint a járatok nagyjából fele csak idáig közlekedik.

Čakovice végállomás, a 106-os erőt gyűjt a visszainduláshoz.

Miškovice végállomás. Ez egy Prágához csatolt kis falu, csúcsidőn kívül 20-30 perces követéssel kiszolgálva.

tirisztoros szaggató Creative Commons License 2024.04.18 0 5 106545

Jelentéktelen ügy, mindössze 500 méter kerülő

 

A menetidő viszont pont annyival több így, hogy csúcson kívül is kell egy hatodik kocsi egész nap. Amíg a felüljárónál volt a végállomás, addig a 60 perces fordulóidő csak csúcsidőben volt szükséges. Lehet számolni, mennyi ez a jelentéktelen összeg.

 

Pl. reggel 7 és 8 között a Népliget Szenes Iván távra az Könyvesen lévő dugók miatt 6 perc van adva, míg egyenesen az Elnök utcán át ez maximum két perc lenne... 

Előzmény: Zugbegleiter (106539)
tirisztoros szaggató Creative Commons License 2024.04.18 0 6 106544

Érdeklődöm, milyen a 83-as troli kihasználtsága külön-külön a Fővám téri ill Népligeti önálló szakaszokon

Hogy hitelesebb képet kapjunk, a "népligeti" szakaszt a Kőris utca - Népliget közötti részre írom. Ez nagyjából ugyanazt produkálja, mint a Fővám téri hurok. Ezen a végén a Fővám - Kálvin szakasz ami minimálisan kiemelkedik az önálló részek közül, de ez is csak azért, mert a Fővámon 5-10 perceket állnak a trolik, és sokan szállnak fel a Kálvin térig tartva abban a hitben, hogy mindjárt indul. 

valamint a 9,72-vel közös részen?

 

 

Hát ez teljesen változó. Még a  napközbeni közös 10 percezésben sem sikerül a hangolás, hát még csúcsban. Sajnos a legterheltebb szakaszon ez a 9/72/83 közös (nem)hangolás sokat rontott a viszonyokon. Régen csúcsban 5 percezett a 83-as csuklós kocsikkal, ezáltal jobban eloszlott a tömeg a kocsikon, most viszont simán előfordul, hogy 10 perc után megy el egyszerre a három viszonylat. Ilyenkor ha első a 83-as, akkor utaslemaradás van.

Előzmény: 7-es troli (106528)
Swithun Tupac Creative Commons License 2024.04.18 0 6 106543

Arra is kellene apellálni majd, hogy meghosszabbítsák majd a Népligeten át, ha már a túlsó oldalon lesz (egyszer, valamikor, az ún. jövőben) egy új vasúti megálló. Ha meg még a korábban meglévő felsővezetéket is sikerülne visszaépíteni, akkor akár egészen a József Attilára is ki lehetne vinni... Úgy azért már volna több utas a külsö szakaszon is.

Előzmény: Zugbegleiter (106529)
Dénes Balázs Creative Commons License 2024.04.18 0 2 106542

Itt az a gond, hogy "valamikor"..... félek, a holdba lett kilőve így ez az egész.

Előzmény: 18-09 (106537)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!