Visszalapoztam az előző hozzászólásokat de nem találtam olyat amiben valaki kinai centrál zár vezérlőt kötne be egy Suzuki Swift (2005-2010) -be, hogy kulcs nélkül , távirányítóval tudja azt nyitni. A youtube-on találtam Hindi nyelven indiai srácokat akik sikeresen vették a feladatot, de magyar vagy angol nyelvű videót nem. Ha tud valaki segíteni megköszönném. Azaz köszönöm szépen előre is! ;)
Ah, igen ? Jó tudni. :) De ezzel a Noname kínai taviranyitos centrál zár vezérlővel tudnám szerinted a csomagtér ajtó zárjàt ? Ha tudnám melyik érintkező mi ezen a bontott záron,akkor működésre is tudnám bírni igaz csak nyitàsra . Valakit rà kell vennem hogy szedje le a csomagtér ajtó burkolatát és mérje ki vagy van más opció?
Igen, ez egy GC osztàlyú swift , klima van benne, de ezenkívül semmi extra sincs benne. Kézi ablakemelő, kézi tükör stb.Ma szereltem be egy ülés magasság állítással rendelkező bal első ülést. És most jön a centrál zár kínai vezérlővel. Arra gondoltam azzal meghajtom a bontásból vàsàrolt kuplunggal (trigger-rel) rendelkező csomagtér ajtózàrat.... Csak volt már valaki aki átèpitette . :) vagy nem volt ? Hát én biztosan átfogom valahogyan meg fogom oldani még ha a BCM-ig is kell húznom a kábeleket, mert a család rágja a fülemet, kinevetnek (jogosan). Tűrhetetlen. :)
Tudja valaki hogy a Suzuki Swift 2005 csomagtér záron lévő csati érintkezőkröl melyik micsoda, mert egy kínai taviranyitos centrál zár vezérlővel szeretném működésre bírni, de nem tudom melyik a fázis , a nulla és melyik kettőt zárja a csomagtér ajtó zárba épített mikrokapcsolo. Köszönöm előre is ! Az egész család püföli a fejem amiért nolyan autót vettem aminek kulccsal kell nyitni a hátulját. Kérlek segítsetek! Köszönöm szépen előre is a segítséget! Üdvözlettel: András.
132.000 km van az autómban, most cseréltettem fékolajat benne. Gondolom, hogy a levegő kipumpálása közben rendesen megtaposták a fékpedált, de olyan furcsaságot csinált, hogy az ajtónyitást jelző visszajelző lámpa égve maradt becsukott ajtónál is. Emiatt a riasztó beriasztott.
Lassan rájöttem, hogy ha kinyomom a féket, akkor elalszik. Aztán azt vettem észre, nem is kell a féket kinyomni, csak a pedált balra és jobbra mozgatni. Majd, hogy ez lehet a kuplung is.
Na, ekkor a szerelő (aki nem elektromos) befeküdt a műszerfal alá, és talált valami vezetéket, ami (feltehetően az utólag beépített riasztóé 15 éve), ami kidörzsölődhetett...
Huhh...
Arrébbilincselte, most minden ok. De igen érdekes helyzet volt...
Sziasztok. Adott egy 2007es benzines swift, hidegen a kuplung váltó szépen működik. De amint bemelegszik rendesen 20-30km után. Akadni kezd a váltó, karcosan, nehezen veszi a sebességet. Kuplung több mint egy éve lett cserélve az egész szerkeret és a fekolaj is kb egy éve volt cserélve. Mi lehet a baj? Előre is köszönöm a segítségeteket.
Suzuki Swift 2011-es évjárat, 1.2 motor. Az olajleeresztő csavar alátét, méretét, anyagát leírni valaki? Mióta megvan az autó, soha nem cseréltek alátétet. Ha a csavar méretét is tudja valaki, akkor öröm és bódottá. :-)
Adott egy 2008-as 1.3-as benzines Swift, ami hidegindításnál ingadozik az alapjárat, van hogy alacsony, 500-600 körül, de van hogy meg magától felugrik 2000-re, van hogy leis akar állni, füstöl, kattogva jár, de ha elindulsz vele, s kezd bemelegedni, beáll normális értékre. Merre érdemes keresni a hibát? A tulaj városba használja oda vissza 6-6 km-ert....
Köszönöm, még gondolkozom. Ezeket Michelin dolgozók árulják. Inkább megpróbálok 185 méretben szerezni. A dolgozók évente vásárolhatnak kedvezménye áron. Kereskedőknél 40 ezer fölött van bőven.
Ahogy olvasod/látod is: elvileg nem a legtökéletesebb méret rá, de a "tűrésbe" belefér. Nehezebb nemigen lesz a kormányzás, inkább az a jellemző, hogy amit írtak is > a szélesebb abroncsot könnyebben megvezeti a nyomvájú (bár szvsz 1 méret különbséget nem nagyon fogsz érezni, ez a jelenség akkor hangsúlyosabb ha nagyobbat ugrasz, pláne felni szélességgel együtt, pl.: anno apumnak volt egy Bravoja 6J széles 175/65 R14 téli lemezkerekekkel, majd feltettünk rá 7J széles alut 195/50 R15-el, na ott aztán lehetett érezni a különbséget egyértelműen...ráadásul szervo se volt benne :D :) ), cserébe kanyarokban is stabilabb és az oldalszélre se nyúlik annyira (de mondom, ezt a kis váltást szvsz nem igazán fogod érezni hangsúlyosan). Közelebbi példával: feleségem "vasaló" Swiftjén a gyári alapméret 165/70 R14 téli lemezkerekek vannak, tavaly tavasszal a megöregedett nyárik helyére az alufelnire 185/60 R14-et vettem, sokkal jobban áll az autónak mint a virslikerekek :) de drasztikusan nem zongorázható a különbség kátyú megvezetésben vagy fogyasztásban stb (nagyon forszírozva érezni, hogy stabilabb a kanyarokban, bár szvsz a futóműve egyszerűsége és kvázi "alap" belépőmotoros kisautósága mellett egész élvezetesen vezethető a sarkokba kitolt kerekeivel és a lelkes/pörgős motorral, a maga mezőnyében játékos - míg mondjuk egy korabeli mondjuk C2 1.1 60LE az meg lusta kényelmes...). :)
Adott egy 2011-es Swift. Jelenleg 175/65- 15" abroncsok vannak rajta, 6,5J könnyűfém felnin. Venni akartam rá egy 185/50- 15" Crossclimate garnitúrát. De most találtam ebből a gumiból egy 195/60-15" garnitúrát, 120 ezer forintért. Mit szóltok hozzá? Feltehető rá? Gumi kalkulátor szerint igen, 0,9% eltérés van. Nem tudom, hogyan változna meg a kormányzás, az autó viselkedése. Segítő válaszokat köszönöm!