Szerintem a külsős szakértőket nem igazán érdekli, hogy főmüsor idő e vagy sem , ők nem a tv alkamazottai, gondolom ha nem érnek rá akkor nem mennek be. (persze nem tudom hogyan megy)
Tudom, csak nem nagyon van időm visszanézni őket... meg az eleje külön annyira nem is hoz lázba :-D
A Truck versenyekkel pechem van idén, az előző 2 éjjel volt és másnap korán kellett kelnem, a maira meg nem értem haza. Pedig eddig izgalmasabbnak tűnik, mint az elmúlt pár évben.
A Cup futam egyébként fantasztikus volt ezzel a gumikopással, még úgy is, hogy csak a második felét láttam. Ügyesek voltak, hogy nagyrészt megúszták balesetek nélkül.
Nem tudom, hány futamot kap az Xfinityben, és lesz-e bármi esélye, de sok sikert neki :-D
DiBenedetto is újra feltűnt, a Viking Motorsportsnál indul az NXS-ben... még sose hallottam róluk, de nem önálló csapat, az RSS tulajdonú #38-ast versenyeztetik.
Azt mondták valamelyik futamon a magyar kommentátorok hogy Vargyas párhuzamosan indul az Euroseriesben meg az usákoknál is (és ez a bevállalósság állítólag nagyon tetszett a nascarnak).
Ha jól számolom, a 14. helyen álló Bowman a legjobb Chevys most... :-O Közben Haley villog az RWR-es autóval, látszik, hogy ezen a rövid pályán már utolérték a mezőnyt.
Most látom, hogy Vargas is a mezőnyben van (bár már a garázsban), pedig a héten jelentették be, hogy idén az Euroseries-ben versenyez. Tavaly egy Xfinity futamra se tudott kvalizni.
Meglepő Almirolát a Gibbsnél látni... fiatalon, még a Toyota korszak előtt versenyzett náluk, de elég rossz szájízzel vált el tőlük (akkor volt az a Busch futam, amit úgy "nyert meg", hogy a verseny közben a szponzor nyomására át kellett adnia a volánt Hamlinnek)
Suarez kommentál, imádom, hogy sose múlik el a jellegzetes akcentusa :-D pedig tökéletesen beszél angolul.
Ha már szó volt az ARCA-ról, a tavalyi bajnok Jesse Love a pole-ból indulva szinte végig vezette az Xfinity futamot, amíg az overtime-ban ki nem fogyott a benzinje. Azt már nem hiszem, hogy egész évben ilyen erős lesz, csak ezen a pályán most lehetetlen előzni...
Nem is volt túl mozgalmas futam, de a végén jópofa volt a benzinkáosz. Dagi hihetetlen mázlista, ő volt az egyetlen, aki végig bírta, a többiek szinte már a zöldnél se tudtak eljönni.
Közben láttam egy képet, az elszabadult tető egy nagy horpadást ütött Ty Dillon truckjának a tetején. Vajon az övé is leesik a hátralévő 30 kör alatt? :-D
Ehhez képest most gurult be a garázsba egy kabrió kivitelű truck... :-D és nem volt baleset, egyszerűen menet közben lerepült a teteje. Mégis mi tartja össze ezeket? Valamelyik low-budget kiscsapatból még kinéztem volna, de ez a Niece egyik truckja volt, nekik tudniuk kéne autót építeni.
Ha jól látom, KyBu a lábtörése óta először indult draftolós versenyen az alsóbb osztályokban. Úgy látszik, Atlantát biztonságosabbnak érzi, mint a 2 nagy pályát...
Pár futamot szoktak adni náluk kábel TV-n, a többit csak helyi adókon vagy sehol. Azért nem színvonalas, mert anyagilag nem éri meg annyira a csapatoknak, mint a Truck vagy a regionális szériák, ezért van pár élcsapat (közülük is kiemelkedik a Venturini), aztán egy nagy szakadék után gyengécske amatőr istállók. Daytonában a draft összerázza a mezőnyt, de a többi pályán a mezőny 2. fele sok kör hátrányban végez, ha egyáltalán végig bírják.
Ráadásul a nagy csapatok is sokszor több versenyző között osztják meg az üléseket, kevesen neveznek full szezonra, ezért van, hogy a bajnokság is már az elején lefutott.