Szerintem ezzel a T-comos reklámmal kivételesen nincs gond, direkt kreténre vették a figurát és jól megoldották. Jim Carrey-nek se rójuk fel, hogy nem Laurence Olivier stílusában játszik. Sokkal inkább egy ilyen poénból bénára vett filmecske, mint a csomó félrecsúszott szar vagy így karácsony előtt a nyálban úszó selejtek pl a Vodafone enervált ripacskodása Bodrogiékkal.
Ha bele akarnék kötni a T-s reklámba, akkor pont ott billen ki a ritmusból, amikor a végén az agyonsminkelt nagymama megpróbál kedves-komoly hangot megütni, na az hiteltelenre sikerült.
papa hazajön a kölykével valahonnan, lekapja a gyerek fejéről a sapkát, aztán már az ágyon fekszenek ruhában, gyerek sarka kisebesedve, de biztos ami biztos, a kezét keni be.
A szegény gyerek bámulja a papát lüke nézéssel, végül is nem színész.
A reklám után azonnal felöltöztem és elmentem a patikába és vettem 20 dobozzal. Kérdi a patikus minek ennyi, mondám a reklám hatása.
Az a legszanalmasabb, hogy a 20 mp-es reklamnal feluton vagy elfogyott a rap-szövegírói szufla, vagy elfogta a versmondót a primer szégyenérzet és visszavált közönséges beszédre..
Stella Artois... az akkorát szól, hogy leszakad alattam a födém...
Másik: valamilyen danone-joghurtot vagy kefirt "népszerűsít(ene)" egy reppelő picsa. Tipikusan az a darab, amikor a cég tehetségtelen marketinges kislányai megmintázzák magukról a vélt célcsoportot. Én meg minden esetben fürgén a távkapcsolóhoz nyúlok.
Zárkózik a Vodafone a Telekom idióta-brigádjához: Bodrogi Gyula és Szilágyi Tibor ezúttal egy demens Bodrogi Gyulát és egy még demensebb Szilágyi Tibort alakít. Én meg csak nézek, hogy valaki ettől fog igénybe venni telkom szolgáltatást???
Vegye, keresse, csak most három (közben tucc tucc) össszesen 80 forint, igen tudjuk hogy vonzó lehet keresse vegye pörögj rá, vegye, vegye keresse. A patikában most akciós keresse, meg azt is vegye.
És a dobolás az alid vagy lidli reklám alatt? A hogyan tegyük idegesítővé a reklámokat és biztosítsuk, hogy ne figyeljenek oda versenyben így előkelő helyet foglalnak el.