popsi. Keresek motortér képeket. Összekevertem a vezetékeket. Nincs világítás irányjelző csak a visszajelzőn világít folyamatosan. Trafót cseréltem és szét huzgáltam a környéken a vezetékeket.
Érdeklődnék 110-r coupé sorsáról. Engem komolyan érdekel.Fiatal koromban kettő is volt tulajdonomban, jelenleg keresek egy példányt, mi boldoggá tenne.
Állapottól függ. Ez alapján, amit írtál, 1 és 6 millió Ft között valahol. Minél eredetibb, minél kevesebb rozsda van, minél könnyebben (kevesebb ráfordítással) lehetne veteránvizsgára menni vele, annál több.
Új vagyok a csoportban, azért regisztráltam, mert a szüleimnek van egy Skoda 110 r dupla lámpás kivitel, 1980-ban lett a karosszéria és a motor is felújítva, kb 1000 km-t ment , majd eltették egy garázsba.
A kocsit néha beindították, hogy lehetőleg ne károsodjon, kicsit mentek vele, majd ismét eltették. Ennek köszönhetően jelenleg is teljesen üzemképes az autó, beindul, megy, a fékek nincsen beállva.
Meg van az eredeti régi többlapos forgalmi engedélye, az összes gyári kézikönyv, felszerelés, stb.
Az lenne a kérdésem, hogy jelenleg mennyi a kocsi hozzávetőleges ára, és kinek lehetne eladni?i
For sale r1975 Skoda 110RIt is an export model with wipers on lights and also el. the opening of the windowsThe car is in beautiful original condition. Shes insured and ready to ride. Has new all tires, battery, seats, carpets,...Possible for white tags.It's 7230km on the alarm clock, but I don't really know.Price €22,000 negotiableViewing is possible anytime in Preov.
Igen, volt extrásabb verziója is a 110-es, annak volt duplakörlámpás az orra. Az kicsit értékesebb, mint a mezei 100-as. De az igazi kincs a 110r Coupé, ott már bőven többmilliókról beszélhetünk. A neppertől óvakodjanak, ebben egyetértünk. Ki kell várni a megfelelő vevőt, aki a megfelelő árat adja. De a piac úgyis beárazza majd, csak türelem kell hozzá.
Az eladó nekem a volt osztálytársam, az autót kis túlzással én is 6 éves koromtól láttam néha :-)
A 6 milliót egy túlvezérelt lelkes FB kommentelő írta, teljesen irreális. Sajnos tényleg egy alaptípus, nem igazán klasszikus. Ebből amúgy létezett extrább kivitel? Mintha lett volna 4 lámpás, de ebben nem vagyok biztos... Én azt is tanácsoltam, hogy esetleg tartsák még 5-10 évig ebben az állapotban, tuti többet fog érni, de sajnos nagyon foglalja a helyet. Én is megvenném, de nem tudnám hol tárolni.
Egy neppertől kaptak amúgy egy jó(nak tűnő) ajánlatot, 1.5M-at adna érte úgy, hogy előre elutal valamennyi előleget látatlanban. De itt azért reális a veszély, hogy az előleg utalása után megjelenik, majd lefikázza az autót és nem akart adni érte annyit...
Nekem rögtön többen is ajánlották ezt a kocsit (a rokonságot ismerem), de sajnos nem vállalhatom be. Facebookos faros Skodás csoportokban érdemes még megpróbálni, én biztos vagyok benne, hogy ésszerű áron 1-2 megveszik. Mi ez az ár? Az biztos, hogy nem 6 millió. Azt mondanám, hogy max. 500-600ezer Ft a magyar piac fizetőképessége erre a típusra, mivel gyakorlatilag semmi extrát nem tud, nem különleges széria. Az érzelmi kötődést a piac nem fizeti ki.