Az ikeás reklámok a tipikus példái annak, hogy indult el a lejtőn egy amúgy egész jó áruházlánc. Amikor hülyére qrogatnak azzal, hogy az ételdobozaik mennyire hű meg ha és vigyázni kell az ételre, akkor az összes csomagolásukban mindent megtesznek a környezetszennyezésért....
Volt pár éve egy hasonló, de még nyivákolósabb T-reklám is. "Nagy" tévében már régóta nem láttam, de a helyi tévé híradója előtt és után szinte mindig.
Gitta néni minden utastól megkérdezi, hogy hogy van.
A fia nem megy haza karácsonyra.
Matyi meg egyfajta gyerekpótlék lesz a kis lelkének, mert Gitta néni szemei arról árulkodnak, hogy felidézi benne gyermekét, ráadásul megkérdez tőle: Hogy vagy? A válasz: Köszönöm....
Biztos valami rokona a Matyi gyerek - milyen jó dolog is a nepotizmus...
Amúgy olvasgattam a kommenteket a youtube-on, mindenki el van tőle olvadva. Hát én nem.
Ez a "na, húzzá!" milyen lekezelő már! Én vagyok a sofőr, élet és halál ura a buszon... Mintha a valagából rántotta volna ki a srácot a zavarba ejtően maszkulin hölgy.
Alapvetően nem bírom az ilyen rámenős, jópofizós emberkéket, és tapasztalatom szerint a sok "hogy vagy" meg "mi a helyzet" mögött sosincs őszinte érdeklődés.
Gitta női buszsofőr. A random jóember repülőjegy rendelésről érdeklődik / T-kom mobilnet/, Gitta sms-t kap a gyermekétől aki nem ér rá valamire gondolom a T cégtől. A Matyi felhívta saját magát és akkor kérdezte meg .
Valaki fordítsa már le ezt az új telekom reklámot:
Van egy pasi női hanggal vagy valami hasonló.
Aztán jön Matyi, aki épp nem talál valamit, de a bácsi (vagy néni a buszsoför) mondja neki, hogy mennyé'
Majd jön valakinek egy üzi, hogy anya idén se tudok hazajönni. ( Az is rendes gyerek aki nem felhívja az anyukáját, hogy valamiért nem tudok jönni, hanem küld egy esemeset...)
Aztán a söför (néni vagy bácsi) felhívja a mobilján a srácot aki otthagyta a mobilját? Aki megkerdezi, hogy vagy.
Kedvencem az Elinix probiotikum vörös hajú reklám csaja.
Tavaly még belehajították egy labdákkal teli valamibe és akkorát nyekkent, hogy vége is lett a reklámnak.
Aztán egy repülőgép fedélzetén tett valamit a szájába, most meg bebújik az ágyba - de miért - és vége is van.
Hihetetlenül merev a csajusz, látszik, hogy a reklámot készítőnek lehet a barátnője, egyáltalán nem a képernyőre termett, de azért még nyugdíjas korában is őt fogjuk látni ez ügyben.
Anna előtte, Anna most.... Anna régen félhomályban élt, de most, hogy rendetrakott és eladta a felesleges rongyait, már világos lett és nem tud leállni az idióta karlengetős pörgőtánccal (és a nap is kisütött).
Kicsit belezavarodtak a saját hülyeségükbe. Ugye az a lényeg, hogy a parasztok kinézik a boltban az megvásárolni kívánt terméket, de aztán otthagyják, mert majd inkább megveszik a neten ócsón. De a legújabb verzióban, amiben az a rusnya boszorkány van, elbaszarintották a szinkront.
Az is idegesítő, hogy ugyanazok az arcok jönnek szembe folyton.... A kávéreklámos hölgynek gyulladtak és dagadtak a lábai - az ő szavaival élve - mint egy elefántnak (mióta gyulladt és dagadt az elefántok lába?), de ami még nagyobb baj, hogy providentuzsorakölcsönből vesz robotporszívót a jó édes anyukájának..
Illik oda, mint Mozart és Verdi halotti mise a valamelyik falfesték reklámba. (Dies iare tétel, "Isten haragjának napja, mely a világot lángba borítja")