Keresés

Részletes keresés

njani1 Creative Commons License 2023.02.12 0 0 2768

Sikeült nekem is megnézni. Én októberben kötöttem újra, akkor azt mondta a telefonba, hogy kb 10% fognak emelni januárban. Erre nekem is kb 20% lett. Azért megpróbálom reklamálni, hogy nem ezt ígérték. Bár szerintem sok haszna nem lesz.

Előzmény: Veszpremi (2767)
Veszpremi Creative Commons License 2023.02.11 0 0 2767

Már sikerült.

Viszont a nekünk történt csaknem 20%-os emelés ürügyén megnéztem, ha most újrakötném hosszabbítással, vagy teljesen újat kötnék (ilyent valsz. nem enged), akkor jóval olcsóbb lenne, mint amit ők felszámoltak. Azaz aki UPV+Voda időkben évtizedekre ügyfél és már milliókat befizetett, azt büntetik.

Előzmény: njani1 (2766)
njani1 Creative Commons License 2023.02.08 0 0 2766

Nekem se sikerül, írtam levelet, de válasz még nem érkezett.

Előzmény: Rwn (2765)
Rwn Creative Commons License 2023.02.07 0 0 2765

valakinek sikerült befizetésre váró számlát megnézni, ésvagy letölteni az elmúlt egy hétben?!

Előzmény: Veszpremi (2764)
Veszpremi Creative Commons License 2023.02.02 -1 0 2764

A számla persze nem tölthető le, a letöltés hibát dob. A régi számlák letölthetők. Evvel szinte egyidőben jött egy mail, hogy megszüntetik az analóg csatornák sugárzását (van egy másik TV-nk). Ahová ez a piszkos mocskos NER beteszi a lábát, ott kő kövön nem marad. A UPC-t már régen visszasírjuk, de most ez! Autópályákat extrán drágította, villany hálózat használati díjat horror drágította, ahová beteszi a lábát horror árak vannak és nulla minőségű szolgáltatás.

Előzmény: Veszpremi (2763)
Veszpremi Creative Commons License 2023.02.02 0 0 2763

19.4%-al emeltek. Tud valaki arról, hogy akkor most mi van az emeléssel? Nem ennyit írtak.

Előzmény: tenger virága (2762)
tenger virága Creative Commons License 2023.01.21 0 0 2762

Szia,

Én is megkaptam az új számlát, nekem 10,7 %-al emeltek :) na ez sem 9,39

Előzmény: redmonkey (2761)
redmonkey Creative Commons License 2023.01.12 0 0 2761

Megkaptam az idei számlájukat tegnap. Beleírták a drágák, hogy: 2023. január 2-tól valamennyi mobil és vezetékes díjcsomagunk havidíja maximálisan 9,39 % -kal kiigazításra kerül az ÁSZF 7.2.2 pontja alapján.

Majd megemelték a díjam 13%-al :D Hihetetlen.

tenger virága Creative Commons License 2023.01.10 0 0 2760

Kérdésem, hogy van-e a fórumon régi UPC-s? A UPC megszűnésekor a vodafone vette át az ügyfeleket, nekem otthon csomagom (internet, kábeltv) van, júliusban volt informatikai átállás, azóta nem tudják leemelni a számlám összegét csoportos beszedési megbízással.Előtte működött, a UPC-nél, a vodafonnál is.

Valakinek ilyen tapasztalata?

 

szmelinda2017 Creative Commons License 2023.01.04 0 0 2759

#Számla ügy

Van még valaki esetleg akinek a Vodafone 1 éve nem küld számlát? Kérdeztem már őket hogy mikor fogunk kapni de nem tudják. El akadás van! Utálom hogy őssze vissza hazudoznak! 1 hónap van még a hüség időből és gondoltam meg szabadulok tőlúk de közölték hogy 30e Ft-ot kell be fizessek akkor ha most mondom le! 🤬🤬

Veszpremi Creative Commons License 2022.12.13 0 0 2758

Kártyás ügyfél azonosítása online idén sem sikerült hiba miatt. Be kellett menni. Ott azt mondták, jövőre is menjünk be, mert ez valsz. ilyen marad. Hmmm...

toto92 Creative Commons License 2022.11.19 0 0 2757

Sziasztok!

 

Be akartam lépni a vodafone tévé netes felületére (tv.vodafone.hu), erre ez a hibaüzenet fogadott:

 

Elérted a maximum készülékszámot. Törölj egy készüléket a fiókod alól. (WA204)

 

Az oldal alján a "Fiókod kezelése" linkre kattintva 404-es hibaüzenet fogad, az egyetlen bármiféle fellelt útmutató pedig csak azt részletezi, hogy otthon, a médiaboxban hogyan tudom törölni a készülékeket.

 

Létezik, hogy a nézd bármin, bárhol, bármikor online felületet csak otthon a nappalimban a médiabox előtt álldogálva tudom karbantartani? Vagy valahol a vodafone.hu-n bejelentkezve is elérem, csak én nem találom hogy hol?

 

Ui.: A nagy nyári megújulás előtt ezt lehetett online intézni, azóta veszett el ez a funkció.

Veszpremi Creative Commons License 2022.11.02 0 0 2756

UPC kisebb minőségi problémák esetén is önmagát szó nélkül kötbérezte. Ezek? És mi lesz majd a tulaj váltás után!?

Előzmény: tybor41 (2755)
tybor41 Creative Commons License 2022.11.02 0 0 2755

a Vodafonról annyit

szept 16-an leszakították az utcán a bejövő kábelt

internet, telefon tv elment

azonnal

bejelentettem ( 1 orás telefenálás után  )

2 nap után kijött egy technikus aki megállapította hogy a kábel le van szakadva, majd elment.

azóta semmi nem történt ----leszámítví azt hogy azóta 3 szor telefonon érdeklödtem és panaszt tettem

 ma nov.2-a van

 

 

ennnyi

 

Dr Dee Creative Commons License 2022.10.12 0 0 2754

Dehogynem,a Magyarország Zrt ami New Yorkba van bejegyezve:-(((

Előzmény: Veszpremi (2753)
Veszpremi Creative Commons License 2022.10.10 -1 0 2753

Voda app nem működik. Ennél szarabb cég nincs a világon!

Dr Dee Creative Commons License 2022.08.31 0 0 2752

Üdv Mindenkinek!

 

Számhordozással kerültem az akkori Pannon GSM-től a Vodafonehoz.  2008-ban havi 40-50.000ft-ot fizettem, a Vodafonnál ekkor indult a korlátlan csomag 20.000-ért. Most a RED free csomagban vagyok 10.000ft-ért havonta. Nincs hűség idő az előfizetésemen. Mostanában gondolkodtam, hogy kicsit piszkálom őket olcsóbb havídíjra :-))

Veszpremi Creative Commons License 2022.08.20 0 0 2751

Ja, hogy mit javasolok? Legutóbb a netes írásos bejelentőben megpengettem nekik, hogy a hírközlési hatósághoz leszek kénytelen fordulni, ha igen gyorsan nem oldják meg. Szerintem ez nyomott rajtuk.

Előzmény: Mikonú (2749)
Veszpremi Creative Commons License 2022.08.20 0 0 2750

Végül kijöttek, és kint az utcai oszlopon valamit matattak és minden frankó lett. De ehhez évek kellettek. Visszaigazolás vagy valami, vagy kötbér, se híre, se hamva. Nem akarásnak nyögés a vége. De végre!

Előzmény: Mikonú (2749)
Mikonú Creative Commons License 2022.08.20 0 0 2749

Szia, mire jutottál velük?

Az én sztorim: aug. 11-én bejelentettem, hogy a TV-box tönkrement, aznap jöttek, cserélték, de feléleszteni nem tudták. Azóta sem, ma aug. 20. van. Min. 5 órát töltöttem miatta telefonon, mindig átirányítanak, ami vagy megszakad, vagy mellémegy, vagy megígérnek valamit, amit nem tartanak meg. egészen elképesztő. Mit javasolsz?

Előzmény: Veszpremi (2745)
Hsjsjsjjsje Creative Commons License 2022.08.17 0 0 2748

Bocsi rosszul mondtam feltolto kartyás vagyok. És ezert nem is ertem mi ez a szamla.

Veszpremi Creative Commons License 2022.08.16 0 0 2747

Mármint kártyás vagy?

Szerintem a rendszer átállás (ami botrányos volt) hatása még mindig tarthat és kimehetnek olyan számlák, amik nem jogosak. Csak találgatok.

Előzmény: Hsjsjsjjsje (2746)
Hsjsjsjjsje Creative Commons License 2022.08.16 0 0 2746

Valaki tudja miért kaptam számlát a vodafontól? Mert előfizetéses vagyok és senki nem mondd semmit. Nyílván be fogok menni hozzájuk de addig is jó lenne ha valaki mondana valamit. Nagyjából 5000 Ft-ról van szó. Szóval valaki tudja miért kaphattam. És nem fizettem elő semmire meg nem is regisztráltam semmilyen szolgáltatásra.

Veszpremi Creative Commons License 2022.06.22 0 0 2745

TV adás miatt küzdök velük, hihetetlen egy bagázs. Kénytelen voltam belengetni nekik a hatóságot, ha számtalan bejelentés után nem javítják ki. Szerintem ezek lexarják azt is.

Előzmény: Polyscias balfouriana (2743)
Gaborovov Creative Commons License 2022.06.22 0 0 2744

Elkezdték bepótolni a számlázási lemaradásukat.

Előzmény: senior222 (2740)
Polyscias balfouriana Creative Commons License 2022.03.03 0 0 2743

Fordított mese. 15 éve Vodás mint exUPCs sőt exChellos. Vonalas szolgáltatásokkal. Ehhez csaptak még UPCék mobilost, 17-ben. Úgy tudtam, mivel nem kértem az elvodásodáskor ennek a mobilosnak a a bekonvertálását és a UPC SIM-et ki is vezette a Voda, vagyis meghótt a telószám, s számlát nem kaptam, se levelet, se emailt nem kaptam, így úgy tűnt, tényleg nincs.

Majd kiderült, tavaly, hogy DE, szerintük megkaptam az új simet, és számláztak is, csak én nem fizettem. A számlaértesítőt arra a telefonszámra küldték, amihez nem kaptam meg a simet, a számlát arra az e-mail címre küldék, ami sosem volt értesítési elérésként megadott (chellos/UPC-s mail). Véletlenül derült ki az egész, tartozom, bár már le is tiltották a meg se kapott sim telószámát. Noha szerintem az ÁSZF szerinti ráutaló magatartás se valósult meg (SIM kártya hiányában elég nehéz megvalósítani ...). Voda szerint de, ha ők elküldték, akkor biztos átvettem. Igaz, se tértivevényt nem tudtak bemutatni, se forglamat a telefonon. És persze díjfizetést se, ami érthető, mert nem vagyok gondolatolvasó.

Most tartunk 9 hónap masszírozás után, hogy kint van követelésbehajtáson. Fogyvéd., NMHH nem segít. Intrumnak adják ki állítólag behajtásra.

 

Sok sikert! 

 

Ja. Vonalas előfizetéseknél ezek után csak a hűségidőt várom. Aztán pá.  Ahogy Vodások ezrei is így vannak. Aztán lépünk másfelé. :)

Előzmény: Új Testaccio (2742)
Új Testaccio Creative Commons License 2022.02.23 0 0 2742

Üdv. Remélem, nem a legnagyobb Vodafon-balek vagyok.

Évek óta számláznak vonalas telefon-fenntartást, értesítést, számlát kapok, de nem figyeltem egy mp-t sem az egészre, azt hittem, ez a mobilszámla. Mindezt azért tettem

 

Mert nincs vonalas telefonom.!
Kiderült, mégis évek óta számlázzák.

 

Idegileg hogy bírom, ha reklamálom.

Pontosan hogy reklamáljam

K9szönöm a baráti és nem gúnyos segítséget-

Téferi Creative Commons License 2022.02.21 -1 0 2741

Soha többet Vodafone! Ma bementem az egyik budapesti plázába, ahol a feleségem nevére szóló szerződést a nevemre akartam íratni. A szükséges papírokat - meghatalmazás, lemondó nyilatkozat - benyújtottam az ügyintézőnek, aki határozottan kijelentette, hogy hiába a meghatalmazás, nem hajlandó átírni a nevemre az előfizetést. Indoka annyi volt, hogy sokan visszaéltek a meghatalmazással, ő pedig emiatt nem hajlandó dolgozni. 

Legjobban azon háborodtam fel, hogy a kijelentésével engem is azok közé sorolt, aki hamis vagy hamisított iratot használ fel. Amikor ennek hangot adtam, flegmán közölte, hogy hiába panaszkodok, nem a Vodafone kapja meg a panaszom, mert a kirendeltség alvállakozásként "működik". 

Telefonon panasszal éltem az ügyfélszolgálaton alig 48 perc várakozás után, kíváncsi vagyok mit válaszol a Vodafone.

senior222 Creative Commons License 2022.02.17 0 0 2740

Egész januárban és a mai napig sem kaptam számlát sem email-ben, sem SMS-ben, sem a fiókomba a mobilszolgáltatás ügyében. Telefonon próbálom elérni az ügyfélszolgálatot, de negyven perc várakozás után feladtam. Már háromszor. Most nézegetem más szolgáltatók kondícióit.

FOMA Creative Commons License 2022.02.17 0 0 2739

Jut eszembe, az internetnél a legnagyobb csapás, amit rám mértek, az e-mail címek megszűnése volt. Nagyon sok szolgáltatónál, banknál, magánszemélyeknél stb. ott volt a fő címem, még az itt regisztrált is. Azóta nem tudok levelező programon keresztül e-mailt küldeni, csak olvasni, és így kicsit macerás a válaszok küldése.

 

 

Tud valaki olyan ingyenes szolgáltatót (vagy akár kisebb összegű egyszeri díjast) amihez van SMTP-szolgáltatás, és amit meg lehet adni egyéb e-mail címhez kimenő levelezéshez?

Előzmény: FOMA (2738)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!