Igen ,a Delphin Imperial vagy a Royal Holiday olyan. Viszont közvetlen mellettük pl. a Melas,Baia Lara,Liberty,stb. meg teljesen visszafogott és ugyan úgy nagyon jó minőségű szálloda. Ott tényleg mindenki olyat talál amit szeretne.Arról nem is beszélve,hogy balra 50km-el egy hegyes köves Kemert találsz ,a másik irányban 50km-el pedig egy lassan mélyülő homokos partot,mondjuk Evrensekit.
Kétszer voltam Tunéziában mert nagyon jó árban volt és még vállalható körülményekkel. Már nem érzem úgy,hogy vágyom vissza menni.
Antalya Larában voltunk ötször az elmúlt 15 évben, persze a sok neves hotellánc nagy és elegáns egyégei, pl. a Delphin Imperial vagy a Royal Holiday Palace még gazdag giccseségében is hatásosan elegáns és nagyvonalú, más kategória mint, amit Tunéziában (vagy akár Görögországban, vagy Spanyolországban, vagy akár Dominkában, Mexikóban...) láttunk.
De az előzetes sok negatív vélemény ellenére mi kellemesen csalódtunk. A tengerpart, a homok pl. jobban tetszett, mint a török riviérán.
Kétségtelen, hogy az utazási irodák nagyot emeltek a főszezoni tunéziai utak esetében is. Most augusztus elején egy hétre fejenként 1.100 euró volt a tarifa, az már tényleg nem olcsó, annyiért Törökországban is csúcsszállodába mehettünk volna. De korábban, amikor még olcsó volt valahogy nem jártunk Tunéziában, és egyszer oda is el kivántunk menni.
2007-ben 8nap 2felnőt+1gyerek Monastir 5 csillagos szálloda 192.000ft repülővel Last minute keretében a Balatonon helyett! 👍 Hihetetlenül jó volt minden tekintetben! Ez adta meg a kezdő lökést külföldi utak iránt. Természetesen a Törökország mindent visz nem hasonlítható össze Tunéziaval. Ár érték arányban viszont sokáig Tunézia nagyon erős volt egykor.
"tán még nem is a török, de legalább nélkülözi ez utóbbi gyakori csillogó giccsességét."
Azért a Török egy teljesen más kávéház. Ott olyat találsz amit akarsz, az akár lehet giccses vagy akár puritán,csak a pénztárcád szabhat határt.Tunéziának a fénykorában is igazából az ára volt a legnagyobb varázsa. A Best Reisen vagy a Karthago fillérekért vitt a tengerhez,hát már az sincs így.
Kora és itt-ott érezhető kopottsága ellenére továbbra is szép, ápolt, fotogén, nincs az a retro érzés, mint sok más helyen.
Nem tudom, mikor újították fel, de a szobánk is kellemesen, keletiesen elegáns volt, nem lepusztult. Lehet, hogy hatott a baksis is, és ezért kaptunk jobbat, de az is lehet, hogy mindegyik szoba ilyen felújított. Aki meg a külső pool-okat szereti, annak igazi paradicsom.
Világos,hogy nem az európai 5 csillag, tán még nem is a török, de legalább nélkülözi ez utóbbi gyakori csillogó giccsességét.
A kaja tényleg jó. Aki persze a minőségi, márkás italt is várja, az ne menjen arab országba. A sör és a bor nem rossz és korlátlanul fogyasztható, a vacsorához minden este nem egy pohár, hanem egy egész üveg kellemes helyi bort tettek elém, a tömény persze valami gagyi, pont mint Egyiptomban, nem is mertem belenyalni.
Legalább 20 éve jártam arra, a Hannibal Palace szállodában. Már akkor is ráfért volna egy renoválás, de jól éreztük magunkat.Nem tudom,hogy milyen lehet most.
Marhaba Palace, Port el Kantaoui. Nem új szálloda, de nem lehet rá panaszkodni. Persze nem túl olcsó, de aki Tunéziában olcsó szállást választ, az később ne méltatlankodjon.
Két hete jöttünk haza Tunéziából . Port El Kantaouiban voltunk 5 csillagos szállodában.
A szobák , a külső medencék szépek, kaja (AI) jobb, mint amit vártunk, a tengerpart, a víz kitűnő, a városka hangulatos, a vásárlás olcsó, a kirándulások kb. amire számítani lehetett. Karthágót egyszer látni kell bármilyen meleg van is. A 4 csillagos szállodákban lakó vendégek közül néhányan azonban már panaszkodtak az ellátásra. Egyetlen dolog volt csak kellemetlen. Ilyenkor van meduzaszezon és bizony a kis, nem is nagyon észrevehető szőrös karikák időnként megcsipik a fürdőzöket. Védekezni nem is lehet ellenük, de nagyobb bajjal vagy orvosi kezeléssel általában nem jár, ég egy-két óráig a bőröd és látszik a helye egy-két napig!
Mi nemrég jöttünk haza. Hammametben voltunk, soha többet. A szállodában a vendégek erőszakosak, kulturálatlanok voltak, a 4 csillagos szálloda koszos volt. A parton nem tudtuk a tevekakákat kikerülni. Két fakultatív programra fizettünk be, a kalózhajós látványos volt, az egy napos Tunisz-Sidi Bou Said - Karthago rohanás volt. A kétnapost az útitársaink nagyon nem élvezték. Sok arab országban jártunk, ez a leggyengébb minden tekintetben.
Errefele is ugy mind Marokkoba-a piszok szemet,es a kosz dominans:)ha elmesz olyan helyekre hol nem a Europai-szabvanynak megfelelo Hotel-vagy ennek kozelsege van vege:),egyes ilyen mar homokos reszen csak a dobozos Colat-ittam,kesobb mar csak olyat mi foliaba volt csomagolva,mert a dobozokon mit felszolgaltak,mindenfele elolenyek maszkaltak,:),1x itt 1x ott voltam,eleg volt a kulturabol.)
Menjél Ciprusra, ott még október végén is jó az idő és meleg a tenger, meg még olcsóbb is, mint Tunézia. Minőségben meg nincs egy kategóriában a két ország, a tunéziai hotel 5 csillaga az nem éri el a ciprusi hármat.
29 éve voltam először Tunéziában /nászúton/ utána még 6x, de az utolsó is 12 éve volt, biztosan sok minden változott, és sok minden nem.
Ne haragudjatok rám, ha elcsépelt kérdést teszek fel, de szeptember végén Djerbára mennék egy hétre. Ilyen időszakban még sosem voltam, a levegő kellemes még fürdőruhához? Valamint az oltásról az igazolást telefonon bemutatva elfogadják?
-A tengerpart messze volt -Az aquaparkot a sok algir napi vendégektől szinte használni sem lehetett -Étkezéseknél sokat kellett várni -Szoba kritikan aluli Kizárólag olyan nyaralóknak ajánljuk a hotelt,akik többsége muszlim vallású vendégek mellett is tökéletesen tudnak pihenni (helyi libanoni,algír). Egyszóval katasztrófa. Egy problémánk volt,nem tudtunk 3 másodperc alatt hazajönni. Egyáltalán nem érte meg az árát! Soha többé !!!
Elhelyezés Szoba penészedett,a wc-t ha lehúztuk nem akart elállni a víz,a tusolóból hol hideg hol forró víz folyt állítás nélkül,régi síkképcsöves törött tv volt,hűtőt plusz pénzért lehett volna bérelni,wifi szintén fizetős,klíma 5 fokon működött (hozzáteszem ugyanolyan meleg volt a szobában mint kint ennek ellenére),a fal koszos,foltos,2 db egyszemélyes ágy alkotta a francia ágyat ami folyton szétcsúszott,a lobby bárban régi karosszékek. Tehát összességében nem a katalógusban látott minőség fogadott minket. Voltak olyan képek amelyeket nem is láttunk-utólag jöttünk rá nem is ehhez a szállodához tartoznak. A recepciós "segítőkész" volt némi plusz pénzért...
Tengerpart Tele volt szeméttel mind a víz mind a part. Élvezhetetlen volt a tenger ez által.
Köszi a beszámolót, jó volt olvasgatni, romantikázni újból. Mennyivel elöbb kötöttétek le a Last minutot és százalékosan mennyivel volt olcsóbb az eredeti árnál?
Elhelyezés Nem rossz! Viszont az eléggé vissza vesz az élvezeti értékéből ha nem tolja az ember folyamatosan a pénzt, kb le szarja a személyzet! ...és esélyünk nincs egy normális szobára!
Nyilván ez sem az utazási iroda sem a közvetítő iroda számlájára nem írható.
De lehet nem tennék olyan szállodát az ajánlataim közé ahol ilyen kellemetlen tapasztalatokat tudhat magáénak az utazni/pihenni vágyó fél.
Ellátás 12eve voltam Tunéziában sokkal pozitívabb élményekkel távoztam mint most.. az ételek miatt még mindig megy a hasunk
Utolsó éjjel rosszul lettem nagyon, hányás, hasmenés, ....az utasbiztosítás miatt kaptunk injekciót mert a párom sem volt jól , Ő is végig a szállodában szenvedett, minden este vagy hányt vagy ment a hasa vagy mindkettő
Pedig nem nyeltunk se tenger se csapvizet, se jég egy pohár üdítőben sem... salival gyümölcsökkel vigyáztunk...nem ettünk össze vissza
Mégis
Hotel szolgáltatások a Szálloda személyzete onnantól volt figyelmesebb...értem ezt a kiszolgálók/felszolgálókra miután adtunk nekik minden egyes érkezéskor vagy bár hányszor kávét ittunk csak a bárnál, kertünk 1pohar sört... 1-2dinart vagy akar többet minden egyes alkalommal adtunk mert mikor először nem tettük kb csúnyán nézték az emberre...-ha egyáltalán hajlandóak voltak észre venni!
De könyörgöm ,
Értem én,
Vendéglátozom.. pultos és felszolgáló ként dolgozom kb 10éve
Lehet túl magyar vagyok, de itthon még mindig inkább ott tartunk hogy először nyújtunk egy bizonyos szolgáltatást amiért remélünk borravalót, míg itt az arab gondolkodásban először a borravaló amiért reménykedhetünk a “jobb” szolgáltatásban ...vagy legalábbis némi figyelemre
Talán annyi volt a jó hogy erre az utazási irodában felkészítettek, de átélni attól még nem volt túl kellemes
Sziasztok! 15 éve nem voltam Tunéziában, akkor viszont sokat. Most visszatértünk egy Last minute úttal, a tapasztalataim a következők. Az ország gyönyörű, a tengerpart csodálatos. Viszont nem fejlődtek egy tapodtat sem az elmúlt időszakban a szállodák terén. Még mindig nagyon igaz az, hogy itt a 4 csillag az egy otthoni 3 csillag. Tehát ide lehetőség szerint 5 csillag a jöjjünk. Mi a Karthago Tourssal utaztunk. Repülőtér otthon : 2 órás aorbanállás de ezt hagyjuk is. A repülő út rendben volt. Megérkezés: 3 busz várt ránk, az egyik ment Mahdiába. Undorító, retkes busz volt. Benne szemét belül, a fogantyúk ragacsosak a értéktől, az ablaküveget nem is mondom. One Resort El Mansour szálloda, 4 csillag : a recepciósok kedvesek, segítőkészek. A takarítás egyenlőre nulla, egy napja könyörgök hogy hozzan tusfürdőt, mert 1 db volt bekészítbe 3 főnek és 2 törülköző. Maga a szálloda: erősen lelakott, kB szerintem itt az utolsó 20 évben nem történt semmi. A kaja nem rossz. Sokféle étel van, egész nap van mindig valami ehető az all inclusivban. A tengerparti bárban a makarónit a gyerekek nagyon szeretik. A szállodának szuper a tengerpartja, talán ez az ami kompenzál. Anyukámat eltették egy jó, de tőlünk messze lévő szobába, ezért cserét kértünk. Megoldották. Az új szobában a légkondiból ömlött a víz, ezt 2 javítás után sikerült rendbehozni, most elvileg jó. Törülköző és tusfürdő egyáltalán nem volt a szobában, törülközőt kaptunk, tusfürdőt més most sem. A légkondi miatt órákban telt az intézkedés, fél is hívtam az idegenvezetőt hogy ilyenkor mi a helyzet, segítsenek már a szobacserében, ha arra lenne szükség. Erre közölte, hogy abban nnem tud segíteni, csak elmondani tudja amit szeretnénk. Mivel azt én is el tudtam mondani angolul, erre nem volt szükség. De felmerült bennem a kérdés hogy akkor ki segít itt nekünk, ha valaki gond van a szobával, amiért befizettél elég sok pénzt. Mindegy is, remélem hogy most már minden rendben lesz, de ha az ember nyaralni jön, az annyira meg tudja mérgezni a napokat ha ilyen szarokkal kell foglalkozni.
De a tenger és a környezet mindenért kárpótol. Ja, és természetesen mindent áthat a nagyon ráérős hozzáállás, tehát senki semmivel nem siket. A nagy étteremről még annyit hogy nyitásra kell menni, akkor még úgy ahogy tiszta, rendezett. Utána feldúlják a kajákat és a személyzet kezéből kicsúsznak a dolgok. Poharak, étkészletek közül meg kell nézned melyiket veszed, nem mind tiszta. Vagyis lehet hogy a gépben volt, de nem tiszta valamiért.......
Kérdésem lenne hozzátok. Valakinek van egy meghatalmazása a közgyűlésen való részvételre. A meghatalmazottnak semmi tulajdona nincs a házban csak valakinek az aktuális barátja. A közgyűlési napirendi pontokat megszavazza, vagy nem saját belátása szerint. Ezen kívül van joga bármelyik a napirendi ponton kívül mindenbe beleszólni, sőt akadályozni a tulajdonosokat valaminek a megvalósításába? Közös területre jogot formálni valaminek a tárolására, különböző igények benyújtására? Mindenre megjegyzést tenni, mint aki mindenhez ért felborítva a közgyűlés menetét?