Kérdésem, hogy van-e a fórumon régi UPC-s? A UPC megszűnésekor a vodafone vette át az ügyfeleket, nekem otthon csomagom (internet, kábeltv) van, júliusban volt informatikai átállás, azóta nem tudják leemelni a számlám összegét csoportos beszedési megbízással.Előtte működött, a UPC-nél, a vodafonnál is.
Van még valaki esetleg akinek a Vodafone 1 éve nem küld számlát? Kérdeztem már őket hogy mikor fogunk kapni de nem tudják. El akadás van! Utálom hogy őssze vissza hazudoznak! 1 hónap van még a hüség időből és gondoltam meg szabadulok tőlúk de közölték hogy 30e Ft-ot kell be fizessek akkor ha most mondom le! 🤬🤬
Kártyás ügyfél azonosítása online idén sem sikerült hiba miatt. Be kellett menni. Ott azt mondták, jövőre is menjünk be, mert ez valsz. ilyen marad. Hmmm...
Be akartam lépni a vodafone tévé netes felületére (tv.vodafone.hu), erre ez a hibaüzenet fogadott:
Elérted a maximum készülékszámot. Törölj egy készüléket a fiókod alól. (WA204)
Az oldal alján a "Fiókod kezelése" linkre kattintva 404-es hibaüzenet fogad, az egyetlen bármiféle fellelt útmutató pedig csak azt részletezi, hogy otthon, a médiaboxban hogyan tudom törölni a készülékeket.
Létezik, hogy a nézd bármin, bárhol, bármikor online felületet csak otthon a nappalimban a médiabox előtt álldogálva tudom karbantartani? Vagy valahol a vodafone.hu-n bejelentkezve is elérem, csak én nem találom hogy hol?
Ui.: A nagy nyári megújulás előtt ezt lehetett online intézni, azóta veszett el ez a funkció.
Számhordozással kerültem az akkori Pannon GSM-től a Vodafonehoz. 2008-ban havi 40-50.000ft-ot fizettem, a Vodafonnál ekkor indult a korlátlan csomag 20.000-ért. Most a RED free csomagban vagyok 10.000ft-ért havonta. Nincs hűség idő az előfizetésemen. Mostanában gondolkodtam, hogy kicsit piszkálom őket olcsóbb havídíjra :-))
Ja, hogy mit javasolok? Legutóbb a netes írásos bejelentőben megpengettem nekik, hogy a hírközlési hatósághoz leszek kénytelen fordulni, ha igen gyorsan nem oldják meg. Szerintem ez nyomott rajtuk.
Végül kijöttek, és kint az utcai oszlopon valamit matattak és minden frankó lett. De ehhez évek kellettek. Visszaigazolás vagy valami, vagy kötbér, se híre, se hamva. Nem akarásnak nyögés a vége. De végre!
Az én sztorim: aug. 11-én bejelentettem, hogy a TV-box tönkrement, aznap jöttek, cserélték, de feléleszteni nem tudták. Azóta sem, ma aug. 20. van. Min. 5 órát töltöttem miatta telefonon, mindig átirányítanak, ami vagy megszakad, vagy mellémegy, vagy megígérnek valamit, amit nem tartanak meg. egészen elképesztő. Mit javasolsz?
Valaki tudja miért kaptam számlát a vodafontól? Mert előfizetéses vagyok és senki nem mondd semmit. Nyílván be fogok menni hozzájuk de addig is jó lenne ha valaki mondana valamit. Nagyjából 5000 Ft-ról van szó. Szóval valaki tudja miért kaphattam. És nem fizettem elő semmire meg nem is regisztráltam semmilyen szolgáltatásra.
TV adás miatt küzdök velük, hihetetlen egy bagázs. Kénytelen voltam belengetni nekik a hatóságot, ha számtalan bejelentés után nem javítják ki. Szerintem ezek lexarják azt is.
Fordított mese. 15 éve Vodás mint exUPCs sőt exChellos. Vonalas szolgáltatásokkal. Ehhez csaptak még UPCék mobilost, 17-ben. Úgy tudtam, mivel nem kértem az elvodásodáskor ennek a mobilosnak a a bekonvertálását és a UPC SIM-et ki is vezette a Voda, vagyis meghótt a telószám, s számlát nem kaptam, se levelet, se emailt nem kaptam, így úgy tűnt, tényleg nincs.
Majd kiderült, tavaly, hogy DE, szerintük megkaptam az új simet, és számláztak is, csak én nem fizettem. A számlaértesítőt arra a telefonszámra küldték, amihez nem kaptam meg a simet, a számlát arra az e-mail címre küldék, ami sosem volt értesítési elérésként megadott (chellos/UPC-s mail). Véletlenül derült ki az egész, tartozom, bár már le is tiltották a meg se kapott sim telószámát. Noha szerintem az ÁSZF szerinti ráutaló magatartás se valósult meg (SIM kártya hiányában elég nehéz megvalósítani ...). Voda szerint de, ha ők elküldték, akkor biztos átvettem. Igaz, se tértivevényt nem tudtak bemutatni, se forglamat a telefonon. És persze díjfizetést se, ami érthető, mert nem vagyok gondolatolvasó.
Most tartunk 9 hónap masszírozás után, hogy kint van követelésbehajtáson. Fogyvéd., NMHH nem segít. Intrumnak adják ki állítólag behajtásra.
Sok sikert!
Ja. Vonalas előfizetéseknél ezek után csak a hűségidőt várom. Aztán pá. Ahogy Vodások ezrei is így vannak. Aztán lépünk másfelé. :)
Üdv. Remélem, nem a legnagyobb Vodafon-balek vagyok.
Évek óta számláznak vonalas telefon-fenntartást, értesítést, számlát kapok, de nem figyeltem egy mp-t sem az egészre, azt hittem, ez a mobilszámla. Mindezt azért tettem
Mert nincs vonalas telefonom.! Kiderült, mégis évek óta számlázzák.
Soha többet Vodafone! Ma bementem az egyik budapesti plázába, ahol a feleségem nevére szóló szerződést a nevemre akartam íratni. A szükséges papírokat - meghatalmazás, lemondó nyilatkozat - benyújtottam az ügyintézőnek, aki határozottan kijelentette, hogy hiába a meghatalmazás, nem hajlandó átírni a nevemre az előfizetést. Indoka annyi volt, hogy sokan visszaéltek a meghatalmazással, ő pedig emiatt nem hajlandó dolgozni.
Legjobban azon háborodtam fel, hogy a kijelentésével engem is azok közé sorolt, aki hamis vagy hamisított iratot használ fel. Amikor ennek hangot adtam, flegmán közölte, hogy hiába panaszkodok, nem a Vodafone kapja meg a panaszom, mert a kirendeltség alvállakozásként "működik".
Telefonon panasszal éltem az ügyfélszolgálaton alig 48 perc várakozás után, kíváncsi vagyok mit válaszol a Vodafone.
Egész januárban és a mai napig sem kaptam számlát sem email-ben, sem SMS-ben, sem a fiókomba a mobilszolgáltatás ügyében. Telefonon próbálom elérni az ügyfélszolgálatot, de negyven perc várakozás után feladtam. Már háromszor. Most nézegetem más szolgáltatók kondícióit.
Jut eszembe, az internetnél a legnagyobb csapás, amit rám mértek, az e-mail címek megszűnése volt. Nagyon sok szolgáltatónál, banknál, magánszemélyeknél stb. ott volt a fő címem, még az itt regisztrált is. Azóta nem tudok levelező programon keresztül e-mailt küldeni, csak olvasni, és így kicsit macerás a válaszok küldése.
Tud valaki olyan ingyenes szolgáltatót (vagy akár kisebb összegű egyszeri díjast) amihez van SMTP-szolgáltatás, és amit meg lehet adni egyéb e-mail címhez kimenő levelezéshez?
Na ja, a tv a másik. Annál is az volt a szöveg, hogy az előfizetők semmit nem érzékelnek majd az átvételből, ahhoz képest volt már pár bosszantó hülyeség. A legutóbbi, hogy pár napja az analóg csomagból kivették a Comedy Centrált, ami a konyhai tévén szokott menni, az egyetlenen, amihez nincs box, de ezért nem fogok egy harmadikat rendelni.
De a tv+internetnél legalább nem akarnak folyamatosan új csomagot rám sózni. Egyszer telefonáltak, aztán amikor elkezdte sorolni az ajánlatát az ügyfélszolgálatos, hogy mit ad egy év hűségnyilatkozattal, akkor magától jött rá, hogy nem tud jobbat mondani a mostani határozatlan idejűnél. Egyszer meg új boxot akartak rám sózni, de amikor rákérdeztem, hogy a mostani két DVR-nél mennyivel lenne jobb az, amivel csak korlátozottan lehet felvenni, akkor szintén leszálltak rólam. Azóta békén hagytak, és már ezt is eredménynek kell elkönyvelni.
Az a baj, hogy kábeltévében nem látok jobb ajánlatokat máshol sem. Olcsóbb van, de a megszokott csatornáim közül nincs meg sehol, egyben az összes.
Ma kaptam kaptam egy "nagyon kedvező" ajánlatot a Vodafone-tól, ami szerintük a leginkább illik hozzám:-)))
Az ajánlat RED Free+ csomag, 1 év e-Pack, készülék nélkül korlátlan perc és SMS, korlátlan adat belföldön és 20 GB az EU-ban. Mindössze 8990,- Ft/hó. Ez a nagyon kedvező ajánlat a mostani előfizetésemhez képest, ami korlátlan adataforgalom, 100 perc belföld, illetve SMS. Ez 2990,- Ft/hó. Biztosan alaposan elemezték a szokássainkat, és látták, hogy mindkét előfizetésünk belül szokott maradni a limiten, így fizetünk összesen 5980,- Ft/hót, ezért úgy gondolták, hogy szeretnénk ugyan azért közel háromszoros fődíjat fizetni, azaz 17.980,- forintot havonta. Én sajnos kényszer Vodás vagyok, úgy vettek át bennünket anno a UPC-től, hogy ebből semmilyen hátrányunk nem származik.
Tehát a Vodafone szerint semmi=12000 Ft havonta. Ezek tényleg ennyire hülyének nézik az előfizetőiket?
Amúgy már több hónapja fenyegetőznek, hogy a határozatlan időre nem biztosítják a kedvezményt, de állok elébe, ha felmondják, akkor Telekom dolgozói csomag a B-terv, az is drágább kicsit a mostaninál, de ehhez a roppant előnyös ajánlathoz képest kb. a fele sem.
Nem untatok senkit a közel fél éve tartó kálváriámmal. Csak annyit, hogy tisztességes, mindig időben fizető felhasználó vagyok. Remélem már nem sokáig.
Mind a 9 mondom KILENC előfizetésemet elviszem ahogy tudom. Az egész család ott volt tizenéve. Semmi jót nem kívánok, ahogy ti nekem csak bosszúságot okoztatok. Van még hal a folyóban nem vagytok egyedül szerencsére. SOHA TÖBBÉ VODAFONE! A SOHA VISZONT SOHA NEM LÁTÁSRA!
Végre letelt a hűségidőm, ma lemondtam a UPC-től átvett előfizetésemet. Önszántamból soha nem lettem volna újra ennek a kuplerájnak az ügyfele. Az Ügyintéző Hölgynek fel kell egy lemondásnál hívnia egy felettesét. Neki a dolga az lenne, hogy pár percben meggyőzön , hogy milyen nagyon rossz döntést hozok ha lemondom ezt a szart . Ember! Közel 2 évetek volt, hogy bizonyítsatok!!!!!! Egy hűségidős szerződést úgy fizettem több hónapja, hogy az összes HD csatornát elvették, tehát nem kaptam meg a szerződésben foglalt szolgáltatást! És nem azzal kezdett meggyőzni, hogy visszakapok havi 2-3 ezer forintot, hanem hallgassam meg, milyen fantasztikus csomagajánlataik vannak a számomra! :-D Hát nem, egy percet sem áldozok többet a vodafonera. A világ leg ócskább szolgáltatója.
ÉN SOHA TÖBBÉ NEM VÁLASZTANÁM EZT A SZOLGÁLTATÓT,TOVÁBBIAKAT LEÍROM CSAK MOST NINCS IDŐM,ELŐRE BOCSÁTOM HOGY 16 ÉVE VODAFONE ELŐFIZETŐJE VAGYOK,HA TÖRLIK EZT A HOZZÁSZÓLÁST,MINDEN TOVÁBBI FÓRUMON EZEKET LEÍROM.KÉT HÓNAPJA FENYEGETNEK HOGY VAN 5234FT TARTOZÁSOM BEMENTEM A BAJAI IRODÁBAN OTT AZT MONDTA CSAK 2800FT VAN.CSINÁLTUNK JEGYZŐKÖNYVET CSEKKEKET BEMUTATTUK,AZ ÜGYINTÉZŐ AZT IS MONDTA HA NEM TETSZIK VALAMI VÁLTSUNK SZOLGÁLTATÓT,NA AZÓTA NEM TÖRTÉNT SEMMI,PEDIG AZ ÍGÉRT EGY HÓNAP ELTELT,A VODAFONE AZT A LEHETŐSÉGET SEM ADTA MEG NEM IS KÉRTE HOGY A CSEKKEKET BEMÁSOLVA KÜLDJÜK EL.DE A MAI NAP MEGINT JÖTT AZ SMS HOGY KORLÁTOZZÁK A SZOLGÁLTATÁST HÉT NAPON BELÜL,NA LESZAROM AZ 5000 FORINTOT,MI VAN HA BEFIZETEM ÉS UTÁNA GONDOLNAK EGYET ÉS MEGINT LEHÚZNAK EGY KIS PÉNZEL,TERMÉSZETESEN A DECEMBERI ÉS JANUÁRI SZÁMLÁKAT BEFIZETTEM MINT MÁSKOR,JA ÉS A VODAFONE ÜGYFÉLSZOLGÁLATOT KB TÍZ SZER PRÓBÁLTAM HÍVNI,SEMMI.MILYEN SZOLGÁLTATÓ AZ AKI ILYEN MÓDON CSAPJA BE AZ ÜGYFELEIT,ÉS PERSZE NEM REAGÁL SEMMIRE,,,,,,,,KÉRDÉSEM MIÉRT NEM KAPTAM IMAILT 30 NAP ELTELTÉVEL A JEGYZŐKÖNYVRE HIVATKOZVA,,,MIÉRT NEM LEHET A SZOLGÁLTATÓT TELEFONON ELÉRNI,ÉS MIÉRT KELL BECSAPNI AZ ÜGYFELET,,,,,,MERT HA TÉNYLEG TARTOZOM AKKOR TEGYENEK MEG ANNYIT HOGY MELYIK HÓNAP HIÁNYZIK,DE EZ A TÁRSASÁG ERRE LUSTA HANYAG.....MINT ÍRTAM EZT A HOZZÁSZÓLÁSOMAT MINDEN FÓRUMON ÉS KÖZÖSSÉGI FELÜLETEN KI TESZEM ......AZÉRT HOGY AKIK TELEFON TÁRSASÁGOT VÁLASZTANAK JÁRJANAK UTÁNA HOGY MELYIK A LEGMEGFELELŐBB!
Ez egy annyira tróger banda, hogy nincs rá szó. Engem állandóan hívogatnak mindenféle ajánlatokkal, holott megmondtam nekik, egy rohadt fillérrel nem fogok többet fizetni, bármit is akarnak rám tolni. Tegnap is már hívott. Oszt olyanokat kérdez egy számomra ismeretlen számról hívva, hogy mi a telefonszámom és valami kódot is akart tudni. Elhajtottam.
A számlázással meg az a helyzet, hogy eddig a hó 13.-i zárás után csináltak számlát, mert ugye akkor lehet tudni, mennyit költöttem esetleg a kvótámon túl is. Egy ideje szó nélkül elkezdtek előre számlázni!
A Tv adás meg több mint egy éve szaggat. Megcsinálni képtelenek, kötbér nincs. Anno a UPC simán kötbért fizetett sok havit!
Ja és nej kártyás azonosítása évente ismétlendő. Idén online hiba miatt nem lehetett. Bemegy az ügyfélszolgálatra, kapásból mondják, hogy igen, ismert hiba miatt ezt nem lehet most online megcsinálni. Kijavítani esetleg nem lehetne???
2021-ben technikai átállás miatt nem küldtek számlát (mobil) hiába kértem.2021 dec. 30.-án sms-ben már egyből fizetési felszólítással kiküldik, 45 perc alatt fel tudom hívni a call-centerest, aki megnyugtat, hogy ráér az újév első hetében rendezni.Átutalom 2022 jan. 03.-án reggel a kért összeget, mire ma ( 01.04.) már jön is az sms, hogy rábaxták a követelésükre a pótdíjat. No comment.
Ezt is csak itt lehet megcsinálni, mert a felügyeleti szervek egy tányér kocsonya keménységével rendelkeznek.A vadkapitalista meg azt tesz meg, amit megengednek neki....