Még azt csípem a reklámokban, hogy egy-egy blokkban ugyanarra a gondra ajánlanak csodaszereket. Pl. fejfájásra, vagy gerincre megesik, hogy 2-3 különböző cuccot javasolnak. Így viszont értelmét veszti az egész reklám. Pl. tudtommal a Coca Cola nem engedi, hogy az áruházakban a Pepsivel egy pulton lehetne a két termék.
Erre vajon nem figyelnek a hirdetők? Mert akkor csak kidobják a pénzüket.
Mit szóltok a triplaikszes bútoráruházban lakó hajléktalan családhoz? Vajon mire gondolt a költő, amikor ezt kitalálta? Mit szívott? Mit akar üzenni? Ha nincs pénzed lakásra, meg a drága bútorra, akkor költözz be egy boltba??? Ez lenne a megoldás?
Ő Oszkár. Legalábbis a Budapest Bank-reklámban még így hívták. :D (A hang amúgy László Zsolté)
Nem túl bizalomgerjesztő arc, kíváncsi lennék, mit láttak benne a castingosok.... Ha egy ilyen küllemű ember ajánlgatna nekem pirulákat, egyből arra gondolnék, hogy valami illegális cucc.
Az tenyleg gyuloletes. Nem tudom eldonteni, hogy a harminceves szulinapjuk alkalmabol roitettek-e vissza a stilust Lenke Neni kozertjeig, a keso nyocvanas evek GAzdagretjere, de az egesz reklam tok gaz, a Flipperocsinek oltozott bena ezust szaxofonnal, meg a vitustancot jaro picsaval.
Schauma- ijjaijjaoooo es Laskapuszta a gombavadasz kolkokkel szinten dobogos. De a lenyeg, hogy legyen rantott gomba.