Keresés

Részletes keresés

Dr. Stig Helmer Creative Commons License 2000.01.24 0 0 54
Volt a szombati X-aktákban egy nagyon szomorú helyszín: bostoni szarvasbusz-temető... Jár most Bostonban trolibusz?
Albertus Creative Commons License 2000.01.24 0 0 53
Aki szerint a prolibusz elavult közlekedési eszköz, az
-- vagy autóbuszsofőr;
-- vagy olajat talált a telke alatt Zalában;
-- vagy egyszerűen belém akart kötni! :-)
Törölt nick Creative Commons License 2000.01.24 0 0 52
Hogy?
Előzmény: Dr. Stig Helmer (50)
Albertus Creative Commons License 2000.01.24 0 0 51
Devon: Churchill súgta az akkor megkoronázott Erzsébet kiránynő fülébe: "Minél meszebb néz Felséged a múltba, annál messzebb lát a jövőbe."
Előzmény: Törölt nick (3)
Dr. Stig Helmer Creative Commons License 2000.01.24 0 0 50
Trolibusz: Uralkodik, sőt szabályok! : )
Fecóka Creative Commons License 2000.01.24 0 0 49
"Tudomasom szerint azt csak kiprobalasra kapta a BKV, nem az ove (azaz nem valoszinu, hogy Budapesten fog tovább járni)"
Stimt. Mármint, hogy kipróbálásra kapta a BKV. Utána el is vitték körutazásra. De állítólag a végén mégiscsak visszajön, és az első komolyabb gondjáig (lsd ezek szerint Szeged) járni fog Pesten. Aztán mivel nem lesz pénz megcsinálni (hisz ez csak egy troli, nem autóbusz!) ezért gondolom, majd selejtezik, és szétvágják.
Fecó
Előzmény: NZA (46)
Fecóka Creative Commons License 2000.01.24 0 0 48
"Azóta esőben sosem kapaszkodom ha felszállok. És ez az újabb Örs vezér tér környéki csuklós trolikon is előfordult, nem csak a ruszki vörös villámon."
Nagyon helyes! Komolyan azt hitted, hogy a kapaszkodót direkt neked rakták oda? :-) A viccet félretéve, állítólag a troli minden vizsgálatákor, szerelésekor, azt is megnézik, hogy "nem ráz-e". Mellesleg tényleg elég kényelmetlen, de legalább nem olyan veszélyes. (Pacemakeresek előnyben!)
Előzmény: Törölt nick (44)
Fecóka Creative Commons License 2000.01.24 0 0 47
A nőre. Én mindíg a nőre gondolok! :-)))
Előzmény: Törölt nick (45)
NZA Creative Commons License 2000.01.24 0 0 46
"Az a kulonleges szinezesu 400-as troli, allitolag jon vissza Budapestre. Milyen kar, hogy csak az az egy korszeru szolo trolibusz lesz Pesten!"
Tudomasom szerint azt csak kiprobalasra kapta a BKV, nem az ove (azaz nem valoszinu, hogy Budapesten fog jarni tovabb). Egyebkent most Szegeden van, allitolag ott lerobbant, es felreallitottak (utolso info szerint annyira, hogy az osztrak szakemberek sem lelik a hibat).
Előzmény: Fecóka (39)
Törölt nick Creative Commons License 2000.01.24 0 0 45
Most melyikre gondolsz? Féfira, vagy nőre? :))
Előzmény: Fecóka (43)
Törölt nick Creative Commons License 2000.01.24 0 0 44
Ja, mikor viharos időben egy iszonyt nagy menydörgést hallasz, de akkorát, hogy a melletted ülő lány ijedten hozzádsimul, aztán rájöttök, hogy á semmi, csak nem sikerült túljutni a ligeti váltón (nekem nagyon a bögyömben van az a szerkezet)

Aproró vihar: tudjátok mikor ráz a troli?
Az egyik lábaddal pocsolyában állsz, a másik a levegőben van, ahogy lépnél fel a lépcsőn, és csak az egyik kezeddel kapaszkodsz a középső korlátban, nem azt fogod amelyik az ajtón van. Kb. 15 áramütöttel beszéltem, mindet így csapta meg, ennél a mozdulatnál. Azóta esőben sosem kapaszkodom ha felszállok. És ez az újabb Örs vezér tér környéki csuklós trolikon is előfordult, nem csak a ruszki vörös villámon.

Előzmény: Tímár (42)
Fecóka Creative Commons License 2000.01.24 0 0 43
Szerintetek van különbség a női és a férfi trolivezetők között? (Nem a nemi hovatartozásukban)

Állítólag nyugodtabban vezetnek. És köztük többen hordanak melltartót! :-)

Előzmény: Törölt nick (41)
Tímár Creative Commons License 2000.01.24 0 0 42
Ma reggel a 70-es trolin sikerült a kerék fölötti ülésre leülnöm, mivel elég magas vagyok, igen széles terpeszben fértem csak el, így kér helyet is elfoglaltam. Ha sokan lettek volna, akkor roppantt udvariatlan lettem volna utastársaimmal szemben, miközben ezen az alacsony komfort fokozaton kínoztam magam. A Troli okozta fantasztikus élményért, ugy meg kell szenvedni..
Legközelebb nem leszek lusta és Trolibusz-szörfözni fogok!!

Egyébként a Troli nélkül, szegényebbek lennénk egy csomó élménnyel

Törölt nick Creative Commons License 2000.01.24 0 0 41
Drága Álmodozók! Van egy statisztika és van egy érzet. Ez utóbbi jellemzi a honpolgárt mikor a trolira gondol. És bizony ezzel az a helyzet, hogy többnek tűnnek a trolis üzemzavarok mint a buszos, metrós vagy villamosos lerobbanások. Szóval a troli nálam marad a LTJ.
Én sem azt mondom, hogy szüntessék meg, hanem hogy tegyék üzembiztossá, azaz ne kelljen hüledezni valami 0,8 % olvastán, és esküdözni, hogy ez a valóságban legalább 20 % különben csalnak.

Egy bűbáj történet: egy ízben autóbusz járt a 79-es trolik vonalán. Már a Dózsa György úton behívott magához egy utast a buszvezető, hogy mutassa az utat. (elképzelni sem tudom a Ligeten hogy vergődött át). De az utas leszállt a metróállomásnál. Ekkor keveredett elő egy BKV helyszínelőkocsi és rövid disputa után felvezette a buszt végig a Budai Nagy Antal utáig. Minden megálló előtt indexszel jelezte, hogy ott meg kell állni, bevárta amig kinyit-becsuk, aztán ment tovább a busz előtt. Kedvem lett volna szólni szegény vezetőnek, hogy csak a felsővezetéket kellett volna figyelni, + némi helyismeret, de nem akartam szegényt összezavarni.

Szerintetek van különbség a női és a férfi trolivezetők között? (Nem a nemi hovatartozásukban)

Fecóka Creative Commons License 2000.01.24 0 0 40
Egyebkent ha a 91-es buszvonalat is villamositanak (ez is egy jo kis hegyijarat), akkor a Hungarai krt - Pozsonyi utca -Margit hid vonalon kimehetnenek Budara.
Az a frány bili! :-) Különben is. Ha már álom, akkor építsünk Budára is egy trolibuszgarázst! Persze Én is jobban örülnék, ha mondjuk a margitszigetre nem busz járna, hanem inkáb egy korszerű szoló trolibusz.
Egyébként, ha most tényleg megszüntetik a trolibuszvonalakat, és buszokkal potólják/tudják pótolni, akkor ezek szerint jelenleg a BKV-nak ennyi sok felesleges autóbusza van? Adjak el, és a befolyt pénz alapján, már csak feleannyiba kerülne egy trolibusz! :-)))
Fecó
Előzmény: NZA (38)
Fecóka Creative Commons License 2000.01.24 0 0 39
Hali!
Az a kulonleges szinezesu 400-as troli, allitolag jon vissza Budapestre. Milyen kar, hogy csak az az egy korszeru szolo trolibusz lesz Pesten!
Draga uzemeltetni a trolikat, a vadiuj korszeru, keveset fogyaszto Euro-II-es motorokkal felszerelt (baromi draga) Ik412-ek hez képest? És, ha a Ziu9-ekhez hasonlóan a BKV-nak még mindíg a hetvenes években vásárolt Ik260-asokat kellene üzemeltetnie? (jó kis Prága váltó, környezetkímélő motor, fehér kapaszkodók, barna ocsmány belső, stb) Ja, hogy azok a buszok már réges régen a selejttelepen vannak, vagy már készülékszekrény lett belőlük az ujraöntésük következtében? Na ja. Akkor most hogy is van az, hogy dupla annyiba kerül egy troli, mint egy busz?
Állandóan lerohadnak a trolik, meg zavarérzékenyek: Éves szinten 0,8 %-os eltérés a menetrendttől. Szerintem ennyit a buszok is produkálnak. És a Dohány utcába a buszok is bent maradnak, ha ujgazdag úgy dönt, hogy az utca kellős közepe a számára fenntartott parkolóhely, a rendőrség pedig nem viszi el onnan a kocsit.
Hegyi trolijáratok: Milyen kár, hogy a kezünk már megint belelóg a bilibe! :-) Egyébként ott lehet, hogy még olcsóbb is lenne, mint a busz, mert a 21-es busz lejtmenetben is csak a füstöt adja vissza a környezetének, egy korszerű troli, viszont az áramot is a felsővezetékbe.
Tsa!
Fecó
Előzmény: névtelen (37)
NZA Creative Commons License 2000.01.24 0 0 38
Anno az 58-as villamos megszuntetesekor azzal indokoltak, hogy majd troli lesz ott. Ez azota epul.
Egyebkent nincs is olyan messze a 11-es a troligarazstol; kulonosen, ha peldaul tudod, hogy a TETENY-BUSZt Kilian adja, azaz Kispest, Meta utcatol masznak a buszok ki a Szt. Gellert terre, hogy forgalomba alljanak.
Egyebkent ha a 91-es buszvonalat is villamositanak (ez is egy jo kis hegyijarat), akkor a Hungarai krt - Pozsonyi utca -Margit hid vonalon kimehetnenek Budara.
Előzmény: névtelen (37)
névtelen Creative Commons License 2000.01.24 0 0 37
kösz az infót...

a hegyitrolira jó példa szerintem a pozsonyi példa..
Itt a 11-re elég nehezen tudna kiállni troli a garázsból...

Amúgy tényleg drága a troli... gondoljunk csak bele, milyen veszteség szegggggény gyártó cégnek, hogy a trolit elektronika nélkül szállítják... mennyi elveszett haszon... de tényleg.....és igazán....

Előzmény: NZA (36)
NZA Creative Commons License 2000.01.24 0 0 36
"állítólag a nagyfesz vezeték azért káros, mert a nagyfeszültség miatt igen nagy enerigájú elekrtonok kilépnek a vezetékből a levegőbe, s fékezési röntgensugárzás keletkezik, ez a káros, asszem. (Egy szakértő/fizikus biztos pontosabban tudná)."

Ez az egesz tavvezetek koruli hercehurca egy hiszteria resze. Meg senki sem volt kepes bizonyitani azt, hogy az o rakocskaja a tavvezetek kozelsege miatt alakult ki.

100 kV-os tavvezetekbol akkor lesz nagyenergiaju elektron illetve sugarzas, ha az eljutna a talajig (a 0 potencialig). De mivel egy ilyen kilepo elektron max. par cm uthosszat tehet meg, ezert ez max 10-20 eV energiaju fotont sugarozhat ki fekezodes soran, ami semmikeppen sem rontgensugarzas. Plane ennek a sugarzasnak az intenzitasa biztos hogy merhetetlenul kicsi.

Ennel sokkal nagyobb intenzitasu sugarzas eri a Fold minden pontjat tavvezetek nelkul is a 1. Napbol 2. Kozmikus sugarzasbol.
---------
Draga a trolibusz - ez igaz, de viszont talan jobb befektetes mint az autobusz. Azert jarnak ma is a regi szovjet trolibuszok, mert azok meg uzemeltethetoek; a hasonlo koru autobuszokat pedig mar reg le kellett selejtezni. Sot a trolik villamos berendezeset at is lehet szerelni egkovetkezo kasztniba is, ugyanis a trolinal a kocsiszekreny hamarabb megy tonkre mint az elektromos berendezes. Igaz, hogy ezt mar a ZIU-kkal vetek lenne megtenni, mivel elavult es energiapazarlo a berendezese.

Tovabbi orulet, hogy Budapesten a troli csak Pesten uzemel, mikozben a Budai hegyvideken mutattak meg volna igazandibol az elonyuket (konnyu elindulas, visszataplalos fekezes). Pl. a 11-es busz idealis lenne trolivonalnak: nagyforgalmu, emelkedos vonal.

Előzmény: névtelen (30)
Ghanima Creative Commons License 2000.01.24 0 0 35
Hajrá trolibusz!!! Szeretlek.
névtelen Creative Commons License 2000.01.24 0 0 34
az a kérdés, hogy valóbban drágább-e?
ha már költséget nézünk, akkor mindent nézzünk:
azaz mi az olcsóbb? egy jármű x pénzért, 10 évre, vagy y jármű 1,5x pénzért 20 évre??

Azaz a trolisok szerint nem drágább.
A "drágább" csak etetésnek jó, arra harap a nép.....:(
Statisztikában szinte BÁRMIT ki lehet hozni....ahogy a politikai akarat mögötti gazdasági érdek megkívánja:((((

Ilyen erővel az autó a legolcsóbb: ritkán kell műszakira vinni, ha 5-en ülnek benne, akkor egész olcsó, akár 3-4 literes fogyasztást is el lehet vele érni....100 km 3 literrel: (legolcsóbb benzinnel, 3 literrel..) 600 ft. az 6 ft km-ként. 5 utassal számolva: 1,17 Ft/km (karbantatás is elfelejtve..). Egy átlagos városi közlekedés legyen 5 km. Persze a fogyasztás adat 1 emberre és nem városi forgalomra vonatkozik, de mégis számoljunk ezzel..)
Autóval csak 6 ft, busszal több mint 100!!!!
Hú de iszonyat gazdaságtalan, szüntessük meg mindet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
járjon mindenki autóval, mert az a legolcsóbb.....a statiszikába meg beírhatjuk, hogy a busz 16,7x drágább, mint az autó...uff.. majdnem elhittem...

Előzmény: Bacilus (33)
Bacilus Creative Commons License 2000.01.24 0 0 33
Nem a trolik ellen akarok szólni, de talán érdekes a dolog, és idevág.
Eger szűk belvárosi utcáin buszok járnak, és biztos még ma is van olyan jármű, ami rendesen összebüdösít mindent. Szó volt arról, hogy trolibuszhálózatot létesítsenek. Aztán az egészből nem lett semmi. Az indok a következő volt: Eger alatt végig pincék húzódnak, amik néha-néha beszakadnak. Emiatt már többször terelték el a buszforgalmat. Azt mondták, hogy a lehetséges üzemzavarok miatt egyébként is szükség van megfelelő számú autóbuszra, így hát ejtették a trolit, és maradtak a buszok.
Budapest persze egészen más. Itt szükség van a trolikra, és nagyon szomorú lennék, ha megszüntetnék őket. Viszont nem túl szép dolog lusta mérnökökről és helyettük döntő vezetőkről beszélni. Szerinted egy mérnök hol dönt?
A trolik tényleg környezetbarátak, de ha egyszer drágák, akkor drágák, nem? A mai modern buszok elég kevés káros anyagot bocsájtanak már ki, és szerintem ha valaki a légszennyezés problémájával akar valamit kezdeni, azt sokkal hatékonyabban meg lehetne oldani az átmenőforgalom kitiltásával, forgalomcsillapított utcák kialakításával, vagy a zöldkártya komolyabban vevésével. És abból még bevétele is lenne az államnak...
Előzmény: dzsodzso (32)
dzsodzso Creative Commons License 2000.01.24 0 0 32
Most kérem javítsatok ki, ha tévednék.
Én így összegzem az eddig itt elhangzottakat:

A trolibusz a nagyvárosi közlekedés egyik alternatívája. Mivel a tolihálózat tervezése, beruházása, karbantartása rettenet drága (értsd: bonyolult), valószínű sokan az egyszerűbb megoldásra szavaznak. Hiszen ha valami drága, akkor vagy a pénz segít, vagy a hatásfok növelése (szervezés, gondolkodás(!)). Ebből a magyaroknak az egyik, a BKV-nek mindkettő hiányzik. Mennyivel EGYSZERŰBB egy buszt üzembeállítani! Nincs a sok macera! És ha kidől, jön a következő busz. Csak a járművet kell cserélni.
A trolival egy baj van. Nem a hülyéknek találták ki. Nem találja ki magának az optimális útvonalat, nem takarítja a saját felsővezetékét, váltóit, kereszteződéseit.
Úgy látom tehát, hogy nem a trolikat kell kiírtani, hanem a lusta mérnököket, vagy a helyettük döntő vezetőket (nem a trolit vezetőkre gondolok).
És azt is gondolom, hogy fejlett eszközökkel, és rengeteg(!) nagyváros adatainak analizálásával értékes eredményekre juthatnánk azt illetőleg, hogy a városnak (városunknak) mennyi vonalra, és járműre van szüksége. Nekem, mint térképésznek volt lehetőségem látni, hogy Amszterdamban pl egy hatalmas központban miként határozzák meg, hogy egy adott szakaszon 10 év múlva(!!!) szükségessé válik majd egy új buszjárat beindítása. Amíg a BKV azon fáradozik, hogy bonyolult átszállójegy konstrukciókat találjon ki, addig a holland kollégák megmondják, hogy az Armstrong utcában hány 5-10 év közötti gyermek lakik most, és hány fog 10 év múlva. Ez nem (csak) pénz kérdés.
A troli akkor éri tehát meg, ha ésszel, hosszútávra befektet a város. Ha sokat gondolkodunk, hogy a robbanómotorok úgyis csak akkor érik meg hosszú távon, ha a hidrogén égésén alapulnak, és nem szénhidrogénekén. S bár az áramtermelés sem igazán környezetbarát, de megint azt mondom, hogy ha bár egyik sem kedvező, de inkább vesszen még pár hektár arizónai erdő magában, mint azzal együtt gyermekeink egészsége.
Mert az mindennél fontosabb!!!
És végül: ha nem is ezen múlik Budapest környezetének épsége, én azt mondom: a mozgólépcső akkor működik jól, ha tényleg mindenki kiáll jobboldalra.
Tanítsuk gyermekeinket jobboldalra állni (csak a mozgólépcsőn).
És kérek mindenkit: ne hagyjuk a trolikat. 14 járat. Nem sok. De a miénk!
(Egyébként 79 rulez! Tépnek a Dózsán, És úgy lavíroznak a Hollánban, hogy nincs az a csikis visszapillantó...)

Dzsó

szega Creative Commons License 2000.01.24 0 0 31
Az a narancssárga-zöld troli a 400-as volt. Járt Romániában is kedvcsinálónak (hátha rendelnek belőle egy szériát), már újra itthon van, és Szegeden áll, várva, hogy történjen valami.
Devon!
Azok a szakadt, ósdi ruszki trolik (ZIU-9) a beszerzésükkor elég jók voltak, más kérdés, hogy egy normálisan működő országban az ilyeneket régen korszerűre cserélték volna. Amúgy említetted Svájcot, hát én jártam többek közt pl. Lausanne-ban, ott minden forgalmasabb vonalon PÓTKOCSIS (!!!) troli jár, mennek föl a hegyre, mint állat, miközben én, a síkvidéki autós a kuplungot égettem állandóan. A buszok a gyengébb forgalmú vonalakon mozognak. Szóval az tényleg etalon. Ja, és nincs olyan sok autós, mert nagy részük a menetrend szerint közlekedő trolival jár. Két nap után én is átszoktam.
névtelen Creative Commons License 2000.01.24 0 0 30
a 600V nem több 100kV...
állítólag a nagyfesz vezeték azért káros, mert a nagyfeszültség miatt igen nagy enerigájú elekrtonok kilépnek a vezetékből a levegőbe, s fékezési röntgensugárzás keletkezik, ez a káros, asszem. (Egy szakértő/fizikus biztos pontosabban tudná)
azaz a trolinál nincs ilyen ártalom.....

A troli szerintem egyrészt szinesíti a városképet, másrészt NEM DRÁGÁBB (picivel olcsóbb), mint a busz, ha az amortiztációt is figyelembe vesszük. Ha a környeztszennyezést, akkor főleg.
Ezt nem én találtam ki. A városi és elővárosi közlekedés topicban szerveződött egy látogatás a troligarázsba..

Valaki mondta, hogy a villamossín meg a trolivezeték ronda. Szerintem nem. Hozzátartozik a városképhez, különleges, változatosságot ad az utcának. Én kifejezetten szeretem pl. az olyan régi képeket, amin villamos, troli stb látható. Szerintem sokkal rondább egy 2x2 sávos út, mint 1x2 út+1x2 vágány.
Elfogadom, ha valakinek nem tetszik-de nem fogadom el, ha ezért ki akarja írtani. bocs: de az olyan menjen oda, ahol nincs és szívja a busz meg az autók bűzét.......

Illetve az "alternatíva elv": ha beüt egy pl. üzemanyagválság, akkor az összes busznak lőttek... de áramot sokmindenből lehet csinálni, így, ebből a szempontból biztosabb. A vasút és a villamos ugyanígy. Ez utópia? Igen, az. De a kőolajmennyiség véges, ugyanúgy, ahogy a földgáz is (a gázüzemű jármű károsanyag-kibocsátása kicsi)... nem 1-2-5 évben kell előre gondolkodni...szerintem...

Ui: Jelenleg Veszprémben vagyok. Ott a "Hotel" című megállóban az összes helyijárat kb 80%-a megáll. Iszonyat büdös... nem ártana oda is troli. Szerintem....

Előzmény: Újlaki (18)
Törölt nick Creative Commons License 2000.01.24 0 0 29
Na milyen forgalom van itten. Percenként egy hozzászólás.
A más=már ott lentebb.

Ja, az érdekes, a 83-as pl. nem jár vasárnap. Ezt hogy számolták ki?! Szerintem az egyetlen BKV viszonylat ami csak vasárnap nem jár (szombaton igen).

Kb 1000 évvel ezelőtt volt egy terv, hogy csinálnak még egy trolibuszvonalat a 33-as busz helyett (Élmunkás tér, Dandár utca). Aztán pár éve még a 33-ast is megszöntették, pedig nem volt az rossz járat. Gondolom ezekután felesleges reménykedni, hogy új trolibuszvonal lesz.

És mit szóltok, hogy a Damjanich utcai troligarázst szép csendben eladták? Mi lett vajon azzal a pénzzel? Illett volna csinálni belőle valami látványosat nem? (1-2 új troli, vagy kicsrélni a ligeti váltót végre)

Törölt nick Creative Commons License 2000.01.24 0 0 28
Nem akarom én bántani a trolit, mert már szinte városképi szempontból is védettséget élvez, de amíg én a rohadt távoli külváros Újpesten laktam, lakásajtótól aluljáróig 30 perc volt az út a Kálvin térre metróval. Most zuglóiként rá vagyok utalva a 74-esre, 25 perc az Astoria, ha
-nem akad el a Wesselényi utcában a parkoló kocsiktól
-nem szorul bele a dugóba más az Almássy téren
-nem esik le megint az egész miskulancia a feje fölül a Ligetben
-van áram
-nem hagyta maga után mindenki keresztbe a váltókat, hogy aztán a botjával kelljen átjátszani az áramszedő szarvacskáit minden váltónál
-időben indul a trolipótló (mikor nincs áram)
-ha mégis valami gikszer adódik akkor az nem a Szőnyi úton történik a pusztában ahol semmire nem lehet átszállni, hanem valami emberlakta helyen (de persze mindig a Szőnyi úton rohad le)
-nem fagy rá az akármi a felsővezetékre

Szóval nagyon tele van vele a hócipőm. Jó, ezek javarésze előfordul busszal is, vagy bármivel, és némely tünet 74-es specifikus, de akkor is kiérdemli a Legmegbízhatatlanabb Tömegközlekedési Jármű kitüntető címet.
A másik nagy kaland a 75-ös 79-es a Dózsa György úton, de azok legalább ellensúlyozzák a bénaságot, hogy tepernek ezerrel (ha nincs dugó persze).

Egyébként a 74-es vonalán közlekedő kocsikat nagyon szépen felújították, a megállóbemondógépet viszont el lehet felejteni, elég futurisztikus hangja van, de mindegy, legalább makog valamit. (Kom-pakk).
Szóval maradjon a troli csak csináljanak valamit az üzembiztonsággal. Ha mögötte megyek át gyalog, mindig kivárom amíg úgy igazán eltávolodik, nem akarok úgy járni mint múltkor a szerencsétlen az Ajtósi Dürer sornál, akinek a fejére zuhant az egyik áramszedő szarvacska. Mondanom sem kell, fél napig nem járt Pesten egy troli sem.

cyber.greg Creative Commons License 2000.01.24 0 0 27
A BKV honlapja bezzeg elég lámer a szegedihez képest. Mármint a régi. Az új meg még nem készült el. A képek azért jók, bár 97-es a legutóbbi.
Zolcsi67 Creative Commons License 2000.01.24 0 0 26
Kell a troli Budapestre, nem vitás! Most képzeljétek el: a szűk VI.-VII. kerületi utcákat, amiket egy orkán sem tud rendesen átszellőztetni, még a buszok is füstölik. Vagy a Városligetet! Ilyen helyeken a troli a legjobb!
TomAce:
1 db volt/van csak abból a troliból, kísérleti jármű. A Városi Közlekedés topicon vannak nálam szakértőbb népek, ők biztos többet tudnának mesélni róla.
cyber.greg Creative Commons License 2000.01.24 0 0 25
Ja, most veszem észre, honnan jött a kép. Hát igen, így egyszerűbb! :-)))
Előzmény: dzsodzso (22)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!