Van egy suzukiban egy nagyképernyős érintőképernyős gps. Sajnos, valamiért az érintőképernyő nem érzékeli az érintést. A rádió és a bluetooth kihangosító működik. Amikor a távirányítón a setup-ra nyomtam, az egész képernyő fehér lett. A NAVI hibát dob. Lehet ezt valahogy resetelni?
Túlvagyok a váló és kuplungcserén. Több címet felhívtam, mérlegelés után a https://www.suzuminn.hu/Suzuki-alkatresz-aruhaz.html mellett döntöttem. Ez nem a reklám helye. Megbeszélt időpontra odavittem, már vártak. Három óra múlva hívtak, hogy készen van. Korrekt gyors munka, nagyon kedvesek voltak. A megbeszélt árat számlát adtak. Egy év garanciát vállalnak a munkájukra. Ha valakinek morog a nyeles-tengely csapágy, csak ajánlani tudom őket!
Hát, ha a lambda-szonda is bejelzett már, akkor miért nem azt gondolod hibásnak? Szonda ki, új szonda be. Nem örökéletű az sem. Nekem 80.000-nél kellett cserélni.
Hát, a klasszik akksisaru le, üzemmelegen alapjárat újra tanítása nem oldotta meg a dolgot, továbbra is kitartja késéssel a gázt (vicces úgy vezetni, hogy előre gondolkozva ~1mp-vel azelőtt veszem el a gázt mielőtt kuplungolok és akkor nem pörög fel a motor a kuplung kinyomására :D :( - tegnap sikerült a négysávoson belezavarnom szegényt a tiltásba mert kotorni kellett a besorolással és elfelejtettem elvenni a gázt előbb ezért 4000rpm-nél kikuplungolva már küldte is bele a redline-ba én meg gyorsan húztam egy 4.et...a maga módján vicces de azért annyira nem szórakoztató :( ). Szerintem valami fojtószelepes vagy alapjárati motor potméteres dolog lesz vele :/
Az alany egy 2006os 1.5 VVT GS Swift (még bowdenes gázpedálos). Pár hetente betárolja a katalizátor hibát majd törlés után hetekig nem jön elő > lehet itt is ECU frissítés a megoldás, mint az 1.5 nem VVT SX4eknél (hogy a lambdának nagyobb tűrést engedjen) vagy itt biztosan nem erre kell elindulni? Másik jelenség, pár hónapja, hogy az alapjárat néha hajlamos ingadozni, nem fullad hanem inkább néha rá-rá emel, tapasztalat az, hogy klímával jobban kisimul...na ehhez pár napja elkezdte azt csinálni, mintha "felakadna" a gázpedál (vicces mert ugye pont bowdenes és nem elektromos...), és váltások közt felpörög kicsit a motor...mintha ~1 secig még nyomnád kuplungolás közben a gázt (ha előbb elveszem a gázt és csak ~1mp múlva kuplungolok akkor nem pörög fel), tehát mintha késne a gázelvétel olyan a jelenség. EGR-t korábban saját magam pucoltam benne, elvileg a folytószelepházat is kitakaríttatták pár hónapja. Ötletek? :)
Szerintetek hol keressem a hibát, ha a hátsó ablaktörlő működik, a mosó is. Viszont elől, csak az ablaktörlő működik, de nem spricceli a folyadékot. (a motor nem működik ha húzom a kart)
A kapcsolóban lesz a hiba vagy a motor lesz a ludas? Ha a motor, akkor gondolom a hátsó sem működne.
Kösz a segítséget ha valakinek van ötlete szívesen fogadom.
Budapesten vagy környékén kit tudtok ajánlani váltó nyelestengely csapágy és természetesen a hozzá tartozó cserékhez szakembert vagy szervizt. 2005-ös gyártmány, előjött a csapágyhang, és mellé a kuplung is kezd érdekes dolgokat művelni.
Vitarát azért adtuk el, mert akkor kicsi lett! (Gyermek születés). És kellett egy nagyobb!(babakocsi)
Bmw-t barátunktól vettük, tudtuk neki az elő életét! Féltette, pátyolgata! ☺ De így is sok gond jött rajta elő! Március óta 600ezer ft volt, amit rá költöttünk. Szép, kényelmes, meg minden! De többet soha! Vegyen az, aki szeret sz.pni!! 😂
múlt héten volt olajcserén? Tehát nem láttad a cserét?..
Az én mazdámat leadtam a mazda szervizbe olajcserére, átvizsgálásra, aztán délután meghettem érte.
HHónapok múlva derült ki, hogy néhány olajcsere, szűrőcsere csak számlán történt meg. A szűrő eredeti volt, az olajhoz STP adalékot öntöttek, oszt mehet.