Urak, egy kérdésem lenne: tudja-e valaki, illetve van-e hátulnézeti fotója a magyarországi, korai, elöl még kisindexes, hátul kis kereklámpás, feltételezem, csak honvédségi, esetleg határőr, vagy állami 469-esekről, hogy ott hátul hol és milyen formátumú rendszámtáblát hordtak?
A teherautós kockát, vagy a személyautós téglalapot, ami a harmadik képen, egy frissebb HÖR UAZ-on látszik, illetve a tábla lehetett-e a második képen látható módon a bal hátsó kis kerek lámpa alatt, vagy mindenképpen a hátsó ajtón volt, a pótkerék mellett és volt-e felette valamilyen megvilágító egység?
Üdv mindenkinek! Tavgyogyitasra lenne szükségem, probléma a következő:az autó 80–90km/h sebessègnèl kidobja a sebességet az osztomünèl,mind 4*2ès4*4is.Osztomüvet cseréltek,orosz szerelési dokumentumok szerint de továbbra is fennáll a probléma.
80km/h felett az osztomükarján amikor èreztem lüktetèst,hogy kifogja dobni ha vissza vettem a gázt akkor vissza pattant a helyère a kar.2020èvjárat 5sebessèges 7000km futott. Jelenleg a szervizben van, bármilyen szerelési tanácsot vagy tippet előre is köszönök.
A kipufogóba távozik a hűtővizem,de nem a hengerfejtömítésnél,hanem valahol a hengerfejből .
A kipufogócsonk tőcsavarokból esetleg nem ér bele egyik valamelyik a vízcsatornába gyárilag? Nem hinném,hogy így reped el ...legalábbis még nekem sosem volt így hengerfejes...
Akkor amit jelenleg lehet venni az már gumikúpos ha jól értem.
A megoldás az lett, hogy egy szombathelyi motorosboltban beszereztem gumikúpos tűszelepet (Tourmax K6 típus), csak ehhez fel kell fúrni a fészket átmérő 6,5 mmre, amit meg tudok oldani padon, ugyanis 6,43 mm a vásárolt típus bordáinak átmérője, a hét század elég lesz. A gyáriban 1 tized mm a különbség a ház és a tű között. Az alatti méret amit tudtam volna szerezni az 5,27 mm, az meg olyan lötyögős lett volna, nem mertem bevállalni.
A javítókészletbe ( tűszelep ) van gumikúpos , a gyárit én is kivettem mert már ujjonnan túlfolyt. Nekem 131-es van azon sincs ablak, amit vettem azon van, viszont a keverék állító csavar hátrafelé áll.
Belül keress valami szintre utaló támpontot, felöntést.
Van valami bevált ötlet, kivitelezés tűszelep végéről eltűnő kis gumigyűrű helyettesítésére?
Vettem egy új karburátort(k126) egy éve, jelenleg belefulladt a benzinbe az autó. Szétszedtem a gumigyűrű elrepedve esett ki a tűszelep fészkéből.
Ez már nem ablakos, így nehéz benzinszintet is állítani, de annyi biztos, hogy mikor leveszem a fedelet (tehát az úszó sincs bent az úszótérben) akkor is nagyon magas a benzinszint. Van egy vonal a karbi külsején, de úgy gondolom hogy ha addig van benzinnel a karburátor, az sok. Ablakos volt az előző, de annak meg már minden baja van, annál könnyű volt belőni.
A féltengely vége ki van csavarva, azért tudod kézzel is tekerni. Ha lesz első kardánod, az menet közben állni fog, nem hajt. Be kell csavarni a kapcsolókörmöket és jó lesz.
Jó estét . Önökhöz fordulok segítségért . UAZ hátsó hídra lehet valahogy , valamilyen formában difizárat építeni ? Van egy egytengelyes kis traktorom , de télen használhatatlan . Kérem ha valaki tud segítsen . Köszönöm .
A kérdés az volt gyári Uazt hogy lehet lassú járműnek vizsgáztatni. Amit leírtál az a egyedileg épített lassú járműre vonatkozik, ami nagy vonalakban így van és kb annyiba is van.A Törvény szerint gyári alvázat és kaszni elemet nem lehet felhasználni az építésnél,így értelemszerűen -a kör bezárult-tehát Uazra már nem lesz piros rendszám rakva a jelenlegi helyzetben. Talán lesz egyszer egy emberségesebb Kormány ami megengedi a szegényeknek újra ezt a lehetőséget,hogy legyen egy olcsón fentartható szállító járművük...........:(